Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-13
Krotoszyn: Wykonanie instalacji logicznych w ramach przebudowy budynku nr 2 w JW. 1907 Opole.
Numer ogłoszenia: 10074 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Krotoszyn, Gospodarstwo Pomocnicze Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Zielonej Górze , ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7252251, faks 062 7252251.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzrbkrotoszyn.hostingpro.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze zakładu budżetowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji logicznych w ramach przebudowy budynku nr 2 w JW. 1907 Opole..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji logicznych w ramach przebudowy budynku nr 2 w JW. 1907 Opole. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: -wykonanie sieci strukturalnej kategorii 6 - 19 000 m, -montaż szaf dystrybucyjnych - 7 szt, -ułożenie kabla światłowodowego - 95 m, -montaż gniazd RJ 45 ekranowanych kategorii 6 - 550 kpl..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 15 000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania w związku z okolicznościami, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający będzie żądał od wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu jeżeli: -złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Pzp., -przynajmniej jedna osoba zatrudniona przez wykonawcę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne, -wykaże, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji logicznych zbliżonych swoim rodzajem do opisu przedmiotu zamówienia, o wartości minimum 500 tyś zł netto, -przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej - kredytowej, w których posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych. Ocena spełniania warunków udziału: Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania tych warunków. W takim przypadku Zamawiający, w celu dokonania oceny spełniania warunków, przyzna punkty za dokument potwierdzający wykonanie robót zbliżonych swoim rodzajem do opisu przedmiotu zamówienia oraz dokument potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych. Przyznawanie punktów za wykonane roboty: Zamawiający zsumuje wartość wszystkich robót wskazanych przez poszczególnych Wykonawców w wykazie i ustali listę wykonawców w kolejności od wartości najwyższej do najniższej. Następnie przyzna punkty wykonawcom w taki sposób, że pierwszy na liście wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów równą ilości badanych wniosków. Każdy następny wykonawca na liście otrzyma jeden punkt mniej od poprzednika. Przyznawanie punktów za wysokość posiadanych środków: Zamawiający ustali listę wykonawców w kolejności od wartości najwyższej do najniższej. Następnie przyzna punkty wykonawcom w taki sposób, że wykonawca pierwszy na liście otrzyma maksymalną ilość punktów równą ilości badanych wniosków. Każdy następny wykonawca na liście otrzyma jeden punkt mniej od poprzednika. Ogólna suma przyznanych punktów: Po przyznaniu wykonawcom punktów za poszczególne warunki, zamawiający ustali listę końcową wykonawców w kolejności od najwyższej sumy punktów do najniższej. W przypadku równej ilości sumy punktów o kolejności na liście końcowej decyduje większa liczba punktów przyznana za wykonane roboty. Pierwszych pięciu wykonawców zostanie zaproszonych do składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Pzp., 2) oświadczenie, że przynajmniej jedna osoba z ramienia wykonawcy, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w zakresie telekomunikacji przewodowej, 3) wykaz robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji logicznych o wartości minimum 500 000 zł netto każda zbliżonych swoim rodzajem do opisu przedmiotu zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzajów i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokument (wymagane referencje) potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 4) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej - kredytowej, w których posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innego podmiotu, Zamawiający będzie żądał informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej dotyczącej tego podmiotu. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w związku z okolicznościami, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp: 1)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp., 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4)aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty mogą być składane w formie oryginałów lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem i podpisanej przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZRB Krotoszyn ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp 12 63-700 Krotoszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Wnioski należy składać w siedzibie zamawiającego w sekretariacie - pokój 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych - mobilna stacja uzdatniania wody zamontowana na przyczepie
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wykonanie usług z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - CZ. II PROJEKTU"
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla SPZOZ w Krotoszynie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na ujęciu wody
- Budowa infrastruktury towarzyszącej wraz z urządzeniami do poboru wód podziemnych Stacja Uzdatniania Wody w Cieni Drugiej - ETAP I
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Budowa świetlicy kontenerowej w Wielkich Łąkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





