eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › usługa ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-30

Opoczno: usługa ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie
Numer ogłoszenia: 100934 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Opocznie , ul. Edmunda Biernackiego 20, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 0-44 755 71 01, faks 0-44 755 71 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opoczno.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie I. Do obowiązków pracowników ochrony w szczególności należy: 1. Działanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu. 2. Działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieżom, włamaniom, dewastacjom i innym formom wyprowadzania mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń. 3. Niezwłoczne powiadamianie przełożonych, a w razie konieczności organy ścigania o zaistniałych faktach kradzieży, zniszczenia i uszkodzeniach mienia lub innych ważnych wydarzeniach. 4. Świadczenie usług polegających na wpuszczaniu i wypuszczaniu pracowników Zamawiającego, przechowywaniu i wydawaniu kluczy, wpuszczaniu i wypuszczaniu interesantów oraz udzielaniu im informacji na temat rozmieszczenia wydziałów 5. Niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren siedziby Zamawiającego, wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu względnie zakłócania porządku. 6. Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z chronionego obiektu wszelakiego sprzętu. 7. Prowadzenie ewidencji pracowników Zamawiającego przebywających na terenie obiektu po upływie regulaminowego czasu pracy. 8. Ochrona obiektu przed wszystkimi działaniami niepożądanymi, zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności: zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i działaniom osób zakłócających pracę, kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód tj. malowania sprayem, sabotażu, aktów samowoli, 9. Natychmiastowe działanie w w/w przypadkach. 10. Prowadzenie stałej obserwacji dozorowanego obiektu, systematyczne dokonywanie jego obchodu, wszystkich korytarzy, klatek schodowych oraz terenu wokół budynku. 11. Pozostawanie do dyspozycji sędziów orzekających w przypadku niezachowywania porządku na salach rozpraw. 12. Po zakończeniu pracy Zamawiającego sprawdzenie wszystkich korytarzy, wyjść i wejść oraz pomieszczeń, mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektu oraz przepisy ppoż, ustalenie czy na terenie chronionego obiektu nie pozostały osoby nieupoważnione. 13. Reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi. 14. Stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 15. Informowanie Zamawiającego na bieżąco o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą i włamaniem i innymi zdarzeniami losowymi. 16. Powiadamianie Straży Pożarnej lub Policji w przypadkach zagrożenia obiektu. 17. Ochrona parkingu wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami. II. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. Wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w jednolite umundurowanie stosowne do wypełnienia zadań oraz imienne identyfikatory. 2. Wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w specjalistyczne urządzenia służące do realizacji umowy. 3. Przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie: - wykonywanej pracy, - planów ewakuacyjnych - regulaminu organizacyjnego - przepisów BHP i przeciwpożarowych. 4. Udostępnienie Zamawiającemu danych osobowych pracowników Wykonawcy 5. Zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów głównych wodnych, wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie, wyłączników systemów alarmowych, po ich wskazaniu i udostępnieniu przez Zamawiającego. 6. Składanie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego codziennych raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru. 7. Prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony. 8. Przekazywanie Zamawiającemu wraz z comiesięczna fakturą imiennego wykazu osób pracujących w chronionych obiektach w miesiącu, za który wystawiona jest faktura. 9. Zachowanie należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy. 10. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania usługi.. 11. Zachowanie tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa obiektu w czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu. 12. Przedłożenie przed zawarciem umowy: a) imiennego wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z podaniem informacji na temat posiadanych kwalifikacji, zgodnych z wymaganiami Zamawiającego. b) kserokopii uzyskanych licencji pracowników ochrony, poświadczone (za zgodność z oryginałem), c) zaświadczenia o niekaralności. d) planu ochrony chronionego obiektu III. Warunki odpowiedzialności Wykonawcy: 1. Wykonawca odpowiada za staranne przestrzeganie przez osoby zatrudnione do wykonania niniejszej umowy zakresu obowiązków związanych z wykonaniem przedmiotu umowy. 2. Wykonawca ma obowiązek informowania o zdarzeniach i utrudnieniach mających wpływ na wykonanie obowiązków umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. 4. Wykonawca odpowiada tylko za niezachowanie należytej staranności na dyżurach wykonywanych przez swoich pracowników. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za niewłaściwe działanie, bądź zaniechanie czynności do których jego pracownicy byli zobowiązani, a w rezultacie czego powstała szkoda majątkowa lub zostało naruszone inne dobro Zamawiającego. 6. Odpowiedzialność Wykonawcy jest wyłączona, gdy niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania jest następstwem działania siły wyższej bądź innych okoliczności, za które nie ponosi on odpowiedzialności. 7. Odpowiedzialność Wykonawcy jest wyłączona w razie ustalenia bądź zatrzymania sprawcy przestępstwa. IV Do obowiązków Zamawiającego należeć będzie:: 1. Udostępnienie bez odpłatności pomieszczenia z szafą ubraniową do przechowywania umundurowania służbowego pracowników i sprzętu służbowego. 2. Zamawiający zapewnia właściwe warunki sanitarno- higieniczne pracy w miejscu prowadzenia usługi, zgodność z przepisami ppoż i bezpieczeństwa higieny pracy. 3. Na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia udostępniony zostanie telefon w celach służbowych oraz w przypadkach awaryjnych. V. Warunki odpowiedzialności Zamawiającego: 1. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający odpowiada za stan techniczny zabezpieczeń, w szczególności dotyczy to: zamków, zamknięć, oświetlenia, zabezpieczenia ppoż. 3. Zamawiający w razie powstania szkody zobowiązany jest nie później niż w następnym dniu roboczym od chwili powzięcia informacji o jej powstaniu zgłosić powstanie szkody Wykonawcy pisemnie lub faksem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazu wykonanych usług ( co najmniej dwóch) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca będzie świadczyć usługi ochrony w oparciu o osoby: niekarane, posiadające odpowiednie kwalifikacje, licencje, zaświadczenie o niekarności

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opoczno.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 26-300 Opoczno, ul. Biernackiego 20 pok. 101 na I pietrze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 14:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Opocznie ul. Biernackiego 20,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.