OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/02/13-2079211
Nazwa: Sąd Okręgowy w Zamościu
Adres: Akademicka 1, 22-400 Zamość
Województwo: lubelskie
Telefon: 0846382950
Fax: 0846382950
e-mail: ba.sozam@poczta.internetdsl.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Anna Bartnik
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na:
Nadzór inwestorski zadania pod nazwą: Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Hrubieszowie przy ul. Mjr H. Dobrzańskiego
Hubala 7
Jest to zamówienie na usług w rozumieniu art.2 pkt 10 ustawy, o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 74.31.31.30 - <a class='link_tekst_2' href='/Uslugi-technicznego-nadzoru-budowlanego'>Usługi technicznego nadzoru budowlanego</a>
- Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z późn. zm.) oraz reprezentować będzie Inwestora w ramach realizacji projektu, którego postępowanie dotyczy.
-Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni zapoznać się z dokumentacją projektową dostępną w Sądzie Okręgowym w Zamościu, przy ul. Akademickiej 1, pokój nr 18 (wejście G) w godz. od 900 do 1400 oraz na stronie internetowej Zamawiającego: www.zamosc.so.gov.pl
- W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą:
a) na etapie postępowania przetargowego dotyczącego wyboru wykonawcy robót budowlanych:
udział w pracach komisji przetargowej - przedstawienie opinii w zakresie oceny branżowej złożonych ofert
b) na etapie prowadzenia robót budowlanych: prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem robót i ich finansowaniem zgodnie
z harmonogramem tych robót; uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z zamawiającym; podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót; prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Prawem budowlanym; pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora; prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją robót, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót współpraca z Inwestorem, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych; podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora; sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa budowlanego oraz zasadami działania inspektora nadzoru, to jest w szczególności:
- kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz przepisami bhp, SANEPID, p.poż.;
- sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych;
- kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów;
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
- uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń
technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach
odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
- rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców;
- ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż,
posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji;
- bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z projektantami, wykonawcą, podwykonawcami, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur;
- opracowanie końcowego rozliczenia robót budowlanych;
- bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji;
- zorganizowanie i dokonanie przy udziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokólarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji;
- sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy;
- wystawienia dowodów PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych w protokole odbioru robót;
c) po zakończeniu robót budowlanych:
- wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę 3 - letniej gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi;
- zawiadomienie wykonawcy robót budowlanych o stwierdzonych wadach w okresie 3 - letniej gwarancji i rękojmi;
- sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie 3- letniej gwarancji i rękojmi;
- sporządzenie protokołu pousterkowego;
- uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie obiektu.
W ramach robót budowlanych zostanie wykonana:
rozbudowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Hrubieszowie przy ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 7, obejmująca wykonanie kompleksowych prac remontowych i modernizacyjnych oraz prac adaptacyjnych, których zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa opracowana na zlecenie Sądu Okręgowego w Zamościu, którą Starosta Hrubieszowa pismem nr BA.7351/205/05 z dnia 9 sierpnia 2005 r. zatwierdził i udzielił pozwolenia na budowę.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zamosc.so.gov.pl/zam_pub.html
Rodzaj zamówienia: Usługi
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która nie podlega odrzuceniu i zawiera najniższą cenę.
Termin składania ofert: 2007-02-28
Miejsce składania ofert: Oferty należy składać bezpośrednio w siedzibie zamawiającego wskazanej w pkt 1 ogłoszenia, pokój nr 107 lub za pośrednictwem poczty. Termin składania ofert do siedziby zamawiającego upływa dnia 28 lutego 2007 roku o godz.1000. Oferty, które wpłyną po tym terminie, zostaną odesłane bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego na złożenie protestu.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa aparatury okulistycznej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej budowy ulicy Myśliwskiej w Zamościu
- Remont klatek schodowych w budynku nr 2 i 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Męczenników Majdanka w Lublinie.
- Robota budowlana w zakresie: remontu części wojskowej bocznicy kolejowej w kompleksie wojskowym w Jawidzu.
- Budowa drogi w m. Sitaniec Wolica działka nr 393 - wykonanie dokumentacji.
- Dostawa samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 t - izoterma do Zakładu Karnego w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »