Ogłoszenie z dnia 2017-06-30
Ogłoszenie nr 102657 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Poznań: Remont obiektów zaplecza w Rejonie Konin: Obwody Drogowe Konin I i Konin II oraz Kłodawa
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 44681-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 79077-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
1751157500000, ul.
ul. Siemiradzkiego
,
60763
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
618 668 821, faks
061 8646314, 8660922, e-mail
biuro@poznan.gddkia.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont obiektów zaplecza w Rejonie Konin: Obwody Drogowe Konin I i Konin II oraz Kłodawa
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):O.PO.D-3.2412.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budynków zaplecza Rejonu w Koninie: w Obwodach Drogowych Konin I i Konin II - remont budynku garażowo-magazynowego, remont instalacji elektrycznej, wymiana 7 szt bram magazynowych oraz w Obwodzie Drogowym Kłodawa - remont w magazynie soli, garażach, wiacie magazynowej, naprawa ogrodzenia terenu Obwodu, wymiana 1 szt bramy wjazdowej.
II.4) Główny kod CPV:
45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
85 dni
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/04/2017 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Firma Handlowo-Usługowa Daniel Bartczak,
,
Kiszewy 12,
62-740,
Tuliszków, kraj/woj.
wielkopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: | |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/04/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
- zastąpienia starych mechanicznych napędów otwierania bram garażowych nowymi napędami zasilanymi elektrycznie,- wymiany całego napędu bramy wjazdowej na plac OD Konin I i II.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z potrzebą wykonania robót dodatkowych w zakresie:
- zastąpienia starych mechanicznych napędów otwierania bram garażowych nowymi napędami zasilanymi elektrycznie,
- wymiany całego napędu bramy wjazdowej na plac OD Konin I i II
zwiększa się wynagrodzenie umowne brutto 179 054,97 zł o kwotę 41 463,30 zł tj. do wartości 220 518,27 zł za wykonanie przedmiotu umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





