OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/02/01-1388841
Nazwa: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu
Adres: Dworcowa 7, 41 - 902 Bytom
Województwo: śląskie
Telefon: 032281412319
Fax: 0322814123
e-mail: DPSdlaDoroslych@poczta.fm
Osoba upoważniona do kontaktów: Anna Barańczuk
Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia - z podziałem na zadania - jest dostawa do siedziby
Zamawiającego jw.:
1) zadanie nr 1 - mięsa i wędlin w asortymencie i ilościach
określonych w zał. nr 4a do SIWZ
2) zadanie nr 2 - wyrobów mleczarskich w asortymencie i ilościach
określonych w zał. nr 4b do SIWZ
Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień:
? 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
? 15500000-3 - Produkty mleczarskie
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na wszystkie w/w zadania lub na jedno z nich.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.
3. Wymagany termin wykonania zamówienia : od dnia zawarcia umowy do
31.12.2007r.
4. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest nie podleganie wykluczeniu
na podstawie art. 24 i art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wykonawca winien:
a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.
22 ust.1 pkt 1,2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.
22 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) aktualny -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert -odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej,
4) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert -zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu,
5) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z formularzem umowy również:
1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zapoznał się z przedłożonymi
warunkami umownymi i je akceptuje;
2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zapoznał się i zaakceptował
warunki niniejszej specyfikacji;
3) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest
to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa;
4) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust.2
ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie.
8. Wadium nie wymagane.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: . Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: CENA 100%
Termin składania ofert: 2007-02-08
Miejsce składania ofert: Miejsce i termin składania ofert: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych przy ul. Dworcowej 7, 41 - 902 Bytom (sekretariat) do dnia 8 lutego 2007 r. do godz. 1130
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Świadczenie usług w zakresie dźwigów, środków transportu oraz sprzętu ciężkiego dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń, w tym Część I - V
- Usługa serwisowa oprogramowania AMMS i Infomedica
- Dostawa aparatu USG dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu
- Roboty budowlane i konserwatorskie dla Inwestycji pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6. - postępowanie powtórzone.
- Dostawa odzieży sportowej dla sekcji hokejowej Bytomskiego Sportu Polonii Bytom Sp. z o.o.
- Obsługa informatyczna i obsługa infrastruktury serwerowej oraz urządzeń drukujących Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »





