eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj rozbudowy węglowej ciepłowni Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Lipnie Sp. z o.o. o kocioł gazowy o mocy cieplnej nominalnej ok. 7,5MW wraz z linią gazową



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-04


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH W LIPNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres:



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj rozbudowy węglowej ciepłowni Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Lipnie Sp. z o.o. o kocioł gazowy o mocy cieplnej nominalnej ok. 7,5MW wraz z linią gazową

Miasto: Lipno

Województwo: kujawsko-pomorskie

CPV:
45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.11.12.50 - Badanie gruntu
45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45.23.12.21 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających
45.23.12.23 - Roboty pomocnicze w zakresie przesyłu gazu
45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45.25.12.00 - Roboty budowlane w zakresie ciepłowni
45.25.12.50 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych zakładów grzewczych
45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45.35.10.00 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących
45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-18


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj rozbudowy węglowej ciepłowni Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Lipnie Sp. z o.o. o kocioł gazowy o mocy cieplnej nominalnej ok. 7,5MW wraz z linią gazową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH W LIPNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340443139
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Wyszyńskiego 47
1.5.2.) Miejscowość: Lipno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542874700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puklipno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.puklipno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj rozbudowy węglowej ciepłowni Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Lipnie Sp. z o.o. o kocioł gazowy o mocy cieplnej nominalnej ok. 7,5MW wraz z linią gazową
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddfb872d-7b49-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/431345
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.2. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: Krzysztof Wajer, Jakub Dobroś.3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako ,,Platforma"), link do postępowania zamieszczony pod adresem: http://bip.puklipno.pl/4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.5. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy.6. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: "Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu.9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jestPrzedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Lipnie Sp. z o.o. ul. Wyszyńskiego 47, 87 - 600 Lipnob. dokontaktów w sprawie ochrony Pani/Pana danych osobowych został także powołany inspektor ochronydanych, z którym można się kontaktować wysyłając e-mail na adres przetargi@puklipno.pl.c.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszej SWZ;d.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania m.in. w oparciu uregulowania ustawy prawo zamówień publicznych z dnia24.09.2019 r. (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 2019 z późn. zm.) Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 78 i 79 RODO, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywaniaobejmuje cały czas trwania umowy;e. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowychbezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach RODO,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy RODO; f. w odniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;g. posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;h. nieprzysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PUK.341-02TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji wykonawczej oraz wykonanie robótpolegających na rozbudowie węglowej ciepłowni Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w LipnieSp. z o.o. o kocioł gazowy o mocy cieplnej nominalnej ok. 7,5MW wraz z zewnętrznąiwewnętrzną linią gazową.Szczegółowy zakres zamówienia znajduje w załączniku nr 1 do SWZ -Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 6 - Projekt umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 45251200-3 - Roboty budowlane w zakresie ciepłowni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111250-5 - Badanie gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających

