To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-23
Ogłoszenie nr 100130 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.
Częstochowa: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509336-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 86770 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
15140560700010, ul.
ul. Polskiej Organizacji Wojskowej
24,
42-200
Częstochowa, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343 682 461, faks
034 3682461, 3651290, e-mail
zamowienia@zgm-tbs.czest.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zgm-tbs.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DTIZ.2611.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "TBS" Sp. z o.o. w Częstochowie. 2. Zamówienie zostało podzielone na zadania: Zadanie nr 1 "Dostawa zestawów komputerowych i oprogramowania dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "TBS" Sp. z o.o. w Częstochowie" Zadanie nr 2 "Dostawa serwerów, zasilaczy awaryjnych i oprogramowania dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "TBS" Sp. z o.o. w Częstochowie" Zadanie nr 3 "Dostawa niszczarek dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "TBS" Sp. z o.o. w Częstochowie" 3.Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, minimalne parametry, wymagana techniczno-eksploatacyjne, konfiguracje oraz okres gwarancji zawierają specyfikacje techniczne stanowiące załącznik nr 4 dla zadania nr 1, załącznik nr 4a dla zadania nr 2 i załącznik nr 4b dla zadania nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Zaoferowane urządzenia muszą być zgodne,równoważne lub o wyższych parametrach technicznych niż wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 4 dla zadania nr 1, załączniku 4a dla zadania nr 2 i załączniku nr 4b dla zadania nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz posiadać normy i atesty dopuszczające do obrotu na rynku krajowym. 5.Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe,patenty lub pochodzenie, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne (współpracujące) z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami, systemami i oprogramowaniem (tj. SoftHard Papirus SQL, Sage Symfonia Finanse i Księgowości, Płatnik, MultiCach, jak również z oprogramowaniem zaplanowanym do wdrożenia w najbliższej przyszłości, tj. SoftHard e-BOK) w tym samym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. 6.Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, maksymalnymi jeżeli wskazano, każde urządzenie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 7.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć i wnieść kompletne, nieużywane, fabrycznie nowe, wolne od wad urządzenia wraz z pakietem oprogramowania do siedziby Zamawiającego, tj. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa, w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jednakże terminy dostaw dla zadania nr 1, 2 i 3 nie mogą być dłuższe niż 30 dni od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że ostateczny termin realizacji dostawy Zamawiający przyjmuje termin podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru ilościowego, bez zastrzeżeń. 8.Wykonawca zapewni takie opakowanie przedmiotu dostaw, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy. 9.Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i warunków dostaw zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zadania nr 1, załącznik nr 6a do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dla zadania nr 2 i załącznik nr 6b do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zadania nr 3.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30213300-8
Dodatkowe kody CPV:
30213100-6,
48700000-5,
30231300-0,
30232110-8,
30237460-1,
30237410-6,
48820000-2,
48000000-8,
30191400-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych i oprogramowania dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "TBS" Sp. z o.o. w Częstochowie |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostało unieważnione dla zadania nr 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r z późniejszymi zmianami, ponieważ cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla zadania nr 1 - 404.870,70 zł brutto, a cena oferty najkorzystniejszej wynosi 424.782,96 zł brutto. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT329163.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa serwerów, zasilaczy awaryjnych i oprogramowania dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "TBS" Sp. z o.o. w Częstochowie |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT76227.35 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 90417.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa niszczarek dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "TBS" Sp. z o.o. w Częstochowie |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14415.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





