OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/03/15-1467705
Nazwa: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu
Adres: Drowcowa 7, 41 - 902 Bytom
Województwo: śląskie
Telefon: 032281412322
Fax: 0322814123
e-mail: DPSdlaDoroslych@poczta.fm
Osoba upoważniona do kontaktów: Grzegorz Golda
Określenie przedmiotu zamówienia:
O G Ł O S Z E N I E
o zamówieniu publicznym pn. Dostawa warzyw i owoców, dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu w 2007 r.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
ul. Dworcowa 7, 41 - 902 Bytom
Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami :
Grzegorz Golda - kierownik sekcji żywienia tel. 032 281-41-23 w.22
Elżbieta Plucińska - inspektor d/s zamówień publicznych tel. 032 281-41-
23 w.19
2. Tryb zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.um.bytom.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać bezpłatnie w Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu, ul. Dworcowa 7 (sekretariat) od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30 lub otrzymać na wskazany adres.
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego jw.:
- warzyw i owoców w asortymencie i ilościach określonych w zał. nr 4 do
SIWZ
Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień:
01121000-1 - Warzywa
01131000-4 - Owoce i orzechy
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.
6. Wymagany termin wykonania zamówienia : od dnia zawarcia umowy do
31.12.2007r.
7. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 i art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien:
a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1,2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) aktualny -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej,
4) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
5) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z formularzem oferty i w/w dokumentów również:
1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zapoznał się z przedłożonymi
warunkami umownymi i je akceptuje;
2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zapoznał się i zaakceptował warunki
niniejszej specyfikacji;
3) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to
osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa;
4) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy
Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia
wykonawcy ubiegają się wspólnie.
8. Wadium nie wymagane.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: CENA 100%
Termin składania ofert: 2007-03-22
Miejsce składania ofert: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych przy ul. Dworcowej 7, 41 - 902 Bytom (gabinet Dyrektora Domu) w dniu 22 marca 2007 r. o godz. 10.30
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w 2026 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: T i P
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Świadczenie usług w zakresie dźwigów, środków transportu oraz sprzętu ciężkiego dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń, w tym Część I - V
- Usługa serwisowa oprogramowania AMMS i Infomedica
- Dostawa aparatu USG dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »





