Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-09
Mińsk Mazowiecki: POMOCE i AKCESORIA MEDYCZNE oraz DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY
Numer ogłoszenia: 100425 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 37, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-25 7583001, 7591810, faks 0-25 7591666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmm.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POMOCE i AKCESORIA MEDYCZNE oraz DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są pomoce i akcesoria medyczne oraz drobny sprzęt medyczny. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są w załącznikach do SIWZ. Zadanie nr 1 Ciśnieniomierz automatyczny naramienny Zadanie nr 2 Wózek inwalidzki Zadanie nr 3 Pomoce medyczne dla bloku operacyjnego Zadanie nr 4 Pomoce medyczne do aparatów EEG Zadanie nr 5 Różne pomoce i materiały medyczne - elektrody Zadanie nr 6 Akcesoria do platformy EV 1000 Zadanie nr 7 Pomoce medyczne dla Oddziału Ginekologiczno-Położniczego Zadanie nr 8 Pomoce medyczne dla bloku operacyjnego Zadanie nr 1, 2, 3- Do oferty należy dołączyć materiały informacyjne (np. katalog, ulotkę) potwierdzające spełnienie wymagań opisanych w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0, 33.14.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. tj. złożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. tj. złożenie oświadczenia o posiadaniu wiedzy i doświadczenia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. tj. złożenie oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. tj. złożenie oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. tj. złożenie oświadczenia o sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę , Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym- wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Formularze asortymentowo - cenowe - wypełnione i podpisane przez wykonawcę Inne dokumenty: Formularze wymagań technicznych - wypełnione i podpisane przez wykonawcę,Inne dokumenty: Oświadczenie o rejestracji oferowanych produktów do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, Oświadczenie o posiadaniu dokumentów zgodnych z Ustawą, o wyrobach medycznych, certyfikat Ce/deklaracja zgodności, - jeżeli dotyczą - dokumenty wypełnione i podpisane przez wykonawcę,materiały informacyjne (np. katalog, ulotkę) potwierdzające spełnienie wymagań opisanych w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmm.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 37 05-300 Mińsk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 37, 05-300 Mińsk Mazowiecki, KANCELARIA..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Ciśnieniomierz automatyczny naramienny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciśnieniomierz automatyczny naramienny- szt.10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 Wózek inwalidzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek inwalidzki - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Pomoce medyczne dla bloku operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce medyczne dla bloku operacyjnego- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Pomoce medyczne do aparatów EEG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce medyczne do aparatów EEG - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Różne pomoce i materiały medyczne - elektrody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne pomoce i materiały medyczne - elektrody - Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są w załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Akcesoria do platformy EV 1000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do platformy EV 1000 - Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są w załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Pomoce medyczne dla Oddziału Ginekologiczno-Położniczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce medyczne dla Oddziału Ginekologiczno-Położniczego - Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są w załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 Pomoce medyczne dla bloku operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce medyczne dla bloku operacyjnego - Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są w załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Zaprojektowanie i budowa kompleksu basenów letnich z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem u zbiegu ul. Wyszyńskiego i Granicznej w Mińsku Maz. na podstawie koncepcji architektonicznej i PFU
- Zakup zamiatarki drogowej do czyszczenia ulic na mokro
- Modernizacja boiska sportowego Orlik 2012 w miejscowości Huta Mińska
- Remont dachu Szkoły Podstawowej w Starej Niedziałce
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Sukcesywna dostawa leków i wyrobów medycznych
- 54/TP/ZP/D/2024 Dostawa mikrokoagulometru POCT wraz z odczynnikami
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych
- Zakup i Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych niesterylnych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- SZP.221-6.2024 Zakup i dostawa noszy do transportera wraz z usługą wykonania przeglądu technicznego
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.