eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa utrzymania w ruchu, konserwacji i napraw wewnętrznej sieci telefonicznej i ericomowej w IP-CZD w Warszawie - przez 36 m-cy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-15

Warszawa: Usługa utrzymania w ruchu, konserwacji i napraw wewnętrznej sieci telefonicznej i ericomowej w IP-CZD w Warszawie - przez 36 m-cy
Numer ogłoszenia: 10260 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, fax 022 8151015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania w ruchu, konserwacji i napraw wewnętrznej sieci telefonicznej i ericomowej w IP-CZD w Warszawie - przez 36 m-cy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres czynności i wykaz urządzeń telekomunikacyjnych IP-CZD objętych całodobowym utrzymaniem w ruchu, konserwacją i naprawami. 1. Utrzymanie w ruchu, konserwacja i naprawy wewnętrznej sieci telefonicznej w budynkach szpitala: a) konserwacje naprawy sieci telefonicznej (okablowanie, przełącznice), b) naprawy aparatów telefonicznych telefaksów (z wyjątkiem nowych aparatów, dostarczonych i uruchomionych przez Operatora) w zakresie nie wymagającym napraw serwisowych, c) przeniesienia numerów bez montażu instalacji, d) pozostałe konserwacje i naprawy teletechniczne nie wchodzące w zakres usług świadczonych przez Operatora. 2. Utrzymanie w ruchu, konserwacja i naprawy systemu ericomowego ASE 462 firmy Ericsson: a) konserwacja i naprawy jednostki centralnej ASE 462 (czyszczenie zespołów centrali, kontrola zasilania, sprawdzanie układów SD) b) konserwacja i naprawy aparatów ericomowych szt. 180 c) konserwacja i naprawy zespołów zasilających d) konserwacja i naprawy sieci ericomowej wewnątrzbudynkowej, przeniesienia numerów e) próby łączności, konserwacja i naprawy pozostałych elementów systemu ASE 462 3. Konserwacja i naprawy sieci alarmów reanimacyjnych: a) konserwacja i naprawy jednostki centralnej (FUNKTEL), b) konserwacja i naprawy odbiorników MR 226 - szt. 5 (FUNKTEL), c) konserwacja i naprawy nadajników BST 452 i anten szt.3, d) konserwacja i naprawy okablowania, e) konserwacja i naprawy przycisków reanimacyjnych. 4. Naprawy systemu zegarowego firmy Omega - na zlecenia dodatkowe: a) naprawy zegara sterującego, b) naprawy zegarów końcowych (170), c) naprawy sieci zegarowej. 5. Naprawy urządzeń nagłaśniających - na zlecenia dodatkowe: a) naprawy urządzeń nadawczych, b) naprawy głośników c) naprawy sieci nagłaśniającej. 6. Pozostałe prace instalacyjno- montażowe i naprawy w zakresie urządzeń niskoprądowych - na zlecenia dodatkowe. Czynności wymienione w pkt 1-3 ujęte są w formie ryczałtu. Czynności wymienione w pkt 4-6 ujęte są w formie stawki za 1 roboczogodzinę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.33.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej Kod CPV wg słownika 2008: 50.33.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.: 1.2.1. wykonali / wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę podobną swoim rodzajem i zakresem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, trwającą w ramach jednego kontraktu co najmniej 12 miesięcy i o wartości nie mniejszej niż 35 000 zł brutto. 1.2.2. wyznaczą do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę. Każda z wyznaczonych do wykonania zamówienia osób musi posiadać uprawnienia kwalifikacyjne do 1 kV , zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oswiadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nw. oświadczeń i dokumentów: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy (wg wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ), że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. III.2)1. ogłoszenia. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4. Wykaz wykonanych / wykonywanych usług (wg załacznika nr 4 do SIWZ), potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2).1.2.1. ogłoszenia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; 1.5. Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba(y) wyznaczona(e) do wykonania zamówienia spełnia(ją) warunki określone w pkt. III.2).1.2.2. ogłoszenia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, budynek K pokój 103 - cena wersji papierowej - 20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój 103. Otwarcie ofert - godz. 10:00, pokój nr 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.