Ogłoszenie z dnia 2014-05-09
Dębno: Dostawa sprzętu sieciowego i komputerowego wraz z dostosowaniem istniejącej szerokopasmowej sieci dostępowej WiFi w projekcie, Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dębno- część II
Numer ogłoszenia: 100529 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębno , Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno, woj. małopolskie, tel. 14 6658714, faks 14 6658722.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu sieciowego i komputerowego wraz z dostosowaniem istniejącej szerokopasmowej sieci dostępowej WiFi w projekcie, Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dębno- część II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego i komputerowego wraz z dostosowaniem istniejącej szerokopasmowej sieci dostępowej WiFi w projekcie, Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dębno - część II. 1. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: dostawy urządzeń sieciowych i sprzętu komputerowego, instalacja i konfiguracja lub w razie zaistniałej konieczności rozbudowa istniejącej infrastruktury sieci szerokopasmowej z zachowaniem kompatybilności dostarczanych urządzeń z już istniejącymi w sieci, opracowania dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie oraz wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji, w tym pozyskania na własny koszt wymaganych prawem zgód i pozwoleń - jeżeli dostosowanie istniejącej sieci szerokopasmowej będzie tego wymagało, dostosowanie już istniejącej radolinii Cyfrowej odpowiedzialnej za dostęp do Internetu do większej przepływności poprzez konfigurację oraz przygotowania stosownej dokumentacji do Urzędu Komunikacji Elektronicznej w celu uzyskania pozwolenia radiowego przez Zamawiającego (zwiększenie szerokości kanału co najmniej do 14MHz), konfiguracja oraz dostosowanie obecnie posiadanej zapory ogniowej poprzez aktualizację oprogramowania oraz zwiększenie ochrony AV, filtrowanie pakietów dla instalowanych 100 gospodarstw domowych, konfigurację lub rozbudowę połączeń pomiędzy węzłami szkieletowymi a węzłami dystrybucyjnymi i/lub stacji bazowych WiFi, tak by wszyscy użytkownicy (tj. z etapu pierwszego i etapu drugiego projektu) podłączeni do poszczególnych stacji bazowych WiFi mieli zagwarantowane, co najmniej obecne parametry dostępu do sieci szerokopasmowej tj. gwarantowana szybkość łącza do użytkownika 2 Mb/s, gwarantowana szybkość łącza od użytkownika 1 Mb/s, konfiguracja wszystkich urządzeń aktywnych w celu zagwarantowania dostępu do usługi szerokopasmowego Internetu dla 100 gospodarstw domowych podłączonych w ramach niniejszego postępowania z uwzględnieniem już istniejących 40 gospodarstw domowych oraz 4 szkół, których podłączenie odbyło się w ramach pierwszego etapu projektu. Uwaga: sieć należy tak skonfigurować by została odseparowana, co najmniej logicznie pomiędzy beneficjentami z pierwszego etapu a beneficjentami podłączonymi w ramach niniejszego postępowania (etap drugi projektu), opracowanie dokumentacji powykonawczej. 2. Ze względu na posiadaną gwarancję sprzętową oraz konfiguracyjną, obejmującą całą dotychczasową infrastrukturę sieciową, w sytuacji, gdy prowadzone prace instalacyjne i konfiguracyjne spowodują ingerencję w istniejącą sieć bezprzewodową (opisanej w załączniku nr 8 w rozdziale I jako stan obecny) i skutkować będą utratą gwarancji udzielonej przez wykonawcę etapu I na urządzenia sieciowe czy konfigurację sieci (objętą dokumentem gwarancji stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ), Wykonawca przejmie warunki gwarancji wynikające z tego dokumentu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, a opis parametrów sprzętu informatycznego i komputerowego zawiera załącznik nr 8A do SIWZ, 4. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski i posiadać wymagane certyfikaty i poświadczenia polskie lub Unii Europejskiej. 5. Użyte do realizacji zamówienia urządzenia, materiały muszą być nowe, (rok produkcji nie wcześniej niż IV kwartał 2013 r.). 6. Wykonawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji w okresach i na zasadach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w przypadku wyboru jego oferty. 7. Lista adresów beneficjentów, określająca miejsca usytuowania dostarczanych komputerów i podłączenia do sieci bezprzewodowej wybudowanej w ramach pierwszego etapu projektu wykluczenia cyfrowego stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. W przypadku użycia w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych przedmiotów, Zamawiający wymaga, aby taki zapis rozumieć jako minimalny, określający parametry techniczne przedmiotu i w tym przypadku Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny, tzn. o takich samych lub lepszych parametrach, ale przy spełnianiu minimalnych parametrów określonych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest również przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis przedmiotu, z którego w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany przedmiot lub element jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych niż przedmiot lub jego element określony przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (np.: opisy techniczne, karty techniczne, wyciągi z katalogu, foldery, itp.). Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.21.00 - Sieć telekomunikacyjna 32.41.80.00 - Sieć radiowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 51.30.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych 30.21.30.00 - Komputery osobiste 32.41.21.10 - Sieć internetowa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga legitymowania się wiedzą i doświadczeniem poprzez wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1. dwóch zamówień obejmujących dostawę min. 70 zestawów komputerowych wraz z drukarkami, wraz z instalacją tych zestawów, przy czym przynajmniej jedno z zamówień winno być o wartości nie mniejszej niż 400.000 PLN brutto. Przez instalację Zamawiający rozumie zainstalowanie, co najmniej systemu operacyjnego, oraz podłączenie komputerów do istniejącej sieci przewodowej lub bezprzewodowej. 2. dwóch zamówień obejmujących dostawę min. 70 stacji terminalnych pracujących w technologii bezprzewodowej (WiFi lub/i WiMAX lub/i LMDS lub/i LTE lub/i VSAT), wraz z instalacją tych urządzeń, przy czym przynajmniej jedno z zamówień winno być o wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN brutto. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku w przypadku wykonania zamówienia obejmującego łącznie wymogi opisane w pkt 1 i 2, pod warunkiem zachowania liczby zestawów komputerowych oraz stacji terminalnych i wartości zamówienia w wysokości 450.000 PLN brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na złożoność projektu, Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował zespołem składającym się z minimum 2 osób zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: - przynajmniej dwiema osobami, które mogą potwierdzić swoje kwalifikacje certyfikatami dokumentującymi doświadczenie i wiedzę w zarządzaniu projektami. - przynajmniej jedną osobą posiadającą kwalifikację do konfiguracji kontrolera WLAN i bezprzewodowych punktów dostępowych, legitymującą się certyfikatem wystawionym przez producenta tych urządzeń potwierdzający wiedzę w zakresie instalacji i konfiguracji urządzeń. - przynajmniej jedną osobą posiadającą kwalifikację do konfiguracji przełączników sieci LAN, legitymującą się certyfikatem na wystawiony przez producenta tych urządzeń, potwierdzającym wiedzę w zakresie instalacji i konfiguracji urządzeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uznany za spełniony poprzez posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 400.000 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Raport z testu wydajności PassMark CPU Mark potwierdzający osiągnięcie przez procesor wyniku na poziomie min. 7079 punktów (dopuszcza się wydruk lub zrzut ekranu ze strony internetowej: http://www.cpubenchmark.net) 2. Raport z testu wydajności karty graficznej potwierdzający osiągniecie w teście PassMark Performance Test co najmniej wynik 615 punktów w Average G3D Mark, wynik dostępny na stronie: (dopuszcza się wydruk lub zrzut ekranu ze strony:http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php) potwierdzający spełnienie wymogów SIWZ, 3. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta urządzenia z normami jakościowymi, potwierdzające wdrożenie przez producenta oferowanego produktu normy PN-EN ISO 9001:2008 lub równoważnej, w zakresie co najmniej produkcji sprzętu komputerowego - certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny dla producenta urządzenia. 4. Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia 5. Certyfikat lub wydruk lub zrzut ekranu ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov potwierdzający, że oferowane urządzenie spełnia normę Energy Star co najmniej 5.0 lub równoważną 6. Dokument poświadczający głośność oferowanego urządzenia na poziomie maksymalnie 31 dB w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) - pomiar zgodny z normą PN-EN ISO 7779 lub równoważną oraz wykazany zgodnie z normą PN-EN ISO 9296 lub równoważną (w szczególności raport badawczy potwierdzający powyższe wymagania); 7. wydruk ze strony producenta oferowanego oprogramowania na daną platformę systemową potwierdzający kompatybilność komputera z dostarczanym oprogramowaniem 8. Karta katalogowa urządzenia Monitor Typ I 1. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta urządzenia z normami jakościowymi, potwierdzające wdrożenie przez producenta oferowanego produktu normy PN-EN ISO 9001:2008 lub równoważnej, w zakresie co najmniej produkcji sprzętu komputerowego - certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny dla producenta urządzenia. Dotyczy monitora 1. Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia 2. Certyfikat lub wydruk lubzrzut ekranu ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov potwierdzający, że oferowane urządzenie spełnia normę Energy Star co najmniej 5.0 lub równoważną; 3. Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż oferowany produkt odpowiada normie TCO min. 5.0 lub równoważnej, 4. Karta katalogowa urządzenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gminadebno.bip.net.pl/?c=884
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębno, Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno w godzinach urzędowania w poniedziałek od 08:00-16:00 od wtorku do piątku od 07:30-15:30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dębno, Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno, Punkt Obsługi Klienta Urzędu Gminy Dębno..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka;8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne- zwiększenie innowacyjności gospodarki, - Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- e-Inclusion..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z DĘBNA
więcej: przetargi w Dębnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - rozbudowa istniejącego zespołu urządzeń zapewniających bezpieczeństwo informatyczne systemów Urzędu Miejskiego oraz dostawa nowych licencji.
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Samorząd w Dobryszycach" - etap I
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz sprzętu komputerowego oraz infor. w ramach wyposażenia Oddziału POZ, SOR oraz modernizacji i doposażeniu pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz na potrzeby Urzędu Gminy Brenna - postępowanie nr 1
- Dostawa urządzeń podtrzymujących sieć informatyczną dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- "Dostawa sprzętu elektronicznego do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.