To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-26
Słupsk: Budowa świetlicy wiejskiej wraz ze strażnicą OSP oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Gałęzinowo - Gmina Słupsk
Numer ogłoszenia: 102018 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54892 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, faks 059 8429254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej wraz ze strażnicą OSP oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Gałęzinowo - Gmina Słupsk.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje budowę świetlicy wiejskiej wraz ze strażnicą OSP oraz zagospodarowaniem terenu na działkach nr 140, 141, 142, 145, 115 obręb Gałęzinowo. 1)Budynek zaprojektowano jako jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony z nieużytkowym poddaszem. 2)Architektura budynku nawiązuje do tradycyjnej zabudowy wiejskiej w regionie. Bryła budynku zwarta, dach wielospadowy, o symetrycznym układzie połaci dachowych i kącie nachylenia 25 stopni. 3)W części świetlicy zlokalizowano: wiatrołap - hall, salę świetlicy, magazynek świetlicy, salkę komputerową, aneks kuchenny (bez przygotowywania posiłków dla celów zbiorowego żywienia), magazynek pomocniczy, pomieszczenie porządkowe, toalety ogólnodostępne, pomieszczenie techniczne, komunikację ogólną, 4)W części strażnicy OSP zlokalizowano: wiatrołap, komunikację, garaż, magazyn sprzętu p.poż., magazyn odzieży, węzeł sanitarny, dyżurkę, komunikację ogólną, 5)Dane gabarytowe: a)ilość kondygnacji nadziemnych - 1, b)kubatura - 1959,9 m3, c)powierzchnia użytkowa z pomieszczeniami pomocniczymi - 405,14 m2, d)powierzchnia całkowita - 471,10 m2, e)powierzchnia zabudowy - 480,55 m2, f)powierzchnia zewnętrznych podestów i podjazdów (poza obrysem rzutu budynku) - 31,10 m2, g)podpiwniczenie - brak, h)maksymalna wysokość budynku - 7,94 m, i)maksymalna długość budynku - 30,64 m, j)maksymalna szerokość budynku - 17,74 m k)Uwagi: powierzchnię użytkową obliczono w świetle surowych ścian (bez tynku); podano kubaturę części ogrzewanej budynku (wysokość do górnej płaszczyzny warstwy ocieplenia stropu) 6)Przyłącza i instalacje zewnętrzne i wewnętrzne, w tym: instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja kanalizacji deszczowej, instalacja wodna, instalacja zasilająca energię, ogrzewanie obiektu, instalacja alarmowa, telefoniczna, sieć komputerowa, 7)Oświetlenie solarne drogi dojazdowej do świetlicy, 8)Układ komunikacyjny: budowa ciągu pieszo-jezdnego, parkingów i dojść do świetlicy, 9)Pozostałe zagospodarowanie terenu, w tym: plac zabaw dla dzieci z urządzeniami, nasadzenia zieleni, 10)Przedmiot zamówienia obejmuje również: a)zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej (wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej), b)uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie, c)wykonanie świadectwa energetycznego budynku, d)opracowanie dokumentacji odbiorowej określonej w § 9 ust. 2 pkt 2 b) wzoru umowy. 11)UWAGA: do wyceny należy przyjąć wykonanie ogrodzenia zbiornika gazu płynnego. Ogrodzenie panelowe dł. 18 mb, wys. 1,5 m, drut stalowy ocynkowany gr. 4 mm, malowany proszkowo (kolor zielony). Słupy stalowe o przekroju prostokątnym 60 mm x 40 mm. Furtka o wymiarze 100 x 150 cm, w środku przęsła ogrodzenia system panelowy, zamykana na zamek. 12)UWAGA: nie należy wyceniać wyposażenia: Sali świetlicy, salki komputerowej, aneksu kuchennego, dyżurki strażnicy OSP, magazynów strażnicy OSP. 2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej zawierającej projekt budowlany, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, które stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy. 3.Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączone do SIWZ przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 3 SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.). 5.W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 6.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. 7.W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego. 8.Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie oferowania, na podstawie SIWZ i przedmiaru robót. Nie dotyczy to warunków niemożliwych do przewidzenia na etapie oferowania, w szczególności wynikających z błędów/braków w dokumentacji projektowej, napotkania znalezisk uniemożliwiających kontynuowanie robót, ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji, nietypowych warunków atmosferycznych i pozostałych okoliczności które zostały przywołane we wzorze umowy. 9.W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami lub SIWZ Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 10.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy. Okres gwarancyjny rozpoczyna bieg od daty zakończenia odbioru końcowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.41.20 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANY - DZIDA I ZARĘBA - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANY - DZIDA I ZARĘBA - SPÓŁKA JAWNA
- Zakład Budowlany Dzida i Zaręba spółka jawna, ul. Pionierów 4b, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032767,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1907950,00
Oferta z najniższą ceną: 1907950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2139249,71
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa sprzętu IT, sprzętu multimedialnego, sprzętu do nagłośnienia, sprzętu biurowego dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - część 1-4
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - III postępowanie
- Termomodernizacja budynków komunalnych w Strzelinie ul. Kolejowa 2 i ul. Kolejowa 4
- Plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Słupsku
- Dostawa systemu próżniowego wraz z dzierżawą analizatora - 47/TP/2025
- Remont i konserwacja elewacji budynku Sądu Rejonowego w Słupsku przy ul. Grodzkiej 6
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej wraz z połączeniem komunikacyjnym do istniejącej Szkoły Podstawowej w Roztoce-Brzezinach
- Wykonanie remontu sanitariatów szkolnych na parterze Zespołu Szkół Poligraficzno - Medialnych im. Zenona Klemensiewicza, os. Tysiąclecia 38 w Krakowie.
- Remont drogi gminnej nr 111103E
- Budowa kompletnych instalacji fotowoltaicznych w Gminie Konstancin-Jeziorna na dachach budynków SP nr 1, SP nr 4 w Słomczynie, Przedszkola nr 2 w Konstancinie-Jeziornie
- "Przebudowa stacji uzdatniania wody w Ponikwi Małej w systemie "zaprojektuj i wybuduj""
- Budowa sali gimnastycznej z zapleczem oraz dodatkowymi salami lekcyjnymi i przewiązką przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Czarnym Potoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.