Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Nielisz: Modernizacja budynku i adaptacja strychu w budynku pałacowym z przystosowaniem do zamieszkania w Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach
Numer ogłoszenia: 100003 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach, Ruskie Piaski 59, 22-413 Nielisz, woj. lubelskie, tel. 0-84 6313412, fax 0-84 6313408.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku i adaptacja strychu w budynku pałacowym z przystosowaniem do zamieszkania w Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w obiekcie zabytkowym zadania pod nazwą nadaną przez Zamawiającego: Modernizacja budynku i adaptacja strychu w budynku pałacowym z przystosowaniem do zamieszkania w Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach zlokalizowanego w Ruskich Piaskach 59 p-ta 22-413 Nielisz pow. Zamość . Szczegółowy zakres i sposób realizacji prac jest określony w projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. Zakres robót: - rozbudowa budynku pałacu - budowa windy - adaptacja strychu na użytkowy - wymiana instalacji elektrycznej i sanitarnej - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - remont istniejących pomieszczeń - remont elewacji oraz tarasów i schodów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wini wnieść wadium w wysokości 50 000,00 złotych w terminie i formie określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków w art. 22 ustawy - w przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - przypadku składania oferty wspólnej w/w zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną 4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku składania oferty wspólnej w/w zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - 8) ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku oferty wspólnej w/w informacje składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert - w przypadku składania oferty wspólnej w/w informacje składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną 7) Wykaz wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych każda o wartości brutto co najmniej 1 milion złotych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem daty i miejsca ich wykonania. Do każdej roboty budowlanej należy załączyć referencje od zamawiających, potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością - w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden w/w wspólny wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną będzie spełniać w/w warunek. 8)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli przedstawi w ofercie kandydata / kandydatów/ na każde n/w stanowisko: a) kierownik budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w obiektach objętych nadzorem Konserwatora Zabytków lub oświadczenie kandydata na kierownika budowy o posiadaniu co najmniej 2 - letniej praktyki zawodowej na budowie przy obiektach zabytkowych z podaniem wykazu tych obiektów, adresów i numerów telefonu inwestorów. b) kierownik robót sanitarnych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji w zakresie sieci instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń c) kierownik robót elektrycznych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń Wszystkie osoby wymienione w ofercie winny posiadać, odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 .04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83 poz. 578) oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty. 9) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, w której bank lub kasa zaświadcza, że wykonawca posiada zdolność kredytową (jednoznaczny zapis o wysokości środków jakimi rzeczywiście dysponuje wykonawca w ramach linii kredytowej), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jeżeli zdolność kredytowa wykonawcy nie będzie niższa niż 2 000 000,00 zł - w przypadku składania oferty wspólnej w/w informację z banku składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie 10) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strostwo.zamosc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach 59 p-ta 22-413 Nielisz (budynek administracji, pokój administracji).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach 59 p-ta 22-413 Nielisz (budynek administracji, pokój księgowości).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170.
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





