To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-28
Ogłoszenie nr 101759 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.
Bieruń: Remont dojazdu do garaży przy ul. Granitowej - etap III realizowany w ramach zamówienia pn.: "Droga do garaży ul. Granitowa".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507345-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, krajowy numer identyfikacyjny
27150489700000, ul.
Rynek
14,
43150
Bieruń, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 242 400, faks
322 164 777, e-mail
rzp@um.bierun.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bierun.pl
Adres profilu: www.bierun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dojazdu do garaży przy ul. Granitowej - etap III realizowany w ramach zamówienia pn.: "Droga do garaży ul. Granitowa".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.21.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot: 45233140-2 Roboty drogowe kody pomocnicze: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 77314100-5 Usługi w zakresie trawników 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Remont dojazdu do garaży przy ul. Granitowej - etap III realizowany w ramach zamówienia pn.: "Droga do garaży ul. Granitowa". 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem lII etapu robót budowlanych związanych z remontem drogi dojazdowej do garaży przy ul. Granitowej w Bieruniu o szerokości jezdni 8,0 m wraz z dojazdami do garaży, chodnikiem oraz infrastrukturą, tj.: kanalizacją deszczową oraz zabezpieczeniem istniejących sieci: wodociągowej, elektroenergetycznej. Obszar inwestycji znajduje się w zasięgu wpływów aktualnej eksploatacji górniczej. A) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Roboty geodezyjne, w tym inwentaryzację istniejącego terenu w planie i w profilu. 2. Roboty drogowe - przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne i nawierzchniowe: Wykonawca przed przystąpieniem do robót wykona ręczne przekopy kontrolne celem dokładnego zlokalizowania uzbrojenia. ? jezdnia z mieszanki mineralno-asfaltowej - pow. 994,0 m^2, ? chodnik z kostki betonowej gr. 8 cm - pow. 330,0 m^2, ? dojazdy do garaży z kostki betonowej gr. 8 cm - pow. 136,0 m^2, ? elementy ulic: krawężniki betonowe - dł. 372,0 m, ? umocnienia skarp płytami ażurowymi - dł. 54,0 m, ? rury ochronne PE - średnica nominalna fi 58 - dł. 130,0 m, ? regulacje urządzeń istniejących. 3. Kanalizacja deszczowa: ? rura kanalizacyjna DN315 PVC-U kl"S" SN8 SDR34 z wydłużonym kielichem - dł. 25,0 m, ? rura kanalizacyjna DN250 PVC-U kl"S" SN8 SDR34 z wydłużonym kielichem - dł. 750,0 m, ? rura kanalizacyjna DN200 PVC-U kl"S" SN8 SDR34 z wydłużonym kielichem - dł. 19,0 m, ? studnia żelbetowa DN1200 - 5 szt., ? wpust uliczny betonowy DN 500 - 5 szt. 4. Zieleń. 5. Dokumentacja powykonawcza (zgodnie z § 11 ust. 5 i 6 umowy). B) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w następujących opracowaniach, stanowiących załączniki do SOPZ: 1. Dokumentacja projektowa, w tym: - projekt budowlany i projekt wykonawczy branży drogowej, - projekt tymczasowej organizacji ruchu, - dokumentacja fotograficzna. 2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 3. Przedmiary robót. C) Warunki i wymagania. 1. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej, zgodnie z pkt. IV.2.3. SIWZ. 2. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości w odniesieniu do całego przedmiotu umowy zrównanej z okresem rękojmi za wady wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. 3. Zamawiający zastrzega obowiązek wykonania siłami własnymi przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia należy rozumieć: wykonanie robót bitumicznych. 4. Zamawiający nie przewiduje: dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp, udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ,7 ustawy pzp. 5. Zamawiający przewiduje zastosowanie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wymagania w tym zakresie zawiera SOPZ i wzór umowy. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45231300-8,
45233120-6,
77314100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT307850.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 389625.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Modernizacja budynku Kinoteatru "Jutrzenka".
- Wymiana zbiorników sortymentowych węgla w obiekcie kompleksowym płuczki dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit Ruch Piast
- Świadczenie usług remontowych podzespołów kolejek dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.