OGŁOSZENIE Z DNIA 2025-04-29
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32/ 240 10 65 wew. 103, 104
Fax: 32/ 240 10 65 wew. 105
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32/240 10 65 wew. 172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - z podziałem na 3 pakiety:
I Pakiet Zakup i dostawa Holtera EKG - w ilości 3 sztuk, Aparatu EKG - w ilości 3 sztuk
II Pakiet Zakup i dostawa Spirometru - w ilości 1 sztuka
III Pakiet Zakup i dostawa Systemu do prób wysiłkowych - w ilości 1 sztuka
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2025-05-09
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - z podziałem na 3 pakiety:
I Pakiet Zakup i dostawa Holtera EKG - w ilości 3 sztuk, Aparatu EKG - w ilości 3 sztuk
II Pakiet Zakup i dostawa Spirometru - w ilości 1 sztuka
III Pakiet Zakup i dostawa Systemu do prób wysiłkowych - w ilości 1 sztuka
2. Miejsca dostaw:
Przychodni Bracka Gliwice, ul. Bojkowska 20, 44-100 Gliwice
-
Holter EKG,
-
Aparat EKG,
-
System do prób wysiłkowych
Przychodni Bracka Knurów, ul. Dworcowa 3, 41-190 Knurów
-
Holter EKG,
-
Aparat EKG,
-
Spirometr
Przychodnia Bracka Staszic, ul. Mysłowicka 13, 40-486 Katowice
-
Holter EKG,
-
Aparat EKG
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.Termin wykonania umowy: od daty zawarcia umowy do 16 czerwca 2025 r.
5. Okres gwarancji - minimum 24 miesiące.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. ofert złożonych na jeden spośród trzech pakietów (Pakiet I i/lub Pakiet II i/lub Pakiet III). Wykonawca może również złożyć ofertę na trzy pakiety.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
8.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie - dostawy i szkolenia.
10. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- informacjaorozstrzygnieciupostpowania.pdf (1355Kb) - INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
- ogoszenieoprzetargu.pdf (2169Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwiewfubwydaniexiv.pdf (1046Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień w FUB wydanie XIV
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (9110Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.doc (159Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (2324Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-szczegowyopisprzedmiotuzamwienia.doc (413Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- zaczniknr2doswz-szczegowyopisprzedmiotuzamwienia.pdf (11440Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- zaczniknr3doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (1045Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr4doswz-owiaczeniewykonawcyoposiadanejpolisieoc.pdf (472Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o posiadanej polisie OC
- zaczniknr5doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (638Kb) - Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr6doswz-wzrumowy.pdf (7645Kb) - Załącznik nr 6 do SWZ - Wzór umowy
- zaleceniagrantodawcyz13_02_2025r_.pdf (9294Kb) - ZALECENIA GRANTODAWCY z 13.02.2025 r.
Aktualizacje do przetargu:
2025-05-27 09:17:31
dodano załącznik: INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Wykonywanie robót z tytułu usuwania szkód spowodowanych eksploatacją górniczą na terenie obszaru górniczego KWK Ruda: Zadanie nr 1 - Roboty awaryjne w rowach i urządzeniach hydrotechnicznych, Zadanie nr 2 - Roboty awaryjne w drogach i urządzeniach drogowych
- Wykonywanie usług kominiarskich w latach 2026-2028 w budynkach komunalnych Miasta Ruda Śląska zarządzanych przez MPGM TBS sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa i zabudowa urządzenia do wydawania środków ochrony osobistej dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby szkoły podstawowej oraz oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej nr 24 im. Powstańców Śląskich w Rudzie Śląskiej od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »





