To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-02
Warszawa: Dozorowanie w dwóch obiektach zajmowanych przez Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 102592 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61778 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, ul. Gen. J. Bema 91, 01-233 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 571 50 24, faks 022 571 50 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie w dwóch obiektach zajmowanych przez Zamawiającego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozorowanie w dwóch obiektach zajmowanych przez Zamawiającego: 1. W siedzibie Zamawiającego przy ul. Gen. J. Bema 91 - budynek dwukondygnacyjny, wolno stojący, o powierzchni ogólnej 814,52 m2, w którym na parterze mieści się duży hol. Pomieszczenia biurowo-administarcyjne znajdują się na parterze i piętrze, wyposażone są w sprzęt biurowy i komputerowy. Budynek jest monitorowany. Zakres przedmiotu zamówienia - pełnienie dyżurów: we wszystkie dni tygodnia, od poniedziałku do piątku po zakończeniu godzin urzędowania w godzinach od 16:00 do 8:00 dnia następnego oraz całodobowo w dni wolne od pracy, niedziele i święta, średnio miesięcznie 560 godzin, ogólna liczba godzin będzie nie większa niż 10646 godzin. 2. W siedzibie Działu Pomocy Specjalistycznej Zamawiającego przy ul. Karolkowej 58A - budynek jednokondygnacyjny, o powierzchni parteru 356 m2 oraz piwnica. Pomieszczenia biurowo-administarcyjne wyposażone są w sprzęt biurowy i komputerowy. Budynek jest monitorowany. Zakres przedmiotu zamówienia - pełnienie dyżurów: od poniedziałku do czwartku, w czasie popołudniowych zajęć grupowych, w poniedziałki - w okresach od połowy marca do połowy maja i od połowy września do połowy listopada, a w roku 2013 do końca października - przez 4 godziny tj. od 16:00 do 20:00. W pozostałe poniedziałki oraz w środy i czwartki - przez 3 godziny od 16:00 do 19:00. We wtorki przez 4 godziny od 16:00 do 20:00. W czasie wakacji i w czasie ferii dyżury będą pełnione tylko we wtorki, średnio (bez okresu wakacji) miesięcznie 56 godzin, ogólna liczba godzin będzie nie większa niż 860 godzin. 3. Ogólna liczba godzin w skali całego zamówienia wynosi 11506 godzin. Zamawiający zastrzega, że liczba godzin może być mniejsza w granicach 5%, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje pełnienie dyżurów w inne niż wskazane dni i godziny, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, w ramach przewidzianej liczby godzin. 4. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą do prowadzenia książki dyżurów oraz posiadania (noszenia) osobistych identyfikatorów. 5. Zamówienie będzie realizowane w okresie od 02.04.2012 roku do 31.10.2013 roku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 98.34.11.20 - Usługi portierskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 21.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MM SERVICE SECURITY Sp. z o. o., ul. 3-Maja 64/66, 93-408 Łódź, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65584,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73293,22
Oferta z najniższą ceną: 73293,22 / Oferta z najwyższą ceną: 134390,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług konserwacyjnych w branży gazowej (w tym przeglądy roczne) (...) - na terenie ZGN Śródmieście, Administracje Domów Komunalnych Nr 1, 2, 4, 5, 6 (w podziale na 5 części)
- 418_ Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych
- Emisja filmów dotyczących Funduszy Europejskich na Mazowszu
- Dostawa gadżetów dla NCK: Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 i Festiwal Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej Eufonie
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę obejmującej remont budynku przy ul. Orężnej 1 oraz Powsińskiej 17 w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa ochrony osób i mienia Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu przy ul. Krakowskiej 24
- Usługi dozorowania na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- DZP.261.13.2025 Świadczenie usług ochrony elektronicznej, interwencji na wezwanie i konwojowania na terenie obiektów Zarządu Obiektów Sportowych Sp. z o.o. w Koszalinie
- Całodobowa usługa ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego i wsparciem grupy interwencyjnej w obiekcie Sądu Rejonowego w Oleśnicy
więcej: Usługi portierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.