eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › oczyszczanie dróg na terenie miasta Ruda Śląska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-01-06

POZYCJA 1003

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Ruda Śląska: oczyszczanie dróg na terenie miasta Ruda Śląska Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Ruda Śląska, do kontaktów: Małgorzata Kowalska, pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 2486281, fax 32 2487348, e-mail: zamowienia@ruda-sl.dt.pl, www.rudaslaska.bip.info.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: oczyszczanie dróg na terenie miasta Ruda Śląska. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie mechaniczne i/lub ręczne nawierzchni dróg w porze mocnej do godz. 8,00 dnia określonego w harmonogramie wraz z odsłonięciem całego krawężnika, oczyszczaniem znajdujących się w pasie drogowym zatok autobusowych, nawierzchni wysepek, nawierzchni na łukach i skrzyżowaniach, rozjazdach itp. wraz z wywozem zebranych odpadów na miejsce unieszkodliwienia odpadów. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Ruda Śląska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.04.2006; data zakończenia: 30.11.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium: 7 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniajacy warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie w realizacji porównywalnych zamówień tj. wykażą zrealizowanie w ostanich 3 latach (2003-2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - wykonał porównywalne usług na łączną kwotę 1 000 000 zł, za porównywalne usługi uważa się prace polegające na oczyszczaniu dróg wojewódzkich i/lub powiatowych i/lub gminnych (z wyjątkiem zimowego oczyszczania) - dysponują osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia w ilości nie mniejszej niż 6; - posiadają sprzęt do wykonywania zamówienia, przynajmniej: - zamiatarkę uliczną do zamiatania dróg zamiatająca bezpylnie na mokro o szerokości zamiatania powyżej 2000 mm -polewarka do polewania i zmywania dróg o pojemności zbiornika nie mniejszej niż 8000 l i szerokości mycia powyżej 2000 mm - znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniajacej wykonanie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - Należy przedstawić oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego - Zaświadczenia: z właściwego Urzędu Skarbowego i właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodzie 200303 - odpady z oczyszczania ulic i placów - lub oświadczenie, że odpady będą przekazywane do przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodzie jak wyżej. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Dowód wniesienia wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - Należy przedstawić wykaz wykonanych zamówień, poparty dokumentami (np. referencjami) stwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia; - Należy przedstawić, wykaz osób niezbędnych do realizacji zamówienia - Należy przedstawić wykaz niezbędnego sprzętu. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PZ.341-133/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.02.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście w siedzibie zamawiającego - kasa pokój nr 17 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.02.2006 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 15.04.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.02.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiajacego pokój nr 211.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.