OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/02/16-1977275
Nazwa: Muzeum w Gliwicach
Adres: Dolnych Wałów 8a, 44-100 Gliwice
Województwo: śląskie
Telefon: 0323324742
Fax: 0322307366
e-mail: tsamotus@muzeum.gliwice.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Teresa Samotus
Określenie przedmiotu zamówienia:
Podłączenie systemów alarmowania i powiadamiania, sygnalizacji na wypadek pożaru zainstalowanych w obiektach Muzeum:
Zamek Piastowski
Willa Caro
do stacji monitorowania w PSP Gliwice.
Zakres usługi:
Dostawa i montaż urządzenia transmisji alarmów, zaprogramowanie, sprawdzenie transmisji oraz monitorowanie lokalnego systemu sygnalizacji pożaru (usługa monitorowania, obsługa stacji technicznej, tworzenie baz danych i ich aktualizacja, serwis, konserwacja.
24 godzinny nadzór nad prawidłowością działania systemu monitorowania.
Monitorowanie ma być realizowane dwutorowo, po łączach radiowych oraz telefonicznych.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.muzeum.gliwice.pl
Rodzaj zamówienia: Usługi
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: Kryteria oceny ofert. Oferty spełniające formalne wymagania, określone w specyfikacji, złożone przez oferentów nie podlegające wykluczeniu, będą oceniane według poniższych kryteriów i wag: Kryterium Waga kryterium 1. Cena brutto za realizacje zamówienia 100 % Na cenę za realizację zamówienia składają się: Cena za montaż i dzierżawę urządzenia w obiektach Zamawiającego Cena miesięcznego abonamentu za monitoring Ocena ofert zostanie dokonana w sposób następujący: 1. Cena najniższa ........................................ x 100 pkt Cena oferty ocenianej Komisja przetargowa wybierze tę ofertę, która uzyskała najwięcej punktów.
Termin składania ofert: 2007-02-27
Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w kancelarii Zamawiającego Gliwice ul. Dolnych Wałów 8a.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 2025 - Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul Kozielska 71 i DD "Senior +" ul. Partyzantów 30 w Gliwicach
- ZP.261.6.2025 Fizyczna ochrona ludzi i mienia budynku Sądu Okręgowego w Gliwicach
- Wymiana opraw oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego i kierunkowego w budynku CEK w Gliwicach, ul. Konarskiego 18B. Znak sprawy: DZPZ.284.19.2025.EO
- Roboty remontowo-budowlane związane z modernizacją II Liceum Ogólnokształcącego w Gliwicach
- 24-P-25 Implanty ortopedyczne - powtórka
- Sporządzenie dokumentacji projektowych, specjalistycznych, technicznych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Bielsko-Biała w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »