Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-09
Łódź: Dostawa materiałów promocyjnych, usługa projektu graficznego i oznakowanie materiałów
Numer ogłoszenia: 100254 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych, usługa projektu graficznego i oznakowanie materiałów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych, projektów graficznych oraz dostawa oznakowanych materiałów biurowych, odzieży oraz innych materiałów na potrzeby Województwa Łódzkiego w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 oraz kampanii promocyjnej Punktów Informacyjnych w ramach Narodowej Strategii Spójności z podziałem na 4 zadania: ZADANIE Nr 1: odzież z logotypami RPO WŁ; ZADANIE Nr 2: materiały biurowe z logotypami RPO WŁ; ZADANIE Nr 3: inne materiały z logotypami RPO WŁ; ZADANIE Nr 4: inne materiały z logotypami PO PT. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) opracowanie projektów graficznych materiałów promocyjnych, b) uwzględnienie w projekcie graficznym, w zależności od Zadania, następujących zestawień logotypów: -logotyp Narodowej Strategii Spójności, logotyp Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, logotyp Województwa Łódzkiego oraz flagę Unii Europejskiej, -logotyp Regionalnego Programu Operacyjnego, logotyp Województwa Łódzkiego oraz flagę Unii Europejskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ), c) wykonanie materiałów promocyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 7 do SIWZ, d) dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 3. Oferowane materiały muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, które stanowią Załączniki Nr 7 do SIWZ. 4. Wszystkie zaoferowane materiały muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.). Oferowane wyroby muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym w Załączniku Nr 7 do SIWZ, posiadać określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. 5. Wszystkie zaoferowane materiały i materiały (np. farby) użyte do ich znakowania oraz użyte podczas procesu produkcji i znakowania oraz technika użyta do produkcji finalnego wyrobu, który z racji swej funkcji ma kontakt z żywnością (np. kubek) winny być nie toksyczne, posiadać atesty zezwalające na kontakt z żywnością oraz być zgodne z ustawą Bezpieczeństwo żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. r. (Dz.U. Nr 171, poz. 1225). 6. Wykonawca udziela gwarancji na wszystkie materiały stanowiące przedmiot umowy oraz na wykonane na tych materiałach nadruków, grawerów, haftów - na okres 12 miesięcy, liczony od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Zobowiązanie z tytułu udzielonej gwarancji nie będzie dotyczyło rzeczy składających się na przedmiot umowy, które Zamawiający rozdysponuje w celach promocyjnych, lecz jedynie pozostających na stanie u Zamawiającego. 7. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają umowy, których wzory stanowią Załącznik nr 6A i 6B do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 18.33.30.00-2, 30.19.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 29.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią nw. warunki: wykonali (zakończyli) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, : a) w Zadaniu Nr 1 - co najmniej jedną dostawę koszulek z oznakowaniem na kwotę 6.000 zł brutto; b) w Zadaniu Nr 2 - co najmniej po jednej dostawie długopisów, teczek papierowych, segregatorów oraz zestawów (pióro+długopis) z oznakowaniem na łączną kwotę 50.000 zł brutto; c) w Zadaniu Nr 3 - co najmniej po jednej dostawie balonów, teczek konferencyjnych oraz kubków termicznych z oznakowaniem na łączną kwotę 20.000 zł brutto; d) w Zadaniu Nr 4 - co najmniej po jednej dostawie podkładek pod mysz, smyczy materiałowych, kubków ceramicznych oraz kalendarzyków-wizytówek z oznakowaniem na łączną kwotę 30.000 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego podmiotu lub podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie może być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez ten podmiot lub podmioty. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, b) formularz stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) należy złożyć na jednym dokumencie podpisane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, c) formularz stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ, (oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie we własnym imieniu. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ, Zamawiający żąda dołączenia do oferty próbek (wzorów) następujących materiałów: a) ZADANIE Nr 1 - koszulka polo b) ZADANIE Nr 2 - długopis (poz. 1), zestaw pióro i długopis (poz. 4) c) ZADANIE Nr 3 - teczka konferencyjna(poz. 2), kubek termiczny (poz. 3) d) ZADANIE Nr 4 - podkładka pod mysz (poz. 1)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, Departament Organizacyjny, Wydział ds. Zamówień Publicznych, pok. 407, piętro IV.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, Biuro Podawcze (Kancelaria) pok. 403, piętro IV.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Zadaniach Nr 1-3: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej RPO WŁ. W zadaniu Nr 4: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odzież z logotypami RPO WŁ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych, projektów graficznych oraz dostawa oznakowanej odzieży oraz innych materiałów na potrzeby Województwa Łódzkiego w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, w następujących ilościach: Koszulki polo - 250 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 18.33.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 29.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały biurowe z logotypami RPO WŁ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych, projektów graficznych oraz dostawa oznakowanych materiałów biurowych na potrzeby Województwa Łódzkiego w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, w następujących ilościach: 1. Długopisy - 3.000 szt.; 2. Teczki papierowe - 2.000 szt.; 3. Segregator - 2.000 szt.; 4. Zestaw pióro i długopis - 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 29.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: inne materiały z logotypami RPO WŁ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych, projektów graficznych oraz dostawa oznakowanych materiałów na potrzeby Województwa Łódzkiego w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, w następujących ilościach: 1. Balon - 1.000 szt.; 2. Teczka konferencyjna na express - 200 szt.; 3. Kubki termiczne - 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 29.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: inne materiały z logotypami PO PT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych, projektów graficznych oraz dostawa oznakowanych materiałów na potrzeby Województwa Łódzkiego w ramach kampanii promocyjnej Punktów Informacyjnych w ramach Narodowej Strategii Spójności, w następujących ilościach: 1. Podkładka żelowa pod mysz - 1.000 szt.; 2. Smycz materiałowa - 1.000 szt.; 3. Kubek ceramiczny - 500 szt.; 4. Kalendarzyk wizytówka - 2.000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 29.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- MZŻ.262.8.2025.T - Modernizacja placów zabaw żłobków Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w ramach programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 192
- 2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 4 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych
- 80/TP/ZP/U/2025 Świadczenie usługi telefonii stacjonarnej wraz z obsługą centrali telefonicznych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy" część I i część II.
- Usługa wydruku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby III Kongresu Energetyki Rozproszonej - DE-dzp.272-252/25
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - 18 części
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w celu realizacji działań popularyzacyjnych w ramach projektu
więcej: Koszulki polo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.