45231223-4 - Roboty pomocnicze w zakresie przesyłu gazu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45251250-8 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych zakładów grzewczych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty są:- Cena wykonaniazamówienia - Ocena techniczna - sprawność ogólna kotła gazowego z ekonomizerem
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna - sprawność ogólna kotła gazowego z ekonomizerem
4.3.6.) Waga: 36
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu zpowodów, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1- 6 i art. 109 ust. 1 pkt 4-7 ustawy p.z.p. którzyspełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy p.z.p. i którzy wykażą ich spełnianiena poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym w art.112ust. 2 oraz2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunkidotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający odstępuje odwymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona ocenyspełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia ospełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ;2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów -Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środkówdowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału wpostępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziałuwpostępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ;3) sytuacji ekonomicznej lubfinansowej Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że:? posiada ubezpieczenie ododpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia na kwotę min. 1.000.000,00 zł. (słownie złotych: jeden milion).4) zdolnościtechnicznej lub zawodowej 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wokresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,wykonali należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli co najmniej1 robotę budowlaną polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu Kotłowni gazowej w formule,,zaprojektuj i wybuduj" dla zakładu przemysłowego składającej się kotłów opalanych gazemziemnym współpracującej z siecią ciepłowniczą, o mocy min. 5000 kW, (co należyudokumentować w załączonych referencjach). Roboty budowlane musiały się odbyć na czynnymcałodobowo obiekcie; Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert przez podmioty, którerealizowały oddzielne zadanie na wykonanie projektu, oraz oddzielne zadanie związane zwykonawstwem. Przy czym parametry zaprojektowanej instalacji, jak i wykonanych robót mająodpowiadać warunkom prowadzonego przez Zamawiającego postępowania przetargowego. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponowaćw okresie wykonywania zamówienia i skierują do realizacji tego zamówienia osoby:a) conajmniej jedną osoba posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do projektowaniaw branży sanitarnej - osoba musi posiadać uprawnienia projektowe bez ograniczeń w zakresiesieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodniez przepisami PB i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. wsprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r, poz. 831) lub imodpowiadające; w/w osoba powinna posiadać doświadczenie zawodowe w zakresieopracowania dokumentacji projektowej w branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeńcieplnych wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych min 5 lat (w tymwykonanie przynajmniej 1 projektu budowy kotłowni gazowej),b) co najmniej jedna osobaposiadająca potwierdzenie przygotowania zawodowego do projektowania w branżykonstrukcyjno-budowlanej - osoba musi posiadać uprawnienia projektowe bez ograniczeń wzakresie konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń zgodnie z przepisami PB i rozporządzeniaMinistra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2019r., poz. 831) lub im odpowiadające; w/w osobapowinna posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie opracowania dokumentacji projektowejw branży konstrukcyjno-budowlanej min 5lat, c) kierownikiem robót posiadającym ważne nadzień składania ofert uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bezograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającym co najmniej 5 letnią praktykęzawodową na stanowisku kierownika robót w branży instalacji i urządzeń cieplnych (w tymOgłoszenie nr 2021/BZP 00004958/02 z dnia 2021-02-022021-02-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanekierowanie przynajmniej 1 realizacją w zakresie budowy kotłowni gazowej). W/w osoba musiposiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Polskiej IzbyInżynierów Budownictwa, d) kierownikiem robót posiadającym ważne na dzień składania ofertuprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościkonstrukcyjno- budowlanej, posiadającym co najmniej 5 letnią praktykę zawodową nastanowisku kierownika robót w branży konstrukcyjno- budowlanej W/w osoba musi posiadaćaktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby InżynierówBudownictwa Wykonawca ustanowi kierownika budowy do kierowania robotami spośród w/wkierowników w podpunktach a) lub b). Osoba ta winna mieć 5 lat doświadczenia na stanowiskukierownika budowy.W/w osoby muszą posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowaw ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zm.).)lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednioobowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ,zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowychnabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220, z późn.zm. ). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, że osoby te posiadająwymagane uprawnienia i kwalifikacje. 3. Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy prawo zamówieńpublicznych z dnia 24.09.2019 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019; z późn. zm.) Wykonawca możew celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wstosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegaćna zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznejpodmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimistosunków prawnych.4. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu oinformacje zawarte w złożonych oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musiwynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy prawozamówień publicznych z dnia 24.09.2019 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019; z późn. zm.), o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załączniknr 4 do SWZ;b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 24.09.2019 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019; z późn. zm.), sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji;c) Opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do wysokości podanej w rozdziale V.d) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wszczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;e) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ.Wykonawca,składając ofertę - zgodną z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 2 do SWZ) - winien załączyć:1) Koncepcję techniczną zawierającą opisy i charakterystyki proponowanych do zastosowania rozwiązań - na wszystkich etapach realizacji przedmiotu zamówienia - obejmujące w szczególności opis proponowanej koncepcji techniczno - technologicznej wraz z uzasadnieniem, zawierający co najmniej:-zestawienie głównych urządzeń. Zamawiający wymaga, aby sprawność ogólna kotła gazowego z ekonomizerem nie była niższa niż 90,8%,- schematy i rysunki instalacji,- opis działania,- schemat technologiczny włączenia projektowanego kotła gazowego z ekonomizerem w system ciepłowniczy Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o.,- dokumentację techniczną producenta oferowanegokotła gazowego,- jeżeli rozwiązania oferowane przez Wykonawcę zostały już zrealizowane pożądane jest podanie nazwy i adresu obiektu, gdzie zostały zastosowane proponowane rozwiązania,- dane techniczne urządzeń i instalacji wchodzących w zakres dostawy z charakterystyką podstawowychelementów, ze szczególnym uwzględnieniem sprawności i mocy, osiągów, zakresów i producentów urządzeń, 2) potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (załącznik nr 10 do SWZ);3) kosztorys cenowy inwestycji.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium.2.Wadium w kwocie: 10 000,00 zł3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następującychformach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanychprzez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowyZamawiającego 12 9542 0008 2001 0008 3537 0001 w Banku Spółdzielczymw Lipnie. Do ofertynależy dołączyć potwierdzenie przelewu.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formiepieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone wformie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia wpostaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmowaćodpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcęokreślone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwarantado zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne napierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niżtermin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzieńskładania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numerprzedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: PrzedsiębiorstwoUsług Komunalnych w Lipnie Sp. z o.o.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancjaobejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkichWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało,że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lubzłoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanieodrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.1
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z treścią SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdykonieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć wchwili zawarcia umowy, jeżeli zgodnie z art. 455 p.z.p. możliwa jest zmiana zawartej umowy wzakresie i w następujących przypadkach:a) zmiany przepisów prawa w poniżej wskazanymzakresie: - ustawowej zmiany stawki podatku VAT;- wysokości minimalnego wynagrodzenia albominimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniuza pracę,- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lubwysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - zmiana wynagrodzeniajeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez wykonawcę, na zasadachwskazanych poniżej. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadkuzmiany stawki podatku VAT będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowyzrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisówzmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy,do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. b) po stwierdzeniu,że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, wpływają na należyte wykonanie umowyZamawiający, w uzgodnieniu z wykonawcą dokonuje zmiany umowy, o której mowa w art. 455ust. 1 pkt 4 .p.z.p., poprzez wprowadzenie możliwości płatności wieloetapowej w zależności odstanu zaangażowania realizacji umowy. c) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lubnie wynikającej z zaniechania czynności, do których wykonawca był zobowiązany - przedłużenieterminów realizacji umowy o czas konieczny na usunięcie awarii i podjęcie realizacji zamówieniazgodnie ze standardami określonymi w SWZ,d) zmiany kierownika budowy (jedynie zauprzednią pisemną zgodą Zamawiającego) na wniosek Wykonawcy z powodu: ? choroby lubinnych zdarzeń losowych dotyczących kierownika, ? nie wywiązywania się kierownika zobowiązków wynikających z umowy, ? jeżeli zmiana kierownika stanie się konieczna zjakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, utraty uprawnień).2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie okreslonym w paragrafie 20 ust.2 Załącznika nr 6 - Projekt umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-18 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.