Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/01/17-1341627
Nazwa: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Adres: ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik
Województwo: śląskie
Telefon: 0324291288
Fax: 0324291225
e-mail: zampub@szpital.rybnik.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: merytorycznie: Łukasz Małoszyc (4291558), formalnie: Katarzyna Krupa (4291288).
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja wielofunkcyjnej kopiarki cyfrowej dla SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
Umowa zostanie zawarta bezpośrednio po zakończeniu niniejszego postępowania (tj. na ósmy dzień od rozstrzygnięcia postępowania) z terminem realizacji 7 dni od daty zawarcia umowy.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.szpital.rybnik.pl
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: cena - 100 %
Termin składania ofert: 2007-01-25
Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w sekretariacie w siedzibie zamawiającego (pokój nr 23 - budynek Administracji), do dnia 25.01.2007 r. do godziny 10.00. Otwarcie ofert odbędzie się w tym samym budynku w sali konferencyjnej na parterze o godzinie 10.30. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Niniejsze postępowanie nie zmierza do zawarcia umowy ramowej, ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani wniesienia wadium. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163) i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy. Stosowne oświadczenie w ww. zakresie zamieszczono w formularzu oferty, a wymaganym dokumentem jest: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostosowanie obiektów szkoły do wymagań związanych z dostępnością dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania systemu detekcji wycieków w budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13
- Dostawa samochodu BUS 8+1 dla Oddziału ZUS w Rybniku
- Zakup i dostawa laptopów dla pracowni robotyki oraz pracowni sterowników PLC w ramach projektu "Branżowe Centrum Umiejętności Górniczych w Rybniku".
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Rybnika ul. Bolesława Chrobrego 8
- Odnowienie rocznej subskrypcji dla platformy do monitorowania wydajności aplikacji (APM) IBM INSTANA dla 10 agentów
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »