To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-26
Ogłoszenie nr 100717 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.
Orzesze: Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2017/2018 Część I i II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510765-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Orzesze, krajowy numer identyfikacyjny
276257653, ul.
ul. Św. Wawrzyńca
21,
43-180
Orzesze, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48323248800, faks
+48323248826, e-mail
rzp@orzesze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.orzesze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2017/2018 Część I i II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WRZP.271.19.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest : 1.2.1 Część I. Dzienny dowóz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2017/2018 dla części I zamówienia obejmuje około 227 uczniów. Dowóz świadczony będzie środkami transportu, do których Wykonawca posiada tytuł prawny, obsługiwanymi przez kierowców Wykonawcy; przez dowóz rozumie się przywiezienie do szkoły i odwiezienie po zajęciach lekcyjnych. Zamawiający zapewnia opiekunów w trakcie przewozów. Dyspozytor - koordynowanie godzin przejazdu autobusów szkolnych, a w przypadku zmiany godzin lub awarii pojazdu koordynowanie i nadzorowanie bieżących zmian, koordynowanie tras w przypadku zmiany punktów odbioru uczniów. Łączna dzienna ilość wozokilometrów ok. 320 wzkm dla autobusów. Przewidywana liczba dni na realizację usługi zgodnie z podanym kalendarzem MEN - 186 dni. Trasy i godziny przejazdu autobusów zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzenia planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. Plany zostaną sporządzone w miesiącu sierpniu przed rozpoczęciem roku szkolnego. Pojazdy do przewozu osób powinny posiadać min.55 miejsc siedzących. 1.2.2.Część II. Dzienny dowóz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2017/2018 dla części II zamówienia obejmuje około 41 uczniów niepełnosprawnych, w tym uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich dowożonych do szkół specjalnych zgodnie ze skierowaniem Starosty Powiatu Mikołowskiego: Dowóz świadczony będzie środkami transportu do których Wykonawca posiada tytuł prawny, obsługiwanymi przez kierowców Wykonawcy; przez dowóz rozumie się przywiezienie do szkoły i odwiezienie po zajęciach lekcyjnych Zamawiający zapewnia opiekunów w trakcie przewozów. Dyspozytor - koordynowanie godzin przejazdu pojazdów (busów), a w przypadku zmiany godzin lub awarii pojazdu koordynowanie i nadzorowanie bieżących zmian, koordynowanie tras w przypadku zmiany punktów odbioru uczniów. Łączna dzienna ilość wozokilometrów ok. 495 wzkm dla pojazdów (busów). Przewidywana liczba dni na realizację usługi zgodnie z podanym kalendarzem MEN - 186 dni. Trasy i godziny przejazdu pojazdów (busów) zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzenia planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. Plany zostaną sporządzone w miesiącu sierpniu przed rozpoczęciem roku szkolnego. Pojazdy do przewozu osób niepełnosprawnych powinny posiadać następującą ilość miejsc siedzących: 1) Trasa Orzesze - Mikołów - minimum 29 osób. 2) Trasa Orzesze- Borowa Wieś- Tychy - minimum 17 osób z możliwością przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich 3) Trasa Orzesze - Katowice - minimum 9 osób z możliwością przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich 1.3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.5. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 1.6.Podwykonawcy: Wykonawca nie może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia: t.j. dowozu uczniów i uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych i szkół specjalnych. 1.7.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, do 50% zakresu zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tych samych usług, o których mowa w punkcie 1.2.1 i 1.2.2 niniejszej SIWZ. 1.8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części. 1.9. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w opisie przedmiotu zamówienia dotyczącym II części zamówienia. 1.10. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. kierowców autobusów i busów realizujących zamówienie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2017/2018 Część I |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) informuję, o unieważnieniu postępowania: Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.). Zgodnie z cytowanym artykułem Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały dwie oferty: Oferta nr 1. Firmy Marek Masny, TRANSMARKO , ul. Grota-Roweckiego 5, 40-748 Katowice Cena brutto 248 126,98 zł. Oferta nr 2. Firmy Usługi Przewozowe Lucjan Brożek, ul. Mendego 31, 41-809 Zabrze Cena brutto 244 270,08 zł. natomiast kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 225 956,89 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zadania do ceny oferty z najniższą ceną jak również do ceny najkorzystniejszej oferty, wobec czego zachodzi cytowana wyżej przesłanka art. 93.ust. 1 pkt 4, na podstawie której postępowanie zostaje unieważnione. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2017/2018 Część II |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT270007.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 186 938,93 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Zakup dwóch samochodów asenizacyjnych.
- Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków przy ul. Centralnej w Orzeszu w roku 2026.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





