Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-29
Lublin: Modernizacja instalacji C.O. i węzła cieplnego w budynku Pogotowia Opiekuńczego w Lublinie ul. Kosmonautów 51
Numer ogłoszenia: 101523 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Opiekuńcze , ul. Kosmonautów 51, 20-358 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0 81 744 02 36, faks 0 81 443 18 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna pomocy społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji C.O. i węzła cieplnego w budynku Pogotowia Opiekuńczego w Lublinie ul. Kosmonautów 51.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Demontaż istniejącej instalacji C.O.( zdjęcie grzejników) - Wycięcie starych rur doprowadzających i odprowadzających w kotłowni oraz w pomieszczeniach - Wykonanie nowej wymiennikowi i węzła cieplnego - Wykonanie nowej instalacji C.O w piwnicy obiektu metodą przez spawanie( lub systemem KAN-THERM przy użyciu rur stalowych STEEL) z uwzględniniem 2 niezależnych obiegów dla dwóch części budynku - Wykonanie instalacji C.O na parterze i piętrze obiektu przy użyciu rur stalowych STEEL systemem KAN-THERM - Montaż zaworów odcinających - Montaż grzejników i zaworów termostatycznych - Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego - Prace remontowe ścian i sufitów po wykonaniu przejść pionów i gałązek( uzupełnienie braków, naprawa tapet , malatury itp.) - Uprzątnięcie placu budowy Szczegółowy zakres według dokumentacji wykonawczej i specyfikacji technicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez wykonawców.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia. Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 1. Oferowana cena - waga 96 %. 2. Okres gwarancji - waga 2 % 3. Okres realizacji - 2 %..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej: www.po.bip.lublin.eu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.po.bip.lublin.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w budynku Budynku Pogotowia Opiekuńczego w Lublinie ul. Kosmonautów 51, poniedziałek - piątek w godzinach 7-15, lub www.po.bip.lublin.eu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Pogotowia Opiekuńczego w Lublinie ul. Kosmonautów 51, poniedziałek - piątek w godzinach 7-15, kretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup 9 osobowego z przystosowaniem do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim
- Wykonanie modernizacji zasilania serwerowni w wybranych budynkach Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.57.2025)
- Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego
- Dostawa serwera obliczeniowego typu CPU dla klastra obliczeniowego z macierzą dyskową i oprogramowaniem
- Zakup mebli i wyposażenia dla ,,starego" bloku operacyjnego (Blok B) z możliwością składania ofert częściowych
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw dźwigów osobowych w budynku ŻDS KUL w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Białka
- Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Kobylnicy (remont zaplecza higieniczno-sanitarnego oraz szatni)
- "Wymiana pionu i poziomów instalacji kanalizacji oraz modernizacja 4 łazienek"
- ,,Bieżąca konserwacja nawierzchni krużganków Dziedzińca Arkadowego Zamku Królewskiego na Wawelu."
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie robót drogowych oraz przebudowy sieci kanalizacyjnej deszczowej w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ulicy Architektów w Gliwicach"
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicy w Szpitalu Powiatowym im. A Wolańczyka Sp. z o.o.; ul. Hoża 11, 59-500 Złotoryja na (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.