eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupskrozbudowa oczyszczalni ścieków i budowa głównego kolektora ściekowego oraz sieci kanalizacji ściekowej w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-24

POZYCJA 10154

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupsk: rozbudowa oczyszczalni ścieków i budowa głównego kolektora ściekowego oraz sieci kanalizacji ściekowej w Słupsku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wodociągi Słupsk Sp. z o.o., do kontaktów: W zakresie merytorycznym : Antoni Taraszkiewicz (Kierownik JRP) 59/ 8418360 W zakresie procedury zamówień publicznych: Jolanta Lelakowska 59/ 8418394, ul. E. Orzeszkowej 1, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8426051 do 57, fax 059 8422207, e-mail: sekretariat@wodociagi.slupsk.pl, www.wodociagi.slupsk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa oczyszczalni ścieków i budowa głównego kolektora ściekowego oraz sieci kanalizacji ściekowej w Słupsku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac polegających na rozbudowie istniejącej oczyszczalni ścieków, budowie pompowni ścieków wraz z rurociągiem tłocznym, transportującym ścieki na oczyszczalnię ścieków oraz budowie sieci kanalizacji ściekowej na terenie miasta Słupska. Kontrakt będzie wykonywany według Warunków Kontraktowych FIDIC: Warunki kontraktowe dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę [2 wydanie angielsko-polskie 2004, tłumaczenie 1 wydania 1999 Conditions of Contract for Plant and Design-Build. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Tomie III SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Słupsk ( woj. pomorskie, Polska). Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.25.21.00 - Zakłady oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia został podzielony na trzy części - zgodnie z treścią podaną w ogłoszeniu w załączniku B. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 37;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: CZĘŚĆ I - 150.000 PLN,CZĘŚĆ II - 120 000 PLN,CZĘŚĆ III - 85 000 PLN Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania dla każdej CZĘŚCI zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Funduszu Spójności, płatności dokonywane będą według zasad opisanych w Warunkach Kontraktu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będą zobowiązani przyjąć następującą formę prawną: zawrzeć umowę konsorcjum w drodze umowy cywilnoprawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 19, poz.177 ze zmianami). 3. Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). a)posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej: - dla wykonawców składających oferty: na wszystkie Części - 85 pracowników; na dwie dowolne Części - 50 pracowników; na Część I - 40 pracowników; na Część II - 30 pracowników; na Część III - 25 pracowników b)posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości nie mniejszej niż : - dla wykonawców składających oferty: na wszystkie Części - 6 osób ; na dwie dowolne Części- 4 osoby; na Część I - 3 osoby; na Część II - 3 osoby; na Część III - 3 osoby c)do wykonania zamówienia dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: - dla Części I szalunki systemowe - minimalna wymagana ilość:1 komplet szalunków danego systemu) - dla Części II - sprzęt do odwadniania wykopów (igłofiltry)- minimalna wymagana ilość - 4 kpl. - dla Części III sprzęt do odwadniania wykopów (igłofiltry) minimalna wymagana ilość - 4 kpl. d)wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: -dla Części I Przedstawiciel Wykonawcy - powinien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: - minimum 10 lat doświadczenia zawodowego obejmującego doświadczenie przy kierowaniu realizacją co najmniej 2 inwestycji z zakresu infrastruktury wodno-ściekowej o wartości łącznej (netto) nie mniejszej niż 10 mln PLN, w tym co najmniej 1 inwestycji, realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC. Kierownik Budowy - powinien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bez ograniczeń - minimum 8 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy, w tym minimum dwóch inwestycji o wartości łącznej (netto) nie mniejszej niż 8 mln PLN. Technolog - powinien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie - minimum 10 lat doświadczenia zawodowego jako technolog, w tym jako projektant-technolog minimum jednej działającej mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków z gospodarką osadową i wykorzystaniem biogazu dla min. 100.000 RLM. - dla Części II Przedstawiciel