Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-14
Wrocław: Konserwacja, naprawy i serwis techniczny systemu bezpieczeństwa w obiektach przy ul. Hercena 9-11 oraz ul. Podwale 64 będących własnością Izby Celnej we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 101466 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu, ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3705328, fax 071 3435439.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.icwroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, naprawy i serwis techniczny systemu bezpieczeństwa w obiektach przy ul. Hercena 9-11 oraz ul. Podwale 64 będących własnością Izby Celnej we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, naprawy i serwis techniczny elektronicznego systemu bezpieczeństwa Izby Celnej we Wrocławiu. W skład powyższego systemu wchodzą następujące instalacje: I. System bezpieczeństwa w budynkach przy ul. Hercena 9-11 we Wrocławiu 1. System sygnalizacji włamania i napadu: centrala Galaxy G-512 (1 szt.) czujka podczerwieni (88 szt.) czujka sejsmiczna (1 szt.) przycisk napadu (2 szt.) manipulator MK-7 (4 szt.) koncentrator RIO PCB (7 szt.) koncentrator PSU PCB SMART (5 szt.) akumulator 12V 18Ah (6 szt.) moduł RS-232 (1 SZT.) 3. System kontroli dostępu oparty na systemie Galaxy: zwora magnetyczna (8 szt.) micro MAX READER MX 01 (9 szt.) lokalny zasilacz 12V 1A (8 szt.) akumulator 12V 7Ah (8szt.) przycisk awaryjnego otwierania (8 szt.) 4. System sygnalizacji pożaru: centrala BMZ INTEGRAL firmy SCHRACK optyczna czujka dymu (149 szt.) czujniki wysokiej temperatury (3 szt.) moduł rozszerzenia BAO13 z obudową (1szt.) ręczny włącznik alarmu pożarowego (14 szt.) sygnalizator wewnętrzny (11 szt.) 5. System telewizji dozorowej: rejestrator cyfrowy 16 kanałowy kamera kolor 480 linii 1 lux 12V (15 szt.) kamera szybkoobrotowa 480 linii kolor x25 zoom (2 szt.) obudowa zewnętrzna kamery z grzałką i zasilaczem (4 szt.) zasilacz 12V 8Ah (1 szt.) monitor LCD 15 z wejściem video (2 szt.) manipulator z jojstickiem diagonalnym (2 szt.) krosownica wizyjna 32 wejścia/8wyjść (1 szt.) II. System bezpieczeństwa w budynku przy ul. Podwale 64 1. System sygnalizacji włamania i napadu: centrala DSC PC-4020A (1 szt.) akumulator 17Ah 12V (1 szt.) klawiatura LCD4501 (1 szt.) czujka podczerwieni EV100 (9 szt.) czujka dualna z antymaskingiem (1 szt.) sygnalizator akustyczno-optyczny zewnętrzny (1 szt.) sygnalizator akustyczny wewnętrzny (1 szt.) czujka wibracyjna (2 szt.) przycisk napadu (1 szt.) czujka magnetyczna (1 szt.) dodatkowo - czujka optyczna dymu (1 szt.) 2. System kontroli dostępu oparty na centrali DSC PC-4020A moduł kontroli dostępu DSC PC4820 (1 szt.) czytnik zbliżeniowy ASEC CKZ-U-W26 (6 szt.) akumulator 7Ah 12V lokalny zasilacz buforowy (4 szt.) zwora magnetyczna (4 szt.) przycisk awaryjnego otwierania (4 szt.) 3. System telewizji dozorowej: kamera kolor 480 linii 1 lux 12V (1 szt.) rejestrator cyfrowy 4 kanałowy (1 szt.) monitor 15 Myway MM15C (1 szt.) zasilacz 12V 4Ah (1 szt.) W ramach kwartalnej konserwacji i serwisu technicznego systemów wykonywane będą następujące czynności: sprawdzenie funkcjonalne działania poszczególnych systemów sprawdzenie instalacji, mocowania wyposażenia i urządzeń poszczególnych systemów. sprawdzenie poprawności działania czujek i urządzeń uruchamianych ręcznie. zadymianie czujek dymu i kontrola poprawności ich pracy. czyszczenie i regulacja elementów systemów. (obiektywów, czujek, monitorów i itp. ) sprawdzenie stanu zasilania głównego i awaryjnego. sprawdzenie poprawności działania każdego sygnalizatora alarmowego. sprawdzenie poprawności komunikacji magistral systemowych. wykonywanie wszelkich innych czynności które wymagane są do poprawnej pracy systemów dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszelkich dodatkowych prac na żądanie Zamawiającego (np. przeniesienie czujek, kamer, konfiguracji oprogramowania, dopisania kodów itp.) bez pobierania dodatkowych opłat (za wyjątkiem kosztów materiałów) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia rejestru zdarzeń, konserwacji, obsługi awaryjnej i okresowego wyłączenia wszelkie prace powinny być wykonywane zgodnie z polskimi normami i