eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynKompleksowa termomodernizacja wraz z instalacją systemu solarnego w budynku Domu Dziecka przy ul. Kraszewskiego 2 w Cieszynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-04

Cieszyn: Kompleksowa termomodernizacja wraz z instalacją systemu solarnego w budynku Domu Dziecka przy ul. Kraszewskiego 2 w Cieszynie
Numer ogłoszenia: 102428 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74418 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 4777213, faks 33 4777133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa termomodernizacja wraz z instalacją systemu solarnego w budynku Domu Dziecka przy ul. Kraszewskiego 2 w Cieszynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: /Kompleksowa termomodernizacja wraz z instalacją systemu solarnego w budynku Domu Dziecka przy ul. Kraszewskiego 2 w Cieszynie/. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie: 2.1. branża ogólnobudowlana: a. wymiana tynku zewnętrznego: skucie starego tynku, wyrównanie podłoża klejem na siatce, położenie gładzi gipsowej, odtworzenie tynku z zachowaniem wszystkich detali architektonicznych,, b. oczyszczenie i zagruntowanie cokołu z piaskowca, c. pokrycie ścian zewnętrznych budynku farbą termoceramiczną zgodnie z zaprojektowaną kolorystyką, d. docieplenie przybudówki wełną mineralną, e. docieplenie stropu nad I piętrem wełną mineralną + montaż pomostów, f. docieplenie ściany pomiędzy klatką schodową a strychem, g. wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi, h. odnowienie zewnętrznej stolarki drzwiowej, i. wymiana okien stalowych w piwnicy, j. właz do piwnicy, k. zamurowanie 1-ego otworu okiennego w piwnicy, l. zabezpieczenie otworów strychowych, m. wymiana pokrycia dachowego oraz daszków wejściowych, n. wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, o. wymiana wyłazów dachowych i ław kominiarskich, p. wzmocnienie konstrukcji dachowej pod montaż solarów, q. izolacja przeciwwodna pionowa ścian fundamentów wraz z drenażem opaskowym i odwodnieniem, r. roboty związane z przebudową kotłowni, s. odnowienie istniejących krat w oknach, t. zabezpieczenia przeciwpożarowe, u. roboty rozbiórkowe i demontażowe, v. roboty inne towarzyszące i uzupełniające, 3.2.2. branża sanitarnej instalacji c.o. i c.w.u.: a. przebudowa kotłowni wraz z wymianą piecy na jeden piec gazowy dwufunkcyjny, b. montaż baterii słonecznych (solarów) wraz z przebudową instalacji c.o. i c.w.u., c. montaż zaworów termostatycznych na istniejących grzejnikach, d. roboty demontażowych istniejących urządzeń, pomp i orurowania, e. roboty demontażowych istniejących kotłów z oprzyrządowaniem, 2.3. branża instalacji elektrycznej: a. instalacja odgromowa, b. nowa instalacja oświetleniowa w kotłowni, c. rozdzielnica elektryczna kotłowni IP65, d. osobny obwód elektryczny zasilania kotłowni kablem pięciożyłowym, e. zabezpieczenia przeciwpożarowego. 3. Budynek jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków i jest objęty ochroną konserwatorską. 4. Przed zamówieniem stolarki okiennej Wykonawca winien zwrócić się do Śląskiego Konserwatora Zabytków celem uzyskania akceptacji przewidzianych do zamontowania okien zgodnie z zestawieniem stolarki rys nr 12 projektu budowlanego. 5. W trakcie prowadzenia robót ziemnych, w szczególności w miejscach kolizji z podziemnymi sieciami uzbrojenia terenu, Wykonawca winien dostosować się do zapisów zawartych w uzgodnieniach do projektu budowlanego z gestorami sieci. Wykonawca samodzielnie powiadamia odpowiednie służby o prowadzonych pracach w obrębie kolizji oraz zleca nadzór techniczny nad tymi pracami na własny koszt. Wykonawca każdorazowo o tym fakcie powiadamia Zamawiającego. 6. W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom, pracownikom i instytucjom poruszania się po posesji. Roboty budowlane muszą być prowadzone w sposób umożliwiający całodobowe korzystanie z wejścia głównego od ul. Kraszewskiego oraz wejść od strony podwórza. Wykonawca nie będzie również blokował wjazdu na teren posesji przez bramę wjazdową ani zjazdu z ul. Kraszewskiego. 7. Teren budowy winien być wygrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich oraz oznakowany tablicą informacyjną. Prace niebezpieczne, prace na wysokościach, rozbiórki itp. należy właściwie oznakować, wydzielić i zabezpieczyć jako strefę niebezpieczną zgodnie przepisami BHP. 8. Za wypadki i szkody z tytułu zdarzeń losowych powstałe na terenie budowy odpowiada Wykonawca oraz ponosi odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich. 9. Wyroby zastosowane do remontu muszą odpowiadać wymogom, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Wyroby muszą posiadać certyfikat zgodności z normą zharmonizowaną lub europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną wyrobu państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi albo Polską Normą lub aprobatą techniczną. 10. Miejsce na składowanie wyrobów i materiałów oraz ustawienie kontenera na terenie posesji należy uzgodnić z Zarządcą obiektu. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, która stanowi załącznik do niniejszego postępowania. 12. W przypadku gdy, w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie, tj.: nazwa marki, znak towarowy, producent, dostawca, typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje lub systemy, o których mowa w art. 29 ust.3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie wyrobów lub rozwiązań równoważnych zgodnych z normą zharmonizowaną lub europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną wyrobu państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi albo Polską Normą lub aprobatą techniczną pod warunkiem, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w wyżej wymienionych dokumentach. 13. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 uPzp oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność, takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz termin ważności dokumentu. 14. Wykonawca winien jest zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie zauważone błędy, pomyłki, rozbieżności pomiędzy przedmiarem i/lub ślepym kosztorysem i/lub dokumentacją projektową i wystąpić do Zamawiającego o wyjaśnienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej 45.21.52.15 - Roboty budowlane w zakresie domów dziecka 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ADAMEX KP Sp. z o. o., ul. Generała Maczka 9, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1272157,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 978130,00

  • Oferta z najniższą ceną: 978130,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1250937,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.