eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnickie Pole › ZAPYTANIE OFERTOWE Z DNIA 8 SIERPNIA 2023 r. "Wykonanie przeglądu rocznego oraz pięcioletniego stanu technicznego dróg gminnych, ewidencji dróg, fotorejestracji pasa drogowego oraz przeglądu pięcioletniego stanu technicznego obiektów inżynieryjnych na terenie Gminy Legnickie Pole wraz z mapami i oprogramowaniem."



OGŁOSZENIE Z DNIA 2023-08-08


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Legnickie Pole sp. z o.o.
Adres: Zofii Kossak- Szczuckiej 7, 59-241 Legnickie Pole
Województwo: dolnośląskie

Telefon: 768582200
e-mail: zobacz email
www:

Osoba upoważniona do kontaktów:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
Telefon: 768582200
Email: zobacz email


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
ZAPYTANIE OFERTOWE Z DNIA 8 SIERPNIA 2023 r. "Wykonanie przeglądu rocznego oraz pięcioletniego stanu technicznego dróg gminnych, ewidencji dróg, fotorejestracji pasa drogowego oraz przeglądu pięcioletniego stanu technicznego obiektów inżynieryjnych na terenie Gminy Legnickie Pole wraz z mapami i oprogramowaniem."

Miasto: Legnickie Pole

Województwo: dolnośląskie


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: negocjacje z ogłoszeniem

Termin składania ofert: 2023-08-17


TREŚĆ PRZETARGU

1. Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Legnickie Pole sp. z o.o. z siedzibą w Legnickim Polu [dalej: Zamawiający] zaprasza do udziału w postępowaniu na: "Wykonanie przeglądu rocznego oraz pięcioletniego stanu technicznego dróg gminnych, ewidencji dróg, fotorejestracji pasa drogowego oraz przeglądu pięcioletniego stanu technicznego obiektów inżynieryjnych na terenie Gminy Legnickie Pole wraz z mapami i oprogramowaniem."

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) Wykonanie przeglądu rocznego i rozszerzonych 5-cio letnich dróg gminnych (ok. 32 km),
2) Wykonanie ewidencji dróg (ok. 32 km),
3) Wykonanie fotorejestracji pasa drogowego (ok. 32 km),
4) Dostarczenie oprogramowania lub możliwość korzystania z oprogramowania on-line za opłatą abonamentową umożliwiającego podgląd, aktualizacje i edycje danych, dodanie nowych dróg oraz obiektów - przez okres co najmniej 24 miesiące (1 stanowisk0) w tym również udzielenie zdalnej pomocy technicznej, a po okresie kończącym abonament lub licencji przekazanie Zmawiającemu danych z przeglądów, ewidencji i fotorejestracji w wersji elektronicznej z możliwością ich przeglądu i edycji.
5) Wykonanie map ściennych laminowanych przebiegu dróg gminnych wraz z ich numerami dróg w ilości 3 szt. (format A-0) oraz w wersji elektronicznej o rozszerzeniu PDF lub DWG.

3. Wymagania dla przedmiotu zamówienia:

1) Przegląd winien być przeprowadzony zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 i ust. 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi wymaganiami i w sposób, wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa dotyczących przeprowadzania przeglądów okresowych dróg.
2) Przeglądy dróg obejmują wykonanie sprawdzenia stanu technicznego, przydatności do użytkowania i estetyki wszystkich elementów drogi oraz jej otoczenia zgodnie z załączonym wzorem protokołu.
3) Protokoły dla każdej drogi zostaną wykonane w wersji papierowej i elektronicznej oraz podpisane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane i przekazane Zamawiającemu.
4) Przegląd rozszerzony 5-letni dróg gminnych musi być przeprowadzony przez osobę (osoby) posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności, upoważniające do kontrolowania stanu technicznego dróg oraz mostów, należącą w okresie wykonywania kontroli do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę.
5) Każda ocena, określająca stan techniczny lub użytkowy wybranej grupy elementów występujących na danym odcinku referencyjnym drogi, dodatkowo powinna być opatrzona indywidualnym, odpowiednim dla danej sytuacji, opisem oraz ewentualnym komentarzem lub zaleceniem.
6) W czasie kontroli stanu technicznego dróg oprócz oględzin, należy wykonać dokumentację fotograficzną.
7) Po dokonaniu okresowej kontroli wykonawca opracuje protokoły z kontroli dla każdej drogi oraz obiektu mostowego.

4. Opracowania i forma ich przekazania:
Protokół z kontroli dla każdej drogi wraz z danymi z przeglądu w wersji papierowej w ilości
1 szt., ewidencji 1szt. oraz w wersji elektronicznej jak i również fotorejestracja.


5. Termin realizacji zamówienia: 75 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Legnickie Pole sp. z o.o, 59-241 Legnickie Pole na adres mailowy: przetargi.gzgk@legnickiepole.pl 7; Termin: 17.08.2023 r., do g. 12:00.


7. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
Cena - waga 100 %,


8. Warunki płatności: 21 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT.

9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Rafał Zabłotny, tel. 660 726 837; Kierownik Działu Gospodarki Komunalnej.


10. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w formie elektronicznej na formularza ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego Zapytania. Ofertę można złożyć jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej.


11. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert. Postępowanie może zostać zakończone bez wyboru Wykonawcy bez podawania przyczyn.

12. Załącznik nr 1 do zapytania: Formularz ofertowy.

 

 



ZAŁĄCZNIKI DO PRZETARGU:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.