obowiązującymi przepisami prawa Terminy prac: konserwacja systemów będzie wykonywana w okresach kwartalnych Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania gotowości technicznej 24 godz. na dobę serwis Wykonawcy przystąpi do naprawy w ciągu 8 godzin od chwili zgłoszenia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział firmy, które: - Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, - Dysponują pracownikami, którzy wykonując prace konserwacyjne i serwisowe posiadać będą licencję zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia, - Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (OC) na kwotę na jedno zdarzenie nie mniejszą niż 100.000,00zł. - Wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej dwie usługi zbliżone co do zakresu i wartości do niniejszego zamówienia tj. o wartości przekraczającej 40.000,00 zł netto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: 1.1. Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego z Wykonawców. 1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.3. Licencje zabezpieczenia drugiego stopnia pracowników Wykonawcy. 1.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług oraz załączenia dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić pisemny wykaz - co najmniej dwóch wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat usług zbliżonych, co do zakresu i wartości niniejszego zamówienia, tj. przekraczających 40.000,00 zł netto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Przez określenie zbliżonych należy rozumieć «mający podobne cechy, właściwości; niewiele się różniący, podobny». W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, co najmniej 1 podmiot. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej Wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków płatności podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne: Dokumentami takimi będą aktualne zaświadczenia: 1) Właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat, 2) Właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 3) Właściwej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Za aktualne zaświadczenia uznaje się jedynie zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (OC) na kwotę na jedno zdarzenie nie mniejszą niż 100.000,00zł. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów systemem zero -jedynkowym - spełnia-nie spełnia. Niespełnienie przez któregokolwiek z Wykonawców powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icwroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 204..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 5..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków U, W i P należących do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa wody mineralnej gazowanej i niegazowanej do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Ubezpieczenie mienia oraz sprzętu elektronicznego, odpowiedzialn. cywilnej zawodowej oraz odpowiedzialn. cywilnej w związku z prowadzoną przez DODR we Wrocławiu działalnością statutową i gospodarczą.
- Zakup powierzchni reklamowych na potrzeby działań promocyjnych, wynikających z podpisanej umowy o dofinansowanie projektu Zintegrowany System Transportu Szynowego - etap IV.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1951D nad rzeką Ślęza w m. Ślęza"
- Remont i termomodernizacja dachu i elewacji budynku Liceum Sztuk Plastycznych przy ul. ks. Piotra Skargi 23b we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna w 2026 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Świadczenie usług w zakresie naprawy instalacji elektrycznych i konserwacji sprzętu
- Usługa konserwacji, w tym wykonywanie przeglądów technicznych, serwisu i napraw systemów zabezpieczeń technicznych na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Lotnictwa
- Konserwacja systemów alarmowych
- "Świadczenie stałych usług utrzymania urządzeń i instalacji elektrycznych w obiektach Zamawiającego"
- Usługi w zakresie napraw oraz usuwaniu awarii instalacji teletechnicznych w nieruchomościach budynkowych i terenach będących 100% własnością m.st Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN (...)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





