eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemont obiektów zaplecza w Rejonie KoninObwody Drogowe Konin I i Konin II oraz Kłodawa



Ogłoszenie z dnia 2017-06-30

Ogłoszenie nr 102657 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.

Poznań: Remont obiektów zaplecza w Rejonie Konin: Obwody Drogowe Konin I i Konin II oraz Kłodawa
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 44681-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 79077-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 1751157500000, ul. ul. Siemiradzkiego , 60763 Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 618 668 821, faks 061 8646314, 8660922, e-mail biuro@poznan.gddkia.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont obiektów zaplecza w Rejonie Konin: Obwody Drogowe Konin I i Konin II oraz Kłodawa

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

O.PO.D-3.2412.16.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budynków zaplecza Rejonu w Koninie: w Obwodach Drogowych Konin I i Konin II - remont budynku garażowo-magazynowego, remont instalacji elektrycznej, wymiana 7 szt bram magazynowych oraz w Obwodzie Drogowym Kłodawa - remont w magazynie soli, garażach, wiacie magazynowej, naprawa ogrodzenia terenu Obwodu, wymiana 1 szt bramy wjazdowej.


II.4) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
85 dni

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/04/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Handlowo-Usługowa Daniel Bartczak, , Kiszewy 12, 62-740, Tuliszków, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 145573.15 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/04/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: - zastąpienia starych mechanicznych napędów otwierania bram garażowych nowymi napędami zasilanymi elektrycznie,- wymiany całego napędu bramy wjazdowej na plac OD Konin I i II.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z potrzebą wykonania robót dodatkowych w zakresie: - zastąpienia starych mechanicznych napędów otwierania bram garażowych nowymi napędami zasilanymi elektrycznie, - wymiany całego napędu bramy wjazdowej na plac OD Konin I i II zwiększa się wynagrodzenie umowne brutto 179 054,97 zł o kwotę 41 463,30 zł tj. do wartości 220 518,27 zł za wykonanie przedmiotu umowy.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.