eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Adaptacja, rewaloryzacja i przebudowa budynku dawnej łaźni przy ul. Strajku Dokerów 5 na Centrum Edukacji Artystycznej Łaźnia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-09

Gdańsk: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Adaptacja, rewaloryzacja i przebudowa budynku dawnej łaźni przy ul. Strajku Dokerów 5 na Centrum Edukacji Artystycznej Łaźnia
Numer ogłoszenia: 102227 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72091 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sztuki Współczesnej "Łaźnia", ul. Jaskółcza 1, 81-767 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 305 40 50, faks 0-58 305 26 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Adaptacja, rewaloryzacja i przebudowa budynku dawnej łaźni przy ul. Strajku Dokerów 5 na Centrum Edukacji Artystycznej Łaźnia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Adaptacja, rewaloryzacja i przebudowa budynku dawnej łaźni przy ul. Strajku Dokerów 5 na Centrum Edukacji Artystycznej Łaźnia. Zamówienie jest współfinansowane w zakresie projektu Rewitalizacja Nowego Portu w Gdańsku ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę do siedziby Zamawiającego wraz z załadunkiem i rozładunkiem przedmiotu zamówienia szczegółowo opisanego w załączniku nr 1c do swiz, załączniku nr 1d do siwz. 2) dostarczony przedmiot zamówienia powinien być odpowiednio zabezpieczony na czas transportu. 3) udzielenie bezterminowej licencji oprogramowania. Wykonawca udziela licencji na oprogramowanie antywirusowe na okres 12 miesięcy. 4) udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne lub prawne na dostarczony przedmiot zamówienia. 5) dostarczenie dokumentów gwarancyjnych. 6) dostarczenie instrukcji obsługi do sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych. 3. Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części: Część 1 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym, wg następującego zestawienia: 1) Komputer Apple iMac 27 - 1 sztuka. 2) Notebook 32 bit- 3 sztuki. 3) Notebook 64 bit - 17 sztuk. 4) Monitory dotykowe - 8 sztuk. 5) Komputery stacjonarne Intel Core i5 - 6 sztuk. 6) Komputery stacjonarne Intel Xeon- 2 sztuki. 7) Urządzenie wielofunkcyjne (faks)- 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1c do siwz - Zestawienie oferowanego sprzętu komputerowego. Część 2 - Dostawa oprogramowania, wg następującego zestawienia: 1) Oprogramowanie MS Office 2010 MOLP dla jednostek administracji publicznej. Otwarta Licencja Microsoft (MOLP - Microsoft Open License Pack) dla jednostek administracji publicznej (Open Government) - 28 sztuk. 2) Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection PL Win - 2 sztuki. 3) Oprogramowanie AnimatorHD Personal - 1 sztuka. 4) Oprogramowanie AnimatorHD Home - 6 sztuk. 5) Licencje zbiorcza na program antywirusowy - 28 sztuk. 6) Oprogramowanie ABBYY FineReader 11- 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1d do siwz-Zestawienie oferowanego oprogramowania. 4. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji producenta, powinien być przeznaczony do sprzedaży na rynek polski, wyprodukowany zgodnie z normami EU, musi spełniać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż wskazane szczegółowo w załączniku nr 1c i załączniku nr 1d do siwz. Parametry zawarte w załącznikach nr 1c, 1d do siwz należy traktować jako minimalne (nie gorsze niż). Zamawiający dopuszcza zaproponowanie lepszych parametrów lub sprzętu posiadającego dodatkowe funkcjonalności poza wymienionymi w niniejszej siwz. 5. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań nie spełniających norm EU, nie dopuszcza rozwiązań open source. 6. Zamawiający wymaga aby serwis przedmiotu zamówienia był realizowany przez producenta oferowanego sprzętu lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta sprzętu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.24.00.00 - 30.24.00.00 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego 30.23.13.20 - Monitory dotykowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane w zakresie projektu Rewitalizacja Nowego Portu w Gdańsku ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Komputronik S.A., ul. Wołczyńska 37, 60-003 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105086,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 153660,21

  • Oferta z najniższą ceną: 153660,21 / Oferta z najwyższą ceną: 170386,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa oprogramowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Senetic Sp. z o.o. sp. k., ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21824,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57899,79

  • Oferta z najniższą ceną: 19998,57 / Oferta z najwyższą ceną: 64452,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.