To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-07
Katowice: Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych na rzecz Wydziału Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
Numer ogłoszenia: 100181 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76219 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych na rzecz Wydziału Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych na rzecz Wydziału Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Przez świadczenie usług restauracyjnych Zamawiający rozumie usługę, przygotowania, dostarczenia i podawania posiłków w trakcie organizowanych przez Zamawiającego konferencji/spotkań na terenie miasta Katowic, zgodnie z opisem zawartym w siwz. 1. Świadczenie usług restauracyjnych będzie się odbywało sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, w ramach organizowanych przez Zamawiającego ok. 30 konferencji/spotkań w dniach od poniedziałku do piątku. Wynajęcie miejsca świadczenia usługi na terenie miasta Katowic i pokrycie kosztów z tym związanych leży po stronie Zamawiającego. 2. Zlecenia na realizację poszczególnej usługi, będą składane w formie elektronicznej (e-mail) lub faksem - najpóźniej do 3 dni roboczych przed dniem jej realizacji, z zastrzeżeniem możliwości skrócenia tego okresu za obustronną zgodą. 3. W zleceniu Zamawiający określi co najmniej: termin, miejsce, liczbę uczestników, zakres usługi restauracyjnej tj. asortyment. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianego asortymentu w zleceniu na realizację konkretnej usługi - za zgodą Wykonawcy. 4. Ilość porcji wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowi maksymalną ilość zamówionego asortymentu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, niż wskazana w SIWZ - do ilości nie mniejszej niż 60% a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 5. Rozliczanie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. 6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: a) przygotowania, dowozu i podania posiłków (zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia) w dni wskazane przez Zamawiającego, do miejsca i sali, w której będzie się odbywała/o konferencja/spotkanie; b) dostarczenia posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego nie później niż na 30 minut przed rozpoczęciem konferencji/spotkania; c) przygotowania stanowiska serwisu kawowego w formie bufetu szwedzkiego, w sposób uzgodniony z Zamawiającym, obsługiwanego przez pracowników Wykonawcy w liczbie wystarczającej do sprawnej obsługi, adekwatnie do ilości zaproszonych gości w tym: - nakrycia stołów obrusami materiałowymi oraz dekoracji stołów (np. kompozycją ze świeżych kwiatów); - umieszczenie każdego elementu zestawu cateringowego na stołach, na kilku paterach/naczyniach w sposób gwarantujący łatwy dostęp do porcji; - zagwarantowanie zastawy, szklanek, sztućców, serwetek w ilości wystarczającej dla wszystkich uczestników konferencji/spotkania; - dostarczenia kawy, herbaty w pojemnikach termicznych ze stali nierdzewnej, zapewniających utrzymanie odpowiedniej temperatury; - podania cukru w ceramicznych/porcelanowych cukiernicach lub porcji cukru w opakowaniach jednorazowych; d) zapewnienia obsługi kelnerskiej podczas konferencji/spotkań, w trakcie których będzie podawany lunch/obiad. Przez obsługę kelnerską Zamawiający rozumie podawanie w trakcie spotkania/konferencji posiłków, bieżącą wymianę brudnych naczyń i sztućców, utrzymywanie czystości na stołach oraz zabezpieczenie należytej estetyki stołów. Liczba osób obsługi kelnerskiej musi być wystarczająca, aby zapewnić sprawną i szybką obsługę gości; e) realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie przez pracowników posiadających aktualne badania dopuszczające do pracy w styczności z żywnością - książeczki zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych; f) świadczenia usług restauracyjnych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie; g) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz norm obowiązujących w powyższym zakresie; h) świadczenia usług restauracyjnych na czystych, jednolitych zastawach ceramicznych lub porcelanowych w kolorze białym, z użyciem czystych szklanek lub literatek do napojów zimnych oraz sztućców ze stali nierdzewnej, serwetek papierowych i/lub materiałowych, obrusów materiałowych. Zamawiający nie dopuszcza użycia talerzy, kubków/szklanek lub sztućców jednorazowych. i) dostarczenia świeżego asortymentu tj. przygotowanego w dniu realizacji zamówienia; j) estetycznego podawania posiłków, z zachowaniem czystości i higieny, wszelkie dekoracje powinny być czyste i niezakurzone; k) zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej 30 min. po zakończeniu spotkania. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości posiłków przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. 8. W razie stwierdzenia wad w realizacji usługi, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o ich zaistnieniu Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, jednak nie później niż w ciągu 30 minut. 9. Za wadę w realizacji usługi rozumie się niewywiązanie Wykonawcy z obowiązków, o których mowa w pkt II.1.3) ppkt 6. lit. c, d, i, j, k. 10. Za rażące naruszenie warunków realizacji danego zlecenia Zamawiający uzna niewywiązanie się Wykonawcy z obowiązków, których mowa w pkt II.1.3) ppkt 6. lit. a, e, f, g, h. 11. Wykonawca musi posiadać zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej wydawanej na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przed rozpoczęciem wykonywania usługi do przedstawienia w/w zaświadczenia. 12. Zamawiający zastrzega, iż przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług restauracyjnych, obejmujących przygotowanie, dostarczanie i podawanie posiłków określonych w SIWZ. Przedmiotowe usługi są opisane w Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług m.in. kodami PKWiU: 56.21.19.0 - usługi przygotowania i dostarczenia żywności dla pozostałych odbiorców zewnętrznych (katering), 56.30.10.0 - usługi przygotowania i podawania napojów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.31.00.00 - Restauracyjne usługi kelnerskie 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia będzie współfinans. ze środków UE w ramach EFS: - w ramach Pomocy Technicznej PO KL 2007-2013; - w ramach projektu system. DoktoRIS, Działanie 8.2 Transfer wiedzy, Poddz. 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji PO KL 2007-2013; - w ramach projektu systemowego Design Silesia II, Działanie 8.2 Transfer wiedzy, Poddz. 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAMA Firma Handlowo-Usługowa S.C. Marcin Marcela, Łukasz Zarychta, Józefa Jainty 10/4, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80491,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48889,00
Oferta z najniższą ceną: 27640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48889,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku"
- Szkolenie alpejskie ratowników górskich - przygotowanie do transgranicznych działań ratowniczych w okresie zimy, organizowanego w ramach współpracy transgranicznej GOPR i Horskiej Służby
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków uczniom do szkół na terenie Gminy Radziłów w 2026 roku
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla placówek opiekuńczo-wychowawczych "Piaskowy Dom", "Morski Dom", "Wichrowy Dom" w Gdańsku
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej" postępowanie nr 2
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





