Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-02-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: budowa systemu monitoringu dla potrzeb Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Województwo Małopolskie, do kontaktów: Artur Apryjas, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6303402, 6303124, fax 012 6303421, e-mail: urzad@malopolska.mw.gov.pl, www.malopolskie.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Województwo Małopolskie, Artur Apryjas, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, woj. małopolskie, tel. 48 12 63 03 235, fax 48 12 63 03 532, e-mail: aapr@malopolska.mw.gov.pl, www.malopolskie.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Województwo Małopolskie, Artur Apryjas, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, woj. małopolskie, tel. 48 12 63 03 235, fax 48 12 63 03 532, e-mail: aapr@malopolska.mw.gov.pl, www.malopolskie.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa systemu monitoringu dla potrzeb Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Budowa systemu monitoringu dla potrzeb Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: południowa Małopolska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.21.12.10 - Globalny system namierzania Kod CPV wg słownika 2008: 38.11.21.00 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: zamówienie powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 62;
III.1) Wymagane wadium: 5 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r., Nr 19, poz.177 ze zm.), a w szczególności: 1)wykonali co najmniej dwie dostawy lub usługi podobne do przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 3 ust. 1 SIWZ, przy czym za dostawy lub usługi podobne do przedmiotu zamówienia, należy uznać budowę systemu do monitoringu zapewniającego co najmniej: obsługę zgłoszeń, obsługę zdarzeń, integrację z centralą telefoniczną oraz pozycjonowanie na mapie wektorowej co najmniej 10 urządzeń przesyłających swoją pozycję GPS. Wymagane jest aby co najmniej jedna dostawa lub usługa dotyczyła systemu do monitoringu dla potrzeb pogotowia ratunkowego 2)dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie i wiedzę do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 3 ust. 1 SIWZ. 2. Udzielą co najmniej udzielą co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt komputerowy, akcesoria komputerowe i oprogramowanie systemowe począwszy od dnia pozytywnego odbioru przedmiotu zamówienia oraz udzielą co najmniej 36- cio miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt GPS, akcesoria GPS, oprogramowanie odbiorników GPS i obliczeniowe do monitoringu, od dnia pozytywnego odbioru przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych w załączniku nr 8 do SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% gwarancje i serwis - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.04.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.04.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.04.2006, godzina 12:30, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Kraków, ul. Racławicka 56, sala nr 17.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, ZPORR działanie 1.5. 2) Data wysłania ogłoszenia: 17.02.2006.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Modernizacja budynku administracyjnego stanowiącego siedzibę ZDW Kraków (wejście główne, dziennik podawczy, korytarz, parter)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz technicznej dla zadania pn. "Budowa zaplecza logistycznego na potrzeby zarządzania kryzysowego w województwie małopolskim"
- Opracowanie dwuetapowej dokumentacji projektowej dla rozbudowy / przebudowy ul. Potrzask wraz z infrastrukturą towarzyszącą w celu budowy chodnika w ramach zadania "Program budowy chodników"
- wynajem autobusu wraz z kierowcą na wycieczki studenckie WIMiIP AGH - DE-dzp.272-308/25.
- Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Dostawa zastawek biologicznych serca aortalnych bezszwowych
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.