To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-15
Piekary Śląskie: Obsługa bankowa budżetu gminy Piekary Śląskie w latach 2008-2010
Numer ogłoszenia: 10237 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 236550 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, fax (032) 287 22 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu gminy Piekary Śląskie w latach 2008-2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa n/w rachunków bankowych : 1. Rachunku budżetu Gminy Piekary Śląskie, który będzie rachunkiem podstawowym jednostki samorządu terytorialnego oraz rachunkiem skonsolidowanym . 2. Rachunku bieżącego Urzędu Miasta Piekary Śląskie oraz rachunków pomocniczych : a sum depozytowych, b. funduszy celowych c. Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych , d. projektów realizowanych w ramach funduszy unijnych , e. dochodów Skarbu Państwa itp. 3. Rachunków podstawowych i pomocniczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Piekary Śląskie wskazanych przez Zamawiającego . Obecnie Gmina obsługuje 49 jednostek organizacyjnych . Zamawiajacy wymaga , aby przedmiot zamówienia obejmował również możliwość otwarcia przez kierowników w/w jednostek organizacyjnych dodatkowych rachunków pomocniczych , takich jak rachunki dochodów własnych . Warunki otwarcia i prowadzenia przedmiotowych rachunków będą każdorazowo ustalane z kierownikami poszczególnych jednostek - obecnie w/w rachunków jest 40
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 449942,05 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ING Bank Śląskie S.A., Sokolska 34, 40-086 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 449942.05
- Oferta z najniższą ceną: 449942.05 / oferta z najwyższą ceną: 522641.09
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Modernizacja budynku apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Usługa polegająca na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawa kontenerów sterylizacyjnych i wózków dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Dostawa robota edukacyjnego z tabletem i matą edukacyjną
- Usługa prania i transportu bielizny szpitalnej w okresie modernizacji pralni Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 roku -wyroby cukiernicze oraz pieczywo
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa (zakup) w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.832.500,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2024r. na zadania pn.: "Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mierzwinie"
- Dostarczanie w obrocie krajowym przekazów gotówkowych na wskazany adres odbiorcy oraz zwroty przekazów niepodjętych przez odbiorcę.
- DŁUGOTERMINOWY NAJEM CZTERECH FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW DLA CUPT.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 2.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2024 rok
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 750 000,00 zł na sfinansowanie wkładu własnego związanego z realizacją zadania pn. "Budowa Publicznego Przedszkola przy PSP w Lubrzy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.