Ogłoszenie z dnia 2006-02-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Jastrzębie-Zdrój: przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup dla potrzeb kopalń JSW S.A. śrub M3-M36 z gwintem z łbem sześciokątnym - klasa dokładności B lub C w klasie własności 5.8 w łącznej ilości 1 828 170 kg Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Logistyki Materiałowej, do kontaktów: Lucjan Urban, Marek Kowaczek, ul. Armii Krajowej 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, tel. 032 75640003, 032 7564048, fax 032 7564047, e-mail: przetargi@logistyka.jsw.pl, www.logistyka.jsw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Tak. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zakup dla potrzeb kopalń JSW S.A. śrub M3-M36 z gwintem z łbem sześciokątnym - klasa dokładności B lub C w klasie własności 5.8 w łącznej ilości 1 828 170 kg. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Śruby M3-M36 z gwintem z łbem sześciokątnym - klasa dokładności B lub C w klasie własności 5.8 powinny odpowiadać następującym warunkom techniczno - użytkowym: 1. Zgodność wykonania z normą: a. dla zadań 1 i 3 gwint na całej długości śruby: zgodność z normą PN-EN ISO 4017 w klasie dokładności B, lub PN -EN ISO 4018 w klasie dokładności C b. dla zadań 2, 4 i 5 gwint nie na całej długości śruby: zgodność z normą PN-EN ISO 4014 w klasie dokładności B, lub PN-EN ISO 4016 w klasie dokładności C 2. każdy łeb śruby ma posiadać trwałe i czytelne oznaczenie znakiem identyfikacyjnym wytwórcy, oraz cechę klasy własności mechanicznych, 3. własności mechaniczne mają być zgodne z PN-EN ISO 898-1 i odpowiadać klasie własności 5.8 dla stali węglowych, 4. gwint metryczny ISO ogólnego przeznaczenia musi odpowiadać tolerancji zgodnej z PN-EN ISO 965-1, 5. zgodność każdej sztuki dostarczonej użytkownikowi z dokumentacją techniczną, 6. śruby powinny być zapakowane w opakowanie nie mniejsze niż 50 kg i nie więcej niż 700 kg składowane na palecie drewnianej 120x80 lub paleto-skrzyni z możliwością mechanicznego rozładunku, 7. każde opakowanie śrub jednego typu, rodzaju, odmiany i jednej wielkości, jednej klasy własności mechanicznych, zaopatrzone będzie w wywieszkę zawierającą nazwę wytwórcy i wyrobu, nr partii, ilość sztuk lub masę netto w kg, nr atestów materiałowych, nazwę i adres odbiorcy, datę produkcji oraz znak kontroli technicznej. Wywieszka powinna być wykonana w sposób czytelny i trwały oraz umieszczona na zewnętrznej stronie opakowania w miejscu widocznym w czasie składowania, 8. do każdej partii śrub powinno być dostarczone świadectwo jakości zawierające: - datę wystawienia świadectwa, - nazwę i adres wytwórni, - oznaczenie wyrobu wg normy przedmiotowej, - wytrzymałość na rozciąganie, - twardość, - naprężenie pod obciążeniem, - wytrzymałość na rozciąganie na klinie, - wytrzymałość pod łbem, - stan powierzchni, - wymiary łba śruby pod klucz, - nr atestów hutniczy na materiał. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Magazyny Zamawiającego wskazane w zamówieniach. Kod NUTS: PL227. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.71.14.00 - Śruby Kod CPV wg słownika 2008: 44.53.14.00 - Śruby 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 06.2006; data zakończenia: 31.05.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie 1 - 1 300,00 PLN Zadanie 2 - 1 000,00 PLN Zadanie 3 - 1 500,00 PLN Zadanie 4 - 25 000,00 PLN Zadanie 5 - 2 000,00 PLN W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów określonych dla poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury do Zamawiającego. W okresie pierwszych 12-stu miesięcy trwania umowy ramowej, wykonawca zobowiązany jest do nieprzekroczenia ceny netto za jednostkę wyrobu, zaproponowanej w postępowaniu na zawarcie umowy ramowej. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 PZP tj.: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wartość dostaw musi przekraczać: Dla zadania 1 - 22 000 PLN netto Dla zadania 2 - 18 000 PLN netto Dla zadania 3 - 24 000 PLN netto Dla zadania 4 - 400 000 PLN netto Dla zadania 5 - 33 000 PLN netto w ciągu ostatnich 3 lat. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedstawią informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum: Dla zadania 1: - 7 300,00 PLN Dla zadania 2: - 6 000,00 PLN Dla zadania 3: - 8 000,00 PLN Dla zadania 4: - 133 000,00 PLN Dla zadania 5: - 11 000,00 PLN W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę odpowiadającą sumie wymogów określonych dla tych zadań, których dotyczy oferta. Informacja musi odpowiadać wymogom Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. Dz.U. 04 Nr 71, poz.645 par. 1. ust. 3 pkt.2 - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania (zgodnie z art. 26 ust. 3 PZP). Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przy składaniu ofert powinni: - Wnieść wadium w jednej z poniżej podanych form: - w pieniądzu - przelewem na rachunek. Zamawiającego w KREDYT BANK S.A., oddział w Rybniku, filia Jastrzębie, nr rachunku 37150012141212100299650000, z wpisaniem na dowodzie wpłaty oznaczenie: "wadium w przetargu 72/P/06 na zadania ..." - w poręczeniach bankowych - oryginał złożony w kasie Zamawiającego, - w gwarancjach bankowych - oryginał złożony w kasie Zamawiającego, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał złożony w kasie Zamawiającego, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824, z późniejszymi zmianami Dz. U. Nr 145, poz. 1537) - oryginał złożony w kasie Zamawiającego - Zaakceptować warunki projektu umowy ramowej - Zaakceptowany warunki projektu umowy wykonawczej - Zaoferować płatność w formie przelewu w terminie 30 dni od daty złożenia faktury do Zamawiającego. - Zaoferować, w ciągu pierwszych 12-stu miesięcy trwania umowy, w wykonawczych zamówieniach cząstkowych cenę netto za jednostkę wyrobu nie wyższą niż cena zaproponowana w postępowaniu na zawarcie umowy ramowej. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo udzielone zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP. - W przypadku jeśli podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia tworzą Konsorcjum, w treści pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich członków Konsorcjum jak też, który z nich jest liderem Konsorcjum. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum: Dla zadania 1: - 7 300,00 PLN Dla zadania 2: - 6 000,00 PLN Dla zadania 3: - 8 000,00 PLN Dla zadania 4: - 133 000,00 PLN Dla zadania 5: - 11 000,00 PLN W przypadku składania wniosku o dopuszczenie na więcej niż jedno zadanie, wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę odpowiadającą sumie wymogów określonych dla tych zadań, których dotyczy wniosek. Informacja powinna jednoznacznie wskazywać, czy wykonawca posiada wymagane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej wymogom stawianym odnośnie zakresu zadań, na które składa ofertę (opinia bankowa określająca jedynie wysokość obrotów wykonawcy nie spełnia wymogów powyższego punktu). Informacja musi odpowiadać wymogom Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. Dz.U. 04 Nr 71, poz.645 par. 1. ust. 3 pkt.2, W szczególności za prawidłowe uważane będą informacje banku zawierające treść " Na prowadzonym przez bank rachunku Firma posiada na dzień . środki finansowe w wysokości .zł," lub "Na dzień . Firma posiada zdolność kredytową co najmniej w wysokościzł". 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz dokonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wartość dostaw musi przekraczać: Dla zadania 1 - 22 000 PLN netto Dla zadania 2 - 18 000 PLN netto Dla zadania 3 - 24 000 PLN netto Dla zadania 4 - 400 000 PLN netto Dla zadania 5 - 33 000 PLN netto w ciągu ostatnich 3 lat. Obowiązek załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw dotyczy także dotychczasowych dostawców Zamawiającego. 2.1.4) Inne informacje: Zamawiający zawrze umowę ramową z więcej niż jednym wykonawcą, jednakże nie więcej niż z pięcioma do każdego z zadań. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej z jednym wykonawcą. Do negocjacji zostaną zaproszeni wykonawcy o najwyższej wartości dostaw w ciągu ostatnich 3 lat. Sposób sporządzenia wniosków o dopuszczenie: forma pisemna, dokładne oznaczenie wnioskodawcy, podpis osoby uprawnionej, określenie załączników, całość ponumerowana, parafowana i potwierdzona za zgodność z oryginałem, w zaklejonej kopercie oznaczonej "numer sprawy 72/P/06 - wniosek o dopuszczenie dla zadań .............." Wnioskodawca musi określić, których części zamówienia dotyczy złożony wniosek o dopuszczenie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 72/P/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 27.03.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 20.04.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.02.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.71.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: śruby M3-M12 z gwintem na całej długości z łbem sześciokątnym wykonane zgodnie z normą PN-EN ISO 4017 : 2002 lub PN-EN ISO 4018 : 2002. 3) Zakres lub wartość: 78 600 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.71.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: śruby M8-M12 z gwintem z łbem sześciokątnym wykonane zgodnie z normą PN-EN ISO 4014 : 2002 lub PN-EN ISO 4016 : 2002. 3) Zakres lub wartość: 66 750 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.71.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: śruby M16-M24 z gwintem na całej długości z łbem sześciokątnym wykonane zgodnie z normą PN-EN ISO 4017 : 2002 lub PN-EN ISO 4018 : 2002. 3) Zakres lub wartość: 94 860 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.71.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: śruby M16-M24 z gwintem z łbem sześciokątnym wykonane zgodnie z normą PN-EN ISO 4014 : 2002 lub PN-EN ISO 4016 : 2002. 3) Zakres lub wartość: 1 522 500 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.71.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: śruby M27-M36 z gwintem z łbem sześciokątnym wykonane zgodnie z normą PN-EN ISO 4014 : 2002 lub PN-EN ISO 4016 : 2002. 3) Zakres lub wartość: 65 460 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Odtworzenie parkingu dla samochodów osobowych w Parku Zdrojowym im. M. Witczaka w Jastrzębiu-Zdroju
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ C
- Sukcesywne dostawy chleba do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
- Remont sal rozpraw, pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju (I etap)
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.