Wykonawcy - powinien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie - minimum 10 lat doświadczenia zawodowego obejmującego doświadczenie przy kierowaniu realizacją co najmniej 2 inwestycji z zakresu infrastruktury wodno-ściekowej o łącznej wartości (netto) nie mniejszej niż 7 mln PLN, w tym co najmniej 1 inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC Kierownik Budowy - powinien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bez ograniczeń - minimum 8 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy, w tym minimum dwóch inwestycji o łącznej wartości (netto) nie mniejszej niż 6 mln PLN. Projektant - powinien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bez ograniczeń. - minimum 10 lat doświadczenia zawodowego jako projektant, w tym jako główny projektant minimum jednej przepompowni ścieków o wydajności nie mniejszej niż 1 m3/s. -dla Części III Przedstawiciel Wykonawcy - powinien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: - minimum 10 lat doświadczenia zawodowego obejmującego doświadczenie przy kierowaniu realizacją co najmniej 2 inwestycji z zakresu infrastruktury wodno-ściekowej, o łącznej wartości (netto) nie mniejszej jak 5 mln PLN, w tym co najmniej 1 inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC Kierownik Budowy powinien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bez ograniczeń - minimum 8 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy, w tym jako kierownik budowy minimum jednej inwestycji polegającej na budowie co najmniej dwóch kilometrów grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej realizowanej w warunkach miejskiej zabudowy zwartej. Projektant powinien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bez ograniczeń. - minimum 10 lat doświadczenia zawodowego jako projektant, w tym jako główny projektant minimum jednej inwestycji polegającej na zaprojektowaniu co najmniej dwóch kilometrów grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej projektowanej dla miejskiej zabudowy zwartej. Wskazane wyżej osoby muszą posiadać dla każdej z Części zamówienia biegłą znajomość języka polskiego lub zapewnić tłumacza przez cały okres trwania umowy. a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowanych co najmniej. dla Części I 2 zamówienia na roboty budowlane, których przedmiotem było zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy lub budowy oczyszczalni ścieków o wartości łącznej (netto) co najmniej 10 mln PLN. dla Części II 2 zamówienia na roboty budowlane, których przedmiotem było zaprojektowanie i wykonanie budowy sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej wraz z pompownią ścieków o wartości łącznej (netto) co najmniej 3 mln PLN. dla Części III 2 zamówienia na roboty budowlane, których przedmiotem było zaprojektowanie i wykonanie budowy sieci kanalizacyjnej o wartości łącznej (netto) co najmniej 2 mln PLN. 4. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął średni roczny obrót w ostatnich 3 latach obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości co najmniej: - dla wykonawców składających oferty: na wszystkie Części - 30 mln. PLN; na dwie dowolne Części 20 mln. PLN; na Część I 14 mln. PLN; na Część II 12 mln. PLN; na Część III 10 mln. PLN b) posiadać środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej: - dla wykonawców składających oferty: na wszystkie Części - 3.000.000 PLN; na dwie dowolne Części 1.800.000 PLN; na Część I 1.500.000 PLN; na Część II 1.200.000 PLN; na Część III 800.000 PLN 5. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 6.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia nie spełnia. 7. Wykonawca/Wykonawcy składający oferty mają obowiązek dokonać przeliczenia wymaganych przez Zamawiającego wartości z waluty kraju Wykonawcy na PLN według średniego kursu NBP obowiązującego w dniu ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych i podać przyjęty przelicznik w oświadczeniu. 8. Wykonawcy składający ofertę na wszystkie Części zamówienia lub wybrane dwie Części zamówienia muszą spełnić łącznie warunki podane dla tych Części, na które składają oferty. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: ( W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) zaświadczenia o posiadaniu uprawnień budowlanych oraz o członkostwie w izbach samorządowych architektów lub inżynierów budownictwa dla Kierowników Budowy i Projektantów wymienionych w pkt.2.1 c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jedno wspólne oświadczenie). g) Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1.1).a), 2.1.1).c) i 2.1.2).e), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1.1).a), 2.1.1).c), 2.1.2).d) i 2.1.2).e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie dokumenty składane przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Dla Zamawiającego podstawą oceny spełnienia warunków będzie tłumaczenie na język polski. