eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Widuchowa › Zakup wyposażenia dla świetlic wiejskich we wsiach Pacholęta, Żelechowo, Kłodowo, Rynica, Czarnówko, Bolkowice i Żarczyn w Gminie Widuchowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-13

Widuchowa: Zakup wyposażenia dla świetlic wiejskich we wsiach Pacholęta, Żelechowo, Kłodowo, Rynica, Czarnówko, Bolkowice i Żarczyn w Gminie Widuchowa
Numer ogłoszenia: 100010 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46370 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4167255, faks 091 4167255.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia dla świetlic wiejskich we wsiach Pacholęta, Żelechowo, Kłodowo, Rynica, Czarnówko, Bolkowice i Żarczyn w Gminie Widuchowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Pacholęta 1. Lodówko zamrażarka - 1 szt. 2. Telewizor 51 - 1 szt. 3. DVD - 1 szt. 4. Laptop - 1 szt. 5. Myszka do laptopa - 1 szt. 6. Torba do laptopa - 1 szt. 7. Zestaw garnków (4 szt.) - 1 kpl. 8. Talerze (głębokie, płytkie, deserowe) - 100 kpl. 9. Stoły świetlicowe - 20 szt. 10. Krzesła świetlicowe - 80 szt. 11. Szklanki 250 ml - 120 szt. 12. Sztućce (łyżki, widelce, noże, łyżeczki) - 100 kpl. 13. Wieża Hi - Fi - 1 szt. 14. Mikrofalówka - 1 szt. 15. Czajnik bezprzewodowy - 2 szt. 16. Termosy konferencyjne - 9 szt. 17. Kosze na śmieci - 3 szt. 18. Wycieraczki wejściowe - 1 szt. 19. Tablica korkowa 170 x 100 - 1 szt. 20. Tace kelnerskie - 3 szt. 21. Stolik pod TV - 1 szt. 22. Deski do krojenia - 3 szt. 23. Zestaw noży (7 elementów) - 1 kpl. 24. Mini stepper - 1 szt. 25. Atlas - 1 szt. 26. Zestaw hantelków (2 elementy 1,5 kg) - 3 kpl. 27. Hantle chromowane (2 elementy 4 kg) - 2 kpl. 28. Sztanga z talerzami (150 kg) - 1 kpl. 29. Ławka do ćwiczeń z gryfem 150 kg -1 kpl. 30. Waga elektroniczna - 1 szt. 31. Witryna chłodnicza 32. Stół do tenis stołowego - 1 szt. 33. Ogrzewanie promiennikowe (panele 9 szt., okablowanie, 2 wentylatory sufitowe, temperaturowy regulator dobowo - tygodniowy) - 1 kpl. 34. Nagłośnienie (mikrofon, kolumny) - 1 kpl. 35. Warnik - 1 szt. 36. Półmiski (duży, mały, średni) - 10 kpl. 37. Miski (duża, mała, średnia) - 10 kpl. b) Żelechowo 1. Zestaw garnków (4 szt. w zestawie) - 2 kpl 2. Talerze (głęboki, płytkie) - 100 kpl. 3. Szklanki 250 ml - 100 szt. 4. Sztućce (łyżki, widelce, noże) - 100 kpl 5. Meble biurowe - 1 kpl. 6. Czajnik bezprzewodowy - 2 szt. 7. Zestaw mebli kuchennych - 1 kpl. 8. Lustro - 1 szt. 9. Pojemniki na ręczniki - 2 szt. 10. Termosy konferencyjne - 8 szt. 11. Deski do krojenia - 3 szt. 12. Zestaw noży (7 elementów) - 1 szt. 13. Tace kelnerskie - 3 szt. 14. Wycieraczki wejściowe - 2 szt. 15. Tablica informacyjna 16. Rower treningowy - pionowy - 2 szt. 17. Mini stepper - 2 szt. 18. Atlas - 1 szt. 19. Zestaw hantelków (2 elementy 1,5 kg) - 8 kpl. 20. Hantle chromowane (2 elementy 4 kg) - 8 kpl. 21. Sztanga z talerzami (150 kg) - 2 kpl. 22. Ławka do ćwiczeń z gryfem 150 kg -2 kpl. 23. Waga elektroniczna - 2 szt. 24. Garnki gastronomiczne nierdzewne 36,5 l - 2 szt. 25. Garnki gastronomiczne nierdzewne 25,5 l - 2 szt. 26. Bieżnia sportowa - 1 szt. c) Kłodowo 1. Talerze (głęboki i płytkie) - 20 kpl. 2. Szklanki 250 ml - 20 szt. 3. Sztućce (łyżeczki, łyżki, widelce, noże) - 20 kpl 4. Wieża Hi-Fi - 1 szt. 5. Zestaw kawowy dla 12 osób - 2 kpl. 6. Wieszaki stojące - 1 szt. 7. Lustro - 1 szt. 8. Pojemniki na ręczniki - 1 szt. 9. Mikrofalówka - 1 szt. 10. Czajnik bezprzewodowy - 1 szt. 11. Termosy konferencyjne - 2 szt. 12. Kosze na śmieci - 2 szt. 13. Gra - stół do piłkarzyków - 1 szt. 14. Wycieraczka wejściowa - 1 szt. 15. Tablica korkowa 170 x 100 - 1 szt. 16. Zestaw noży ( 7 elementów) - 1 kpl. 17. Komoda - 1 szt. d) Rynica 1. Kuchenka gazowo - elektryczna - 1 szt. 2. Lodówko - zamrażarka - 1 szt. 3. Telewizor 32 - 1 szt. 4. DVD - 1 szt. 5. Laptop - 1 szt. 6. Mysz - 1 szt. 7. Torba do laptopa - 1 szt. 8. Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt. 9. Talerze (głęboki, płytkie) - 80 kpl. 10. Stoły świetlicowe - 25 szt. 11. Krzesła świetlicowe - 100 szt. 12. Szklanki 250 ml - 80 szt. 13. Sztućce (łyżki, widelce, noże) - 80 kpl 14. Wieża Hi - Fi - 1 szt. 15. Wieszak stojący - 1 szt. 16. Czajnik bezprzewodowy - 2 szt. 17. Termos konferencyjny - 2 szt. 18. Kosze na śmieci - 3 szt. 19. Wycieraczka wejściowa - 2 szt. 20. Zestaw noży ( 7 elementów) - 1 kpl. e) Czarnówko 1. Telewizor - 1 szt. 2. DVD - 1 szt. 3. Meble biurowe - 1 kpl. 4. Wieża Hi - Fi - 1 szt. 5. Wieszaki stojące - 1 szt. 6. Mikrofalówka - 1 szt. 7. Wycieraczka wejściowa - 1 szt. 8. Tablica korkowa 170 x 100 - 1 szt. f) Bolkowice 1. Kuchenka gazowo - elektryczna - 1 szt. 2. Telewizor - 1 szt. 3. DVD - 1 szt. 4. Laptop - 2 szt. 5. Mysz - 2 szt. 6. Torba na laptopa - 2 szt. 7. Zestaw garnków(4 szt. w zestawie) - 1 kpl. 8. Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt. 9. Talerze (głęboki, płytkie) - 30 kpl. 10. Szklanki 250 ml - 50 szt. 11. Sztućce (łyżki, widelce, noże) - 30 kpl. 12. Regał - 2 szt. 13. Wieża Hi - Fi - 1 szt. 14. Zestaw kawowy na 12 osób - 2 kpl. 15. Wieszaki stojące - 1 szt. 16. Lustro - 1 szt. 17. Pojemniki na ręczniki - 1 szt. 18. Mikrofalówka - 1 szt. 19. Czajnik bezprzewodowy - 2 szt. 20. Termos konferencyjny - 2 szt. 21. Kosz na śmieci - 3 szt. 22. Gra - stół do piłkarzyków - 1 szt. 23. Wycieraczka wejściowa - 1 szt. 24. Tablica korkowa170 x 100 - 1 szt. 25. Tace kelnerskie - 2 szt. 26. Deski do krojenia - 1 szt. 27. Zestaw noży ( 7 elementów) - 1 kpl. 28. Lodówka - 1 szt. g) Żarczyn 1. Kuchenka gazowo -elektryczna - 1 szt. 2. Lodówko zamrażarka - 1 szt. 3. Zestaw garnków(4 szt. w zestawie) - 2 kpl. 4. Talerze (głęboki, płytkie) - 80 kpl. 5. Stoły świetlicowe - 10 szt. 6. Krzesła świetlicowe - 40 szt. 7. Szklanki - 80 szt. 8. Sztućce (łyżki, widelce, noże) - 80 kpl. 9. Regał - 2 szt. 10. Wieża Hi - Fi - 1 szt. 11. Zestaw kawowy na 12 osób - 2 kpl. 12. Stół do ping - ponga - 1 szt. 13. Wieszak stojący - 1 szt. 14. Lustro - 1 szt. 15. Pojemnik na ręczniki - 1 szt. 16. Mikrofalówka - 1 szt. 17. Czajnik bezprzewodowy - 2 szt. 18. Termos konferencyjny - 4 szt. 19. Kosze na śmieci - 4 szt. 20. Gra - stół do piłkarzyków - 1 szt. 21. Wycieraczka wejściowa - 2 szt. 22. Tablica korkowa 170 x 100 - 1 szt. 23. Tace kelnerskie - 3 szt. 24. Deski do krojenia - 3 szt. 25. Zestaw noży ( 7 elementów) - 1 kpl. Odpowiednie wyposażenie należy zamontować, dostarczyć oraz dokonać rozruchu dla każdej świetlicy z osobna. UWAGA! Oznaczenia i nazwy własne materiałów i producentów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać materiał i urządzenie. Dopuszcza się zastosowanie materiałów o takich samych parametrach ze wskazaniem równoważne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.40.00.00 - 39.40.00.00 30.21.30.00 - Komputery osobiste 39.22.11.80 - Naczynia do gotowania 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 39.22.43.40 - Kosze 37.46.12.00 - Gra w piłkarzyki stołowe 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.22.12.10 - Talerze 39.22.11.20 - Filiżanki i szklanki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P H P U ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 c, 54-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130413,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121443,00

  • Oferta z najniższą ceną: 121443,00 / Oferta z najwyższą ceną: 153643,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.