eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › REMONT CHODNIKÓW W ULICACHPIŁSUDSKIEGO (od ul. Polnej do trasy 719) W KANIACH, W UL. PRUSZKOWSKIEJ (od ul. Peronowej do ul. Granicznej) W BRWINOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-12

Brwinów: REMONT CHODNIKÓW W ULICACH: PIŁSUDSKIEGO (od ul. Polnej do trasy 719) W KANIACH, W UL. PRUSZKOWSKIEJ (od ul. Peronowej do ul. Granicznej) W BRWINOWIE
Numer ogłoszenia: 100335 - 2007 data zamieszczenia: 12.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, fax 7295940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CHODNIKÓW W ULICACH: PIŁSUDSKIEGO (od ul. Polnej do trasy 719) W KANIACH, W UL. PRUSZKOWSKIEJ (od ul. Peronowej do ul. Granicznej) W BRWINOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodników na długości około 1150 mb o szerokości 1,5-2,5 mb w obrzeżu 30x8 cm i krawężniku 15x30 cm na ławie betonowej z oporem oraz ułożeniu kostki brukowej grubości 6 cm koloru szarego na podsypce cementowo-piaskowej oraz grubości 8 cm koloru czerwonego na wjazdy na podbudowie 20 cm z tłucznia, uzupełnienie nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika na ul. Piłsudskiego w Kaniach; na ul. Pruszkowskiej w Brwinowie - kostka brukowa grubości 6 cm koloru czerwonego na chodnik oraz grubosci 8 cm koloru szarego na wjazdy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. układanie kostki brukowej, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu, - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - na załączniku nr 2 do formularza oferty załączonym do SIWZ; - Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie. b) udokumentują kwalifikacje zawodowe branży drogowej kierownika budowy aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego - kserokopie załączone do oferty. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki te mogą być spełnione łącznie. 3) Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady - oświadczenie zamieszczone w formularzu oferty. 4) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszczone w formularzu oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły \spełnia/nie spełnia\. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - na załączniku nr 2 do formularza oferty załączonym do niniejszej SIWZ - Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie. 3) Kserokopie uprawnień budowlanych branży drogowej kierownika budowy i zaświadczenia o aktualnym członkostwie w izbie samorządu zawodowego - kserokopie załączone do oferty. 4) Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady - oświadczenie zamieszczone w formularzu oferty. 5) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszczone w formularzu oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brwinów, 05-840 Brwinów, ul. Kościuszki 4A, pokój nr 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Brwinów, ul. Grodziska 12, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.