Ogłoszenie z dnia 2007-06-18
Łódź: Modernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 7 w Łodzi przy ul. Siarczanej 29/35
Numer ogłoszenia: 102637 - 2007; data zamieszczenia: 18.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384912, fax 042 6384909.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 7 w Łodzi przy ul. Siarczanej 29/35.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową modernizację kuchni wraz z zapleczem, w tym : roboty rozbiórkowe, remontow-budowlane, wykończeniowe, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, dostawa i montaż dźwigu towarowego i szafy nierdzewnej,instalacje : wentylacji mechanicznej wraz z centrala nawiewno - wywiewną i wentylatorami dachowymi, centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, elektryczną, gazu, wod. - kan. i ciepłej wody oraz przyłącze kanalizacji technologicznej wraz z separatorem z osadnikiem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunków wynikających z art. 22 ust. 1, tj. : a) posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności - warunek spełnią wykonawcy którzy prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu rozp. w Dz.U. z 2004 r. nr 173 poz. 1807 obejmującą zakresem przedmiotowe zamówienie i złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia - warunek spełnią wykonawcy, którzy : - w okresie ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej dwie roboty budowlane porównywalne do przedmiotu zamówienia obejmujące modernizację lub remont w ramach których wykonywane były prace ogólnobudowlane wnętrzowe w co najmniej dwóch obiektach o wartości minimum 150.000 zł w każdym i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - złożą oświadczenie, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek spełnią wykonawcy którzy złożą stosowne oświadczenie d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - warunek spełnią wykonawcy, którzy załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności (wystawione nie wcześniej niż 6. miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2.) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału wpostępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 3.) wykaz minimum dwóch robót wnętrzowych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania (w co najmniej dwóch obiektach o wartości min. 150.000 zł w każdym), 4.)Dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty budowlane wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie (referencje inwestora lub generalnego wykonawcy - jeśli zamawiający nie był inwestorem lub inny dokument, np. listy rekomendacyjne, protokóły odbioru prac)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Inwestycyjno - Majątkowy Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Łodzi, 90-552 Łódź, ul. Kopernika 36 , pok.2.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Oddział Inwestycyjno - Majątkowy Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Łodzi, 90-552 Łódź, ul. Kopernika 36 , pok.2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót budowlanych ramach zadania pn. Remont KPP w Sieradzu podlegający na wymianie pionów kanalizacji sanitarnej w budynku KPP w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2
- organizacja uroczystej kolacji dla uczest.konferencji "The 26th International Conference on Computer Methods in Mechanics" (26 Międzynarodowej Konferencji Metody Komputerowe w Mechanice CMM-2025)
- Dostawa stanowiska dydaktycznego do realizacji symulacji elektronicznych systemów tworzących układy napędu hybrydowego i elektrycznego w samochodach osobowych.
- Świadczenie usług cateringowych podczas cyklu spotkań edukacyjnych w ramach projektu pn. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0" w Województwie Łódzkim.
- Dostawa sprzętów medycznych do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Wymiana okien i parapetów oraz malowanie pomieszczeń w budynku PT KRUS w Zduńskiej Woli
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja akustyczna oraz remont ścian sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Starych Załubicach, gm. Radzymin
- Adaptacja pomieszczeń w budynku B w ZS w Jugowie na oddział przedszkolny
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Trzebina
- Budowa studni głębinowych wraz z przebudową stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- "Remont pomieszczeń biurowych w budynku - siedzibie MOPR w Białymstoku przy ul. Malmeda Icchoka 8, pomieszczeń ZPS na terenie miasta Białegostoku oraz mieszkania treningowego przy ul. Białówny 1/1".
- Remont poradni dermatologicznej i remont schodów wejściowych wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych w przychodni ZLO przy ul. Saskiej 61 oraz opracownie aktualizacji dokumentacji projektowej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.