eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego na potrzeby podwójnej kancelarii Leśnictw Binowo i Podjuchy, budowa kancelarii Leśnictwa Glinna z pomieszczeniem dla edukatora oraz budowa budynku garażowo- gospodarczego przy Leśniczówce Klęskowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-30

Ogłoszenie nr 102519 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.

Gryfino: Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego na potrzeby podwójnej kancelarii Leśnictw Binowo i Podjuchy, budowa kancelarii Leśnictwa Glinna z pomieszczeniem dla edukatora oraz budowa budynku garażowo- gospodarczego przy Leśniczówce Klęskowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 513415-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gryfino, krajowy numer identyfikacyjny 81053913700000, ul. ul. 1 Maja 4, 74100 Gryfino, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162259, 4163514, faks 091 4647552, e-mail gryfino@szczecin.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gryfino.szczecin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposidająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego na potrzeby podwójnej kancelarii Leśnictw Binowo i Podjuchy, budowa kancelarii Leśnictwa Glinna z pomieszczeniem dla edukatora oraz budowa budynku garażowo- gospodarczego przy Leśniczówce Klęskowo

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.2.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia była przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego na potrzeby podwójnej kancelarii Leśnictw Binowo i Podjuchy, budowa kancelarii Leśnictwa Glinna z pomieszczeniem dla edukatora oraz budowa budynku garażowo- gospodarczego przy Leśniczówce Klęskowo. Zakres części 1) Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową oraz rozbiórką części istniejącego budynku mieszkalnego na budynek podwójnej kancelarii Leśnictw Binowo i Podjuchy wraz ze wszelką infrastrukturą techniczną (dane budynku po zmianie sposobu użytkowania, przebudowie i częściowej rozbiórce: pow. zabudowy - 111 m2 i kubatura - 592,42 m3). Zakres części 2) Rozbiórka budynku gospodarczego (w którym znajduje się toaleta damska i męska) oraz budowa budynku kancelarii Leśnictwa Glinna z pomieszczeniem dla edukatora, służącego celom szkoleniowym i edukacji przyrodniczo - leśnej, o powierzchni zabudowy 117 m2 i kubaturze 581,51 m3 wraz z zewnętrznymi instalacjami: wodociągową, energetyczną i kanalizacji sanitarnej ze szczelnym zbiornikiem na ścieki o pojemności V= 5 m3. Zakres części 3) Budowa budynku gospodarczo - garażowego z poddaszem użytkowym, o powierzchni zabudowy - 82,10 m2, kubaturze - 381,75 m3, na potrzeby gospodarki leśnej Leśnictwa Klęskowo.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45410000-4, 45421000-4, 45432000-4, 45442100-8, 45331100-7, 45332300-6, 45332400-7, 45331210-1, 45231300-8, 45311000-0, 45312000-7, 45312200-9, 45314310-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

W odniesieniu do każdej części zamówienia, na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy PZP, Zamawiający wymagał, aby czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę albo podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: a) wszystkie prace ręczne związane z wykonaniem podstawowych robót budowlanych oraz prace pomocnicze; b) czynności operatorów maszyn budowlanych. Rodzaj i charakter sankcji z tytułu nie spełnienia obowiązku zatrudnienia jak również uprawnienia Zamawiającego do podjęcia czynności kontrolnych opisane były we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego na potrzeby podwójnej kancelarii Leśnictw Binowo i Podjuchy
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT466120.23
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EDA-KAR-BUD Usługi Budowlane Edward Szmydka, edakarprojekt@o2.pl, Słowackiego 17b/3, 73-110, Stargard, kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 541000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 541000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 659385.42
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Całkowita wartość zamówienia obejmuje wartość zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 w wysokości do 10% wartości zamówienia podstawowego.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budowa kancelarii Leśnictwa Glinna z pomieszczeniem dla edukatora
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT519747.23
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EDA-KAR-BUD Usługi Budowlane Edward Szmydka, edakarprojekt@o2.pl, Słowackiego 17B/3, 73-110, Stargard, kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 541000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 541000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 664430.39
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Całkowita wartość zamówienia obejmuje wartość zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 w wysokości do 10% wartości zamówienia podstawowego.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Budowa budynku garażowo- gospodarczego przy Leśniczówce Klęskowo
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 4 PZP: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty." Uzasadnienie faktyczne: Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 261 990,00 zł brutto. Cena najkorzytsniejszej oferty: 299 148,88 zł brutto. Przekroczenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia wynosi ~14,18 %. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć w/w kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT231023.61
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 297277
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 299148.88
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Całkowita wartość zamówienia obejmuje wartość zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 w wysokości do 10% wartości zamówienia podstawowego.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.