To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-23
Ogłoszenie nr 100239 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.
Mrągowo: OPRACOWANIE DOKUMNETACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ "PRZEBUDOWA CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA "ZATORZU" W ULICACH: KRASIŃSKIEGO, TUWIMA, ORZESZKOWEJ, KOCHANOWASKIEGO, TOROWEJ i PLACU SŁOWACKIEGO"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523482-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mrągowo, krajowy numer identyfikacyjny
51074342700000, ul.
ul. Królewiecka
,
11700
Mrągowo, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
89 74190 00, faks
897 412 874, e-mail
zamowienia@mragowo.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mragowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OPRACOWANIE DOKUMNETACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ "PRZEBUDOWA CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA "ZATORZU" W ULICACH: KRASIŃSKIEGO, TUWIMA, ORZESZKOWEJ, KOCHANOWASKIEGO, TOROWEJ i PLACU SŁOWACKIEGO"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OPZ.271.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres opracowania dokumentacji projektowo kosztorysowej: a) przebudowa istniejących dróg w ul. Krasińskiego, Orzeszkowej, Tuwima, Plac Słowackiego, Kochanowskiego, Torowej b) budowa kanalizacji deszczowej - z uwzględnieniem jej rozbudowy w kierunku północnym, c) przebudowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez ZWiK Sp. z o.o. w Mrągowie, d) budowa oświetlenia ulicznego - budowa nowego oświetlenia ulicznego będącego własnością miasta, rozdzielenie istniejącego oświetlenia ulicznego od sieci elektroenergetycznej, e) uwzględnienie kanału technologicznego pod sieć teletechniczną, f) orientacyjne długości poszczególnych ulic: Orzeszkowej 159 m, Plac Słowackiego 161 m, Tuwima 90 m, Krasińskiego 701 m, Kochanowskiego 220, Torowa 250 m 2. Dokumentację projektową należy opracować z podziałem na IV Etapy: - Etap I - zachodnia część ul. Z. Krasińskiego, Plac Słowackie, ul. E. Orzeszkowej - Etap II - wschodnia część ul. Z. Krasińskiego, ul. Tuwima - Etap III - ul. Kochanowskiego - Etap IV - ul. Towarowa W ramach każdego podziału dokumentacja projektowa dotycząca sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej powinna stanowić odrębne opracowanie. Ostateczne etapowanie zadania zostanie uzgodnione z Zamawiającym na etapie uzgadniania koncepcji. 3. Szczegółowe elementy wykonania dokumentacji projektowej: L.P. NAZWA DOKUMENTACJI ilość egzem. 1. Prace przedprojektowe i koncepcja 1.1. Mapa do celów projektowych Wg potrzeby projektanta 1.2. Przedprojektowa koncepcja zagospodarowania terenu 2 1.3 Badania geologiczne gruntu 3 2. Projekt budowlano - wykonawczy - ETAP I i II 6 2.1. Projekt zagospodarowania terenu 2.2. Projekt branży drogowej 2.3. Projekt branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa 2.4. Projekt branży sanitarnej - kanalizacja sanitarna i sieć wodociągowa 2.5. Projekt branży elektrycznej - oświetlenie uliczne 2.6. Projekt branży teletechnicznej - kanał technologiczny 2.7. Projekt wielobranżowy - przebudowa kolizji (opcjonalnie wg otrzymanych warunków gestorów sieci: energia, gazownia, telekomunikacja) 2.8 Projekt stałej organizacji ruchu 3. Projekt budowlano - wykonawczy - ETAP III 6 3.1. Projekt zagospodarowania terenu 3.2. Projekt branży drogowej 3.3. Projekt branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa 3.4. Projekt branży sanitarnej - kanalizacja sanitarna i sieć wodociągowa 3.5. Projekt branży elektrycznej - oświetlenie uliczne 3.6. Projekt branży teletechnicznej - kanał technologiczny 3.7. Projekt wielobranżowy - przebudowa kolizji (opcjonalnie wg otrzymanych warunków gestorów sieci: energia, gazownia, telekomunikacja) 3.8 Projekt stałej organizacji ruchu 4. Projekt budowlano - wykonawczy - ETAP IV 6 4.1. Projekt zagospodarowania terenu 4.2. Projekt branży drogowej 4.3. Projekt branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa 4.4. Projekt branży sanitarnej - kanalizacja sanitarna i sieć wodociągowa 4.5. Projekt branży elektrycznej - oświetlenie uliczne 4.6. Projekt branży teletechnicznej - kanał technologiczny 4.7. Projekt wielobranżowy - przebudowa kolizji (opcjonalnie wg otrzymanych warunków gestorów sieci: energia, gazownia, telekomunikacja) 4.8 Projekt organizacji ruchu 5. Dodatkowe opracowania 5.1 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż 5.2. Przedmiary robót dla wszystkich branż z podziałem na etapy 5.3. Kosztorysy inwestorskie dla wszystkich branż z podziałem na etapy 6 Dodatkowe wytyczne do opracowania dokumentacji 6.1 Uzyskanie warunków technicznych na przebudowę kolizji z istniejącymi sieciami, - jeżeli będzie taka konieczność 6.2 Uzyskanie pozytywnej opinii z koordynacji sieci w Starostwie Powiatowym w Mrągowie 6.3 Przygotowanie materiałów i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji 6.4 Przygotowanie materiałów i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych zgodnie z warunkami technicznymi ZWiK sp. z o.o. 5. Podstawa opracowania. 1. Dokumentacja ma być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 2. Informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z Prawem zamówień publicznych (bez używania nazw własnych) poprzez określenie parametrów precyzujących ich rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy. 3. Dokumentacja projektowa powinna zawierać optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz niezbędne rysunki szczegółów i detali wraz z precyzyjnym opisem. 4. Projekty branżowe powinny być spójne i skoordynowane we wszystkich branżach oraz zawierać klauzulę podpisaną przez wszystkich projektantów o przeprowadzeniu koordynacji branżowej. 5. Zakres projektu budowlano - wykonawczego powinien ujmować wszystkie roboty niezbędne do wykonania robót bez dodatkowych opracowań i uzupełnień oraz obliczenia, bilanse i inne szczegółowe dane pozwalające na sprawdzenie poprawności ich wykonania. 6. Projekt budowlano - wykonawczy należy sporządzić zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). 7. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). 8. Kosztorys inwestorski należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389) w sprawie określenia metody i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym, tj. w jednym opracowaniu ze zbiorczym zestawieniem kosztów, zgodnie z podziałem na branże.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71322000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT230000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 268184.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Świadczenie usług pralniczych z transportem bielizny i odzieży szpitalnej
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1765N, odcinek Dłużec - Piecki - etap II
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.