eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górowo Iławeckie › Usługi edukacyjne i szkoleniowe w ramach realizacji działań związanych z realizacją projektu pt. Aktywna integracja społeczna skutecznym sposobem rozwiązywania problemów społecznych w gminie Górowo Iławeckie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-06

Górowo Iławeckie: Usługi edukacyjne i szkoleniowe w ramach realizacji działań związanych z realizacją projektu pt. Aktywna integracja społeczna skutecznym sposobem rozwiązywania problemów społecznych w gminie Górowo Iławeckie
Numer ogłoszenia: 101731 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Górowie Iławeckim , ul. Kościuszki 17, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 761 11 33, faks 089 761 11 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne i szkoleniowe w ramach realizacji działań związanych z realizacją projektu pt. Aktywna integracja społeczna skutecznym sposobem rozwiązywania problemów społecznych w gminie Górowo Iławeckie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów aktywizujących dla grup osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, korzystających z pomocy społecznej. Usługa związana jest z realizacją projektu Aktywna integracja społeczna skutecznym sposobem rozwiązywania problemów społecznych w gminie Górowo Iławeckie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Działania mają na celu wzrost aktywności zawodowej i społecznej osób biorących udział w projekcie. Działania mają na celu wzrost aktywności zawodowej i społecznej osób biorących udział w projekcie. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na cztery części, na które wykonawca może złożyć ofertę łącznie lub na każdą z nich. Część I - Instrument aktywizacji zawodowej -warsztat aktywnego poruszania się po rynku pracy (3 grupy 10, 12, 11-osobowe w wymiarze 24godz./grupę, łączna liczba godzin 72) - termin realizacji VI - VII 2013r. Część II - Instrument aktywizacji społecznej - warsztat kompetencji społecznych (3 grupy 10, 12, 11 - osobowe w wymiarze 40 godz/grupę, łączna liczba godzin 120) - termin realizacji VI-VII 2013r. (psycholog); - warsztat kompetencji wychowawczych (1 grupa 10 - osobowa, 24godz/grupę, łączna liczba godzin 24) - termin realizacji VII-VIII 2013r. (pedagog,psycholog); Część III - Instrument aktywizacja edukacyjnej i zdrowotnej - warsztat prowadzenia gospodarstwa domowego: planowanie, wydatki, higiena, zdrowe odżywianie (1 grupa 10 - osobowa, 18 godz./grupę, łączna liczba godzin 18 - termin realizacji IX-X 2013r.(specjalista w zakresie żywienia i żywności); - warsztat dotyczący równości szans w życiu zawodowym i społecznym (3 grupy 10, 11, 12-osobowe po 8 godz./grupę, łączna liczba godzin 24) - termin realizacji X-XI 2013r. (pedagog, psycholog); -warsztat edukacyjno - społeczny (animacja środowiska lokalnego, działać z pasją - gry i zabawy terenowe, gry i zabawy świetlicowe, organizacja i przeprowadzenie lokalnych imprez integracyjnych 1 grupa 12-osobowa, 120 godz./grupę,łączna liczba godzin 120) - termin realizacji VI - VII - VIII 2013r. - warsztat ekonomii społecznej z wyjazdem do wioski tematycznej (1 grupa 12-osobowa 34 godz./grupę, łączna liczba godzin 34 - termin realizacji VII-VIII 2013r. - Kurs prawa jazdy kategorii B - Wykonawca sfinansuje egzamin, badanie lekarskie, 2 egzaminy poprawkowe (jeden całościowy i jeden praktyczny) i 10 dodatkowych godzin jazdy. Kurs prawa jazdy umożliwi uczestnikom zdobywanie nowych umiejętności niezbędnych do poszukiwania i podjęcia zatrudnienia, dojazd do miejsca pracy w zakładach o charakterze pracy 2 lub 3-zmianowym lub gdzie nie możliwości dojazdu środkami komunikacji miejskiej. Kurs dla 1grupy 11 osobowej 60godz./osobę - termin realizacji IX - X - XI 2013r. - warsztat z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej (2 grupy 12, 11-osobowe, 8 godz./grupę, łączna liczba godzin 8) - termin realizacji XI 2013r. (ratownik medyczny). Część IV - Program Aktywności Lokalnej Instrument aktywizacji społecznej - Warsztaty w formie 3- dniowego wyjazdu integracyjnego - Wykonawca zapewni zakwaterowanie, wyżywienie, przejazd, ubezpieczenie grupy, 1 opiekun ze strony Wykonawcy i 1 opiekun ze strony Zamawiającego. Są to warsztaty motywacyjne, tematyczne dla grupy 12- osobowej (warsztaty będą trwały 8 godz. dziennie, łącznie 24godz.) (1 godz. warsztatów- 45 min.).