OGŁOSZENIE Z DNIA 2025-01-23
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32/ 240 10 65 wew. 103, 104
Fax: 32/ 240 10 65 wew. 105
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32/240 10 65 wew. 172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - z podziałem na pakiety:
Pakiet nr 1 Podkłady, serwety
Pakiet nr 2 Materiały jednorazowe do sterylizacji
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2025-02-04
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - z podziałem na dwa pakiety:
Pakiet nr 1 Podkłady, serwety Pakiet nr 2 Materiały jednorazowe do sterylizacji.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. ofert złożonych na jeden spośród dwóch pakietów (Pakiet nr 1 i/lub Pakiet nr 2). Wykonawca może również złożyć ofertę na dwa pakiety.
3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających: 20% zamówienia podstawowego, po wyrażeniu zgody przez Strony.
4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
5. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców - w zakresie transportu.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Okres realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
- informacjaorozstrzygnieciupostpowania.pdf (752Kb) - INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
- modyfikacjaizdnia28_01_2025r_zaczniknr2doswz-formularzasortymentowo-cenowyzopisemprzedmiotuzamwienia.ods (45Kb) - MODYFIKACJA I Z DNIA 28.01.2025 R. Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy z opisem przedmiotu zamówienia
- ogoszenieoprzetargu.pdf (1439Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- pytanienr1.pdf (1297Kb) - Pytanie nr 1
- pytanienr2.pdf (669Kb) - Pytanie nr 2
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwiewfubwydaniexiv.pdf (1046Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień w FUB wydanie XIV
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (7328Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.odt (35Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (1074Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-formularzasortymentowo-cenowywrazzopisemprzedmiotuzamwienia.ods (27Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia
- zaczniknr2doswz-formularzasortymentowo-cenowywrazzopisemprzedmiotuzamwienia.pdf (1281Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia
- zaczniknr3doswz-wykazjednostekorganizacyjnychzamawiajcego.pdf (772Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz jednostek organizacyjnych Zamawiającego
- zaczniknr4doswz-wykazwykonanychdostaw.doc (33Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr4doswz-wykazwykonanychdostaw.pdf (644Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr5adoswz-owiadczeniewykonawcyoposiadanejpolisieoc.pdf (370Kb) - Załącznik nr 5a do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o posiadanej polisie OC
- zaczniknr5doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (759Kb) - Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr6doswz-wzrumowy.pdf (7967Kb) - Załącznik nr 6 do SWZ - Wzór umowy
- zmianawspecyfikacjiwarunkwzamwienia.pdf (1365Kb) - ZMIANA W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zmianywspecyfikacjiwarunkwzamwienia-modyfikacja1zdnia28_01_2025r_zacznikanr2doswz.pdf (2723Kb) - ZMIANY W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - MODYFIKACJA 1 Z DNIA 28.01.2025 R. ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO SWZ
Aktualizacje do przetargu:
2025-01-28 15:13:07
dodano załącznik: ZMIANA W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
2025-01-28 15:13:42
zmiana terminu składania i otwarcia ofert na dzień 04.02.2025 r.
2025-01-28 15:17:28
dodano załączniki:
- Pytanie nr 1
- Pytanie nr 2
- ZMIANY W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - MODYFIKACJA 1 Z DNIA 28.01.2025 R. ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO SWZ
- MODYFIKACJA I Z DNIA 28.01.2025 R. Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy z opisem przedmiotu zamówienia
2025-02-13 13:39:58
dodano załącznik: INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudzie Śląskiej w roku 2026.
- Dostawa używanego samochodu z podnośnikiem koszowym w formie leasingu operacyjnego na potrzeby MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
- Zabezpieczenie przeciwpowodziowe powierzchni terenu górniczego KWK Ruda poprzez zapewnienie gotowości dostarczenia zestawów mobilnych pomp odwadniających w sytuacjach zagrożenia podtopieniami i powodziami w okresie 24 miesięcy
- Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy i modernizacje sygnalizacji świetlnych, aktywnych bezpiecznych przejść dla pieszych i stacji pomiarowych ruchu drogowego na terenie miasta Ruda Śląska
- Wykorzystanie pozyskanych ze zlikwidowanego Ruchu Pokój urządzeń systemu sejsmoakustycznego ARES-5/E oraz systemu sejsmologicznego ARAMIS M/E. Dostosowanie systemów sejsmologicznych typu ARAMIS M/E do niezależnego ciągłego zapisu zjawisk sejsmologicznych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Świadczenie usług krajowego transportu drogowego osób autobusami do przewozu pracowników w ubraniach roboczych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda w okresie 12 miesięcy z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »