Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/02/16-1421924
Nazwa: Straż Miejska w Łodzi
Adres: Kilińskiego 81, 90 - 119 Łódź
Województwo: łódzkie
Telefon: 0422502232
Fax: 0422502200
e-mail: sobierajczyk@smlodz.internetdsl.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Krzysztof Sobierajczyk
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i druków.
Kody ze Wspólnego Slownika Zamówień CPV:
28.52.22.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Drobny-sprzet-biurowy'>Drobny sprzęt biurowy</a>
Drobny sprzęt biurowy
30.19.20.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Wyroby-biurowe'>Wyroby biurowe</a>
Wyroby biurowe
28.61.10.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Noze-i-nozyczki'>Noże i nożyczki</a>
Noże i nożyczki
24.33.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Tusz'>Tusz</a>
Tusz
25.24.10.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Tasma-samoprzylepna-z-tworzyw-sztucznych-tasmy-i-ksztaltki-z-tworzyw-sztucznych'>Taśma samoprzylepna z tworzyw sztucznych, taśmy i kształtki z tworzyw sztucznych</a>
Taśmy samoprzylepne z tworzyw sztucznych
22.81.50.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Zeszyty'>Zeszyty</a>
Zeszyty
25.24.71.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Artykuly-biurowe-z-tworzyw-sztucznych'>Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych</a>
Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych
22.86.20.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Bloki-brudnopisowe'>Bloki brudnopisowe</a>
Bloki brudnopisowe
22.86.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Zadrukowane-wyroby-papiernicze-z-wyjatkiem-formularzy'>Zadrukowane wyroby papiernicze z wyjątkiem formularzy</a>
Zadrukowane wyroby papiernicze
22.85.10.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Skoroszyty'>Skoroszyty</a>
Skoroszyty
25.21.32.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Folia-z-tworzyw-sztucznych'>Folia z tworzyw sztucznych</a>
Folia z tworzyw sztucznych
21.20.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Wyroby-z-papieru-lub-tektury'>Wyroby z papieru lub tektury</a>
Wyroby z papieru lub tektury
21.12.54.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Papier-do-drukowania'>Papier do drukowania</a>
Papier do drukowania
21.23.36.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Papier-ciagly-do-drukarek-komputerowych'>Papier ciągły do drukarek komputerowych</a>
Papier ciągły do drukarek komputerowych
30.21.73.20 - <a class='link_tekst_2' href='/Dyskietki'>Dyskietki</a>
Dyskietki
30.23.31.72 - <a class='link_tekst_2' href='/Dyski-optyczne'>Dyski optyczne</a>
Dyski optyczne
30.21.73.30 - <a class='link_tekst_2' href='/Tasmy-magnetyczne'>Taśmy magnetyczne</a>
Taśmy magnetyczne
22.90.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Rozne-druki'>Różne druki</a>
Różne druki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: do dnia 31 grudnia 2007 r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym niniejszą
procedurą przetargową,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Ustawy.
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia, przy czym:
1) dla warunków posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania, spełnieniem warunków będzie złożenie oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz udokumentowanie faktu zarejestrowania działalności gospodarczej,
2) dla warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, spełnieniem warunków będzie złożenie oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia składają wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.
1) oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Zamawiający nie pobiera wadium.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego sytemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty, w której upłynął termin składania ofert
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.strazmiejska.lodz.pl
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: Cena - znaczenie kryterium 100 %
Termin składania ofert: 2007-02-26
Miejsce składania ofert: 90 - 119 Łódź, ul. Kilińskiego 81, pok. nr 102 (sekretariat)
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa: notes spiralny, drewniany długopis, bluza męska, kubek izotermiczny
- Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do Uniwersytetu Szczecińskiego
- Sukcesywne dostawy papieru, galanterii biurowej i nośników informacji przez okres 24 miesięcy dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 zadania
- Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów poligraficznych według specyfikacji zawartej w Opisie przedmiotu zamówienia
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych oraz materiałów poligraficznych i introligatorskich
więcej: Tusz »