eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa zestawów komputerowych, monitorów i laptopów dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-04

Warszawa: Sukcesywna dostawa zestawów komputerowych, monitorów i laptopów dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 102112 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie , Aleja Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5648608, faks 22 5648608.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa zestawów komputerowych, monitorów i laptopów dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów komputerowych, monitorów i laptopów dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w tym: - ZADANIE I - zestawy komputerowe typ I - przewidywana ilość 25 szt.; - ZADANIE II - zestawy komputerowe typ II - przewidywana ilość 10 szt.; - ZADANIE III - monitory - przewidywana ilość 15 szt.; - ZADANIE IV - laptopy typ I - przewidywana ilość 15 szt.; - ZADANIE V - laptopy typ II - przewidywana ilość 10 szt.; - ZADANIE VI - laptopy typ III - przewidywana ilość 5 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.20.00.00-5, 30.23.13.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: ZADANIE I - 2700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych), ZADANIE II - 1300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych), ZADANIE III - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), ZADANIE IV - 1300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych), ZADANIE V - 1200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych), ZADANIE VI - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)W celu złożenia oferty na ZADANIE I - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem była (jest) dostawa zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie. b)W celu złożenia oferty na ZADANIE II - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem była (jest) dostawa zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie. c)W celu złożenia oferty na ZADANIE III - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem była (jest) dostawa monitorów, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie. d)W celu złożenia oferty na ZADANIE IV - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem była (jest) dostawa laptopów o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie. e)W celu złożenia oferty na ZADANIE V - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem była (jest) dostawa laptopów o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie. f)W celu złożenia oferty na ZADANIE VI - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem była (jest) dostawa laptopów o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 1, uznaje się za spełnione, jeżeli wykonawcy łącznie wykażą spełnianie warunku. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z wykonawców nie może być podstaw do wykluczenia z postępowania. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części IV SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zadanie I - dostawa zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 60000,00 zł brutto, Zadanie II - dostawa zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 30000,00 zł brutto, Zadanie III - dostawa monitorów o wartości nie mniejszej niż 10000,00 zł brutto, Zadanie IV - dostawa laptopów o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, Zadanie V - dostawa laptopów o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, Zadanie VI - dostawa laptopów o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dowód wniesienia wadium dla Zadań, na które składana jest oferta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji jakości (w miesiącach) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w § 9 ust. 2 wzoru umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgh.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, przy alei Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zakupów, w pokoju nr 043.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, przy alei Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, w pokoju nr 043.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa zestawów komputerowych typ I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I - Sukcesywna dostawa zestawów komputerowych typ I - przewidywana ilość 25 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji jakości (w miesiącach) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa zestawów komputerowych typ II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa zestawów komputerowych typ II - przewidywana ilość 10 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji jakości (w miesiącach) - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa monitorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa monitorów - przewidywana ilość 15 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji jakości (w miesiącach) - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa laptopów typ I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa laptopów typ I - przewidywana ilość 15 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywna dostawa laptopów typ II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa laptopów typ II - przewidywana ilość 10 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji jakości (w miesiącach) - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywna dostawa laptopów typ III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa laptopów typ III - przewidywana ilość 5 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji jakości (w miesiącach) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.