eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćPrzedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na: Nadzór inwestorski zadania pod nazwą: Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego i...


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/02/13-2079211


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Sąd Okręgowy w Zamościu
Adres: Akademicka 1, 22-400 Zamość
Województwo: lubelskie

Telefon: 0846382950
Fax: 0846382950
e-mail: ba.sozam@poczta.internetdsl.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Anna Bartnik


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na:
Nadzór inwestorski zadania pod nazwą: Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Hrubieszowie przy ul. Mjr H. Dobrzańskiego
Hubala 7
Jest to zamówienie na usług w rozumieniu art.2 pkt 10 ustawy, o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 74.31.31.30 - <a class='link_tekst_2' href='/Uslugi-technicznego-nadzoru-budowlanego'>Usługi technicznego nadzoru budowlanego</a>

- Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z późn. zm.) oraz reprezentować będzie Inwestora w ramach realizacji projektu, którego postępowanie dotyczy.
-Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni zapoznać się z dokumentacją projektową dostępną w Sądzie Okręgowym w Zamościu, przy ul. Akademickiej 1, pokój nr 18 (wejście G) w godz. od 900 do 1400 oraz na stronie internetowej Zamawiającego: www.zamosc.so.gov.pl
- W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą:
a) na etapie postępowania przetargowego dotyczącego wyboru wykonawcy robót budowlanych:
udział w pracach komisji przetargowej - przedstawienie opinii w zakresie oceny branżowej złożonych ofert
b) na etapie prowadzenia robót budowlanych: prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem robót i ich finansowaniem zgodnie
z harmonogramem tych robót; uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z zamawiającym; podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót; prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Prawem budowlanym; pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora; prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją robót, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót współpraca z Inwestorem, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych; podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora; sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa budowlanego oraz zasadami działania inspektora nadzoru, to jest w szczególności:
- kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz przepisami bhp, SANEPID, p.poż.;
- sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych;
- kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów;
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
- uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń
technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach
odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
- rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców;
- ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż,
posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji;
- bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z projektantami, wykonawcą, podwykonawcami, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur;
- opracowanie końcowego rozliczenia robót budowlanych;
- bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji;
- zorganizowanie i dokonanie przy udziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokólarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji;
- sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy;
- wystawienia dowodów PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych w protokole odbioru robót;
c) po zakończeniu robót budowlanych:

- wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę 3 - letniej gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi;
- zawiadomienie wykonawcy robót budowlanych o stwierdzonych wadach w okresie 3 - letniej gwarancji i rękojmi;
- sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie 3- letniej gwarancji i rękojmi;
- sporządzenie protokołu pousterkowego;
- uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie obiektu.

W ramach robót budowlanych zostanie wykonana:
rozbudowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Hrubieszowie przy ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 7, obejmująca wykonanie kompleksowych prac remontowych i modernizacyjnych oraz prac adaptacyjnych, których zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa opracowana na zlecenie Sądu Okręgowego w Zamościu, którą Starosta Hrubieszowa pismem nr BA.7351/205/05 z dnia 9 sierpnia 2005 r. zatwierdził i udzielił pozwolenia na budowę.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zamosc.so.gov.pl/zam_pub.html


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Usługi
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która nie podlega odrzuceniu i zawiera najniższą cenę.

Termin składania ofert: 2007-02-28
Miejsce składania ofert: Oferty należy składać bezpośrednio w siedzibie zamawiającego wskazanej w pkt 1 ogłoszenia, pokój nr 107 lub za pośrednictwem poczty. Termin składania ofert do siedziby zamawiającego upływa dnia 28 lutego 2007 roku o godz.1000. Oferty, które wpłyną po tym terminie, zostaną odesłane bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego na złożenie protestu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.