Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-29
Biłgoraj: zakup i dostawa fabrycznie nowych: serwera z oprogramowaniem, szafy i zasilaczy
Numer ogłoszenia: 101487 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju , ul. Bohaterów Monte Cassino 38, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6850000, faks 084 6861671.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.bilgoraj.ibip.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa fabrycznie nowych: serwera z oprogramowaniem, szafy i zasilaczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest na zakup i dostawę fabrycznie nowych: serwera z oprogramowaniem, szafy i zasilaczy: 1. Serwer do zabudowy w szafie serwerowej - 1 szt. 2. Szafa serwerowa 600 x 1000, 42 U - 1 szt. 3. Zasilacz awaryjny UPS do zabudowy w szafie serwerowej - 2 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - posiadają wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 dostawy o wartości netto co najmniej 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) każda, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) w celu potwierdzenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w ustępie 11 SIWZ, 3) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty, 4) oferty podlegać będą weryfikacji przez Komisję Przetargową, 5) z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia, 6) niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1-2 w/w ustawy według Załącznika Nr 4, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień- /stan aktualny na dzień ..../ przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić na Załączniku Nr 6 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.bilgoraj.ibip.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bohaterów Monte Cassino 38
23 - 400 Biłgoraj
p. 103.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 09:00, miejsce: ul. Bohaterów Monte Cassino 38 23 - 400 Biłgoraj p. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Poprawa dostępności informacyjno - komunikacyjnej oraz dostępności architektonicznej w budynkach UM Biłgoraj
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach wielorodzinnych w Biłgoraju
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. " Przebudowa i rozbudowa powiatowej krytej pływalni w Biłgoraju - etap II "
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego typu 5+1
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa aparatu fotograficznego wraz z obiektywami i wyposażeniem, sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem .
- Dostawa sprzętu komputerowego, serwera i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup licencji/certyfikatu oraz urządzenia brzegowego do monitorowania i zabezpieczenia sieci (zwane popularnie zaporą sieciową UTM - Unified Threat Management)
- Zakup i dostawa serwera dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Poprawa cyberbepieczeństwa Gminy Oleszyce - zakup urządzeń i oprogramowania.
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.