eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana instalacji elektrycznej II etap w budynku Zespołu Szkół Fototechnicznych przy ul. Spokojnej 13 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Warszawa: Wymiana instalacji elektrycznej II etap w budynku Zespołu Szkół Fototechnicznych przy ul. Spokojnej 13 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 101319 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, faks 022 5048592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej II etap w budynku Zespołu Szkół Fototechnicznych przy ul. Spokojnej 13 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznej - II etap Informacje ogólne o obiekcie obiekt posadowiony jest na działce nr 6 z obrębu nr 60306 stan własności - m. st. Warszawa kubatura ca 19 497 m3 powierzchnia zabudowy ca 12 350 m2 powierzchnia całkowita budynku ca 5 530 m2 Rok budowy - szkoła około 1930 r. ( odbudowa 1948 r.); warsztaty i sala gimnastyczna z zapleczem w 1960 r. Budynek szkoły i warsztatów: piętrowy, cztero-kondygnacyjny, wolnostojący. Sala gimnastyczna z zapleczem: budynek jednokondygnacyjny. Budynki posiadają konstrukcję żelbetowo - szkieletową. Ściany piwniczne i zewnętrzne z cegły pełnej. Budynki szkoły i warsztatów - podpiwniczone. Stropy: szkoła -system Kleina, warsztaty - typ DMS. Dach: Szkoła - konstrukcja drewniana pokryta blachą, warsztaty, sala gimnastyczna z zapleczem i łącznikiem -stropodach DMS ze spadkiem na zewnątrz. W roku 2008 na podstawie dokumentacji powykonawczej zostały wykonane prace budowlane w zakresie wymiany instalacji elektrycznej obejmującej: wymianę wlz i rozdzielnic, częściową wymianę instalacji na parterze, instalację dzwonkową. W roku 2009 Zamawiający planuje wykonać II etap w zakresie: 1. wymiany instalacji na parterze - dokończenie pozostałych sal, całą instalację piwnicy, piętra I i II oraz strychu (wraz z osprzętem i oprawami oświetleniowymi), 2. zasilenia 4x YKXS 120 mm od złącza na budynku do układów pomiarowych w RG, 3. instalacji wyrównawczej, 4. badania i pomiary 5. roboty demontażowe i poinstalacyjne. Przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego Wykonawca powinien zapoznać się ze dokumentacją techniczną, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz terenem i obiektem przyszłych robót Uwaga: Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż, te wskazane w Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarze robót. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa) parametrów technicznych (np.: wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, natężenie światła itp.) wyglądu (struktura, faktura, barwa). Gwarancja: okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji powinien wynosić: - nie mniej niż 36 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 6 600,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wymianie lub montażu nowej instalacji elektrycznej - w tym jedna z nich polegająca na wymianie instalacji w budynku - o wartości brutto minimum 250 000,00 zł każda. 2)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami (kadry kierowniczej i pracowników), zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 1.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000,00 zł 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część V. Wymagane dokumenty jakie muszą być dołączone do oferty. V. 1 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna na dzień składania ofert polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 250 000, 00 zł a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Wykaz wykonanych robót wraz z informacjami tj.: nazwy zadania, całkowitej wartości, terminu wykonywania, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 2 pkt 1 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób (kadry kierowniczej i pracowników), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 2 pkt 2 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie. 6.Potwierdzenie wniesienia wadium, jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądz. Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. V.3 Informacja dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt V.1. ppkt 2, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 302,05 zł) można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 219 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 Wydziału Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.