Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-15
Lublin: wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora:
1. prac konserwatorskich, dotyczących renowacji polichromii ściennej dawnej sali trybunalskiej i kaplicy w budynku Trybunału Koronnego w Lublinie, ul. Rynek 1, według programu prac konserwatorskich, autorstwa p. Anny Fic-Lazor -Konserwatora Dzieł Sztuki;
2. dokumentacji powykonawczej z prac konserwatorskich - zgodnie z instrukcją Ośrodka Dokumentacji Zabytków i zaleceniami Generalnego Konserwatora Zabytków.
Numer ogłoszenia: 101820 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4435145, fax 081 5329851.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora: 1. prac konserwatorskich, dotyczących renowacji polichromii ściennej dawnej sali trybunalskiej i kaplicy w budynku Trybunału Koronnego w Lublinie, ul. Rynek 1, według programu prac konserwatorskich, autorstwa p. Anny Fic-Lazor -Konserwatora Dzieł Sztuki; 2. dokumentacji powykonawczej z prac konserwatorskich - zgodnie z instrukcją Ośrodka Dokumentacji Zabytków i zaleceniami Generalnego Konserwatora Zabytków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora: 1. prac konserwatorskich, dotyczących renowacji polichromii ściennej dawnej sali trybunalskiej i kaplicy w budynku Trybunału Koronnego w Lublinie, ul. Rynek 1, według programu prac konserwatorskich, autorstwa p. Anny Fic-Lazor -Konserwatora Dzieł Sztuki; 2. dokumentacji powykonawczej z prac konserwatorskich - zgodnie z instrukcją Ośrodka Dokumentacji Zabytków i zaleceniami Generalnego Konserwatora Zabytków. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) prowadzenie i koordynacja prac konserwatorskich w oparciu o szczegółowy program prac, zatwierdzony przez Wojewódzki Oddział PSOZ w Lublinie; b) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej - opisowej, rysunkowej i fotograficznej z prowadzonych prac; c) wykonanie dokumentacji powykonawczej z prac konserwatorskich (zgodnie z instrukcją Ośrodka Dokumentacji Zabytków i zaleceniami Generalnego Konserwatora Zabytków) w dwóch egzemplarzach, z których jeden należy złożyć w Wojewódzkim Oddziale PSOZ w Lublinie,natomiast drugi egzemplarz przekazać Zamawiającemu w okresie jednego miesiąca od zakończenia prac konserwatorskich; d) zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób trzecich. Zamawiający wymaga wykonania całości przedmiotu zamówienia siłami własnymi Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.31.10.00 - Dzieła sztuki Kod CPV wg słownika 2008: 92.31.10.00 - Dzieła sztuki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1.Dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia konserwatorskie zgodnie z wymogami zawartymi w §7 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U, nr 150 poz. 1579), tj. posiadającą dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki ze specjalizacją konserwacji malarstwa oraz odbytą po ukończeniu w/w studiów co najmniej 12 - miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków ze specjalizacją konserwacji malarstwa. 1.2. wykazanie się wykonaniem prac konserwatorskich polichromii ściennych (min 2 prace o wartości, co najmniej 50 000,00 zł brutto każda) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć: 3.1.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . 3.2.Wykaz prac zawierający wykonanie prac konserwatorskich polichromii ściennych (min 2 prace o wartości, co najmniej 50 000,00 zł brutto każda) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie . 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 - składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Wymagany w pkt. 2.1. niniejszej części dokument winien złożyć każdy wykonawca. - Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 7. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Urzędu Miasta Lublin, Referat d/s Zamówień Publicznych, Plac Litewski 1, 20-950 Lublin, pokój nr 8, telefon 081- 44-35-791..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-950 Lublin, pokój nr 8..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych
- RDW w Białej Podlaskiej: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę magazynów do składowania materiałów stosowanych przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie baz Obwodów Drogowych
- Zakup i sukcesywne dostawy pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Lublinie.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do budynku znajdującego się w Zamościu przy ul. Partyzantów 94
- Realizacja prac projektowych modernizacji pomieszczeń infrastruktury Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie - 3 zadania
- Dostawa broni palnej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.