To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-14
Bydgoszcz: dostawę 3 pojazdów w tym : 2 pojazdów patrolowych oraz 1 pojazdu osobowego dla SM.
Numer ogłoszenia: 101697 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 231477 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Bydgoszczy, ul. Leśna, 85-676 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5858748, 5858749, fax 052 5858771.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę 3 pojazdów w tym : 2 pojazdów patrolowych oraz 1 pojazdu osobowego dla SM..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawę 3 pojazdów w tym : 2 pojazdów patrolowych oraz 1 pojazdu osobowego dla SM.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.10.00 - Pojazdy do transportu towarów napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 122450,81 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dotawa 2 pojazdów patrolowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. UNI-CAR S.A Koncesjoner Dealer Renault, ul.Modrzewiowa 7, 85-631 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 88032,78
- Oferta z najniższą ceną: 88032,78 / oferta z najwyższą ceną: 88032,78
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa 1 pojazdu osobowego.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK MIKOŁAJCZAK "FIRMA PRYWATNA MAREK HALINA MIKOŁAJCZAK "
jakie przetargi wygrała firma
MAREK MIKOŁAJCZAK "FIRMA PRYWATNA MAREK HALINA MIKOŁAJCZAK "
- Firma Prywatna Marek Halina Mikołajczak OPEL DEALER, ul. Armii Krajowej 250 ,, 85-689 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 34418,03
- Oferta z najniższą ceną: 34418,03 / oferta z najwyższą ceną: 46603,27
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont ul. Jana Pawła II w Bydgoszczy - droga wojewódzka 239 w ramach zadania "Budowa i modernizacja ulic oraz obsługa terenów inwestycyjnych w tym dróg dla rowerów
- Roboty budowlane w budynku Urzędu Skarbowego w Chełmnie
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Biura Rektora Politechniki Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
- Remont sanitariatów i pomieszczeń socjalnych budynku warsztatowym nr 19 w kompleksie wojskowym przy ul. Fabrycznej 16 na terenie RZI w Bydgoszczy.
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia i dystrybucji posiłków dla pacjentów hospitalizowanych"
- Zakup prawa do korzystania licencji istniejącego systemu Forcepoint DLP do zapobiegania utracie danych przez Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu lekkiego pożarniczego do przewozu ratowników o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg.
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych samochodów na potrzeby jednostek Powiatu Lwóweckiego.
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Krakowie
- Zakup samochodu w ramach projektu "Likwidacja barier transportowych dla uczniów z niepełnosprawnościami uczących się w placówkach edukacyjnych".
- Zakup samochodu w ramach projektu "Likwidacja barier transportowych dla uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Kocach-Schabach"
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu do przewozu 9 osób z napędem 4x4.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.