- termin realizacji VI - VII 2013r.; - warsztat profilaktyka uzależnień dla 1 grupy 12-osobowej w wymiarze 20 godz., łączna liczba godzin 20 - termin realizacji IX-X 2013r. (psycholog, terapeuta, pedagog). Instrument aktywizacji edukacyjnej - warsztat taneczny - taniec towarzyski I nowoczesny dla 1 grupy 10-osobowej w wymiarze 40 godz., łączna liczba godzin 40 - termin realizacji V-VII 2013r. (wykładowca posiadający wykształcenie o profilu artystycznym); - warsztat muzyczno - gra na gitarze, szanty wokalny dla 1 grupy 10-osobowej w wymiarze 40 godz., łączna liczba godzin 40 - termin realizacji VII-VIII 2013r. (wykładowca posiadający wykształcenie o profilu artystycznym). Instrument aktywizacji zdrowotnej - warsztat podstawy samoobrony zakładający wykłady dotyczące przemocy oraz zajęcia aktywne dla 1 grupy 10-osobowej w wymiarze 40 godz., łączna liczba godzin 40 - termin realizacji VII-VIII 2013r.(specjalista d/s samoobrony).; - warsztat z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej dla 1grupy 12-osobowej w wymiarze 8 godz., łączna liczba godzin 8 - termin realizacji VII 2013r. (ratownik medyczny)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy. Zamawiający uzna również dokument przedstawiony w formie elektronicznej tj. wydruk z Rejestru Instytucji Szkoleniowych www.ris.praca.gov.pl 2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów dla podmiotów prowadzących kursy określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186) załącznik Nr 4 do SIWZ 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem (rozumianym jako tematyka warsztatów/ kursu) stanowiącym zamówienie dla każdej z części postępowania osobno o wartości: część I - o łącznej kwocie 12.000,00 PLN, część II - o łącznej kwocie 26.000,00 PLN, część III - o łącznej kwocie 82.000,00 PLN, część IV - o łącznej kwocie 32.000,00 PLN - potwierdzone dowodami, że usługi te zostały wykonane należycie. Wzór stanowi załącznik Nr 5. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 6). Przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda dokumentów potwierdzających uprawnienia do prowadzenia zajęć (CV, certyfikaty, itp.). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1do SIWZ 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ . 2. Zamawiający wymagać będzie od wybranego Wykonawcy zawarcia umowy zgodnej z postanowieniami SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie, szkołami w których realizowany jest przedmiot umowy; c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; e) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; g) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego lub Wykonawcy, uzasadniające zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy. 4. Zamawiający dopuszcza także zmianę osoby/osób prowadzącej/- ych zajęcia w toku realizacji zamówienia, ale jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności na wypadek choroby lub innej okoliczności uniemożliwiającej osobie prowadzącej zajęcia wykonywanie obowiązków wynikających z umowy. Zmiana osoby prowadzącej zajęcia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego oraz jest dopuszczalna pod warunkiem, że wskazana osoba (zastępca) posiada co najmniej takie same kwalifikacje i co najmniej takie samo doświadczenie zawodowe jak osoba wskazana w ofercie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorowoil-ug.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Górowie Iławeckim ul. Kościuszki 11, 11-220 Górowo Iławeckie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Górowie Iławeckim ul. Kościuszki 11, 11-220 Górowo Iławeckie pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa związana jest z realizacją projektu Aktywna integracja społeczna skutecznym sposobem rozwiązywania problemów społecznych w gminie Górowo Iławeckie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Działania mają na celu wzrost aktywności zawodowej i społecznej osób biorących udział w projekcie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.