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawcy składający ofertę wspólną składają przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 1.sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2. informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości,. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz informacja na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego (każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną) 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenie o przebiegu kariery zawodowej z dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje i doświadczenie. 4. wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają wspólne wykazy, dla każdego z punktów 2,3 i 4 powyżej). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 160 - 159709 z dnia 20.08.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje:. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 02/PN/JRP/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.04.2006, cena - 280 PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ ( wersja papierowa) dostępna na pisemny wniosek Wykonawcy: - w siedzibie Zamawiającego w Słupsku przy ul. E. Orzeszkowej 1, Budynek A, pokój nr 16, płatne gotówką w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.04.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.04.2006, godzina 13:00, W siedzibie zamawiającego ( Słupsk ul. E.Orzeszkowej 1, Budynek A, pokój nr 12).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności (Projekt Nr 2004/PL/16/C/PE/019 pn.Program gospodarki wodno-ściekowej w rejonie Słupska). 4) Informacje dodatkowe: 1.Czas trwania zamówienia dla każdej z Części zamówienia wynosi 37 miesięcy i obejmuje: Czas na Ukończenie (25 miesięcy od Daty Rozpoczęcia) oraz Okres Zgłaszania Wad (12 miesięcy od wystawienia przez Inżyniera Świadectwa Przejęcia). 2. Zaleca się, aby Wykonawca złożył wizytę i dokonał inspekcji Terenu Budowy i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania Kontraktu. Wizyta na Terenie Budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego dla Części II i Części III zamówienia. Zamawiający zorganizuje wizytę dla Części I zamówienia na terenie oczyszczalni ścieków, adres; Słupsk ul. Sportowa 73 data: 22/03/ 2006 godz:10. Jakiekolwiek koszty związane z wizytami i inspekcją Terenów Budowy ponosi Wykonawca. 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.02.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00, 45.25.21.00, 45.10.00.00, 45.30.00.00, 45.40.00.00, 74.23.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część Nr.I - Rozbudowa oczyszczalni ścieków. Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy oczyszczalni ścieków. 3) Zakres lub wartość: Zakres niniejszej części zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy oczyszczalni ścieków podzielone na 4 zadania: 1) Budowa trzeciej komory fermentacyjnej 2) Budowa nowego piaskownika 3) Budowa czwartego osadnika wtórnego 4) Modernizacja i rozbudowa istniejącego systemu AKPiA 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00, 45.23.24.23, 45.23.24.40, 45.10.00.00, 45.30.00.00, 45.40.00.00, 74.23.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: CZĘŚĆ Nr II - Budowa głównego kolektora ściekowego. Zaprojektowanie i wykonanie budowy głównego kolektora ściekowego. 3) Zakres lub wartość: Zakres niniejszej części zamówienia stanowi: zaprojektowanie i wykonanie nowej pompowni ścieków ze zbiornikiem retencyjnym wraz z przebudową komory połączeniowej na istniejących kolektorach grawitacyjnych, przedłużenia istniejącego kolektora wykonaniem drugiej nitki kolektora tłocznego z przepompowni na oczyszczalnię ścieków. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00, 45.23.24.40, 45.10.00.00, 74.23.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: CZĘŚĆ Nr III- Budowa sieci kanalizacji ściekowej. Zaprojektowanie i wykonanie budowy sieci kanalizacji ściekowej w Słupsku. 3) Zakres lub wartość: Zakres niniejszej części zamówienia stanowi: zaprojektowanie i wykonanie nowych kolektorów ścieków sanitarnych w celu dokonania rozdziału kanalizacji ogólnospławnej na deszczową i ściekową. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.