eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiZakup, dostawa i zainstalowanie nowego fabrycznie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i monitorami LCD, zasilaczy awaryjnych UPS, drukarek...


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/04/18-798422


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Starostwo Powiatu Grodziskiego
Adres: Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki

Województwo: mazowieckie

Telefon: 0227241833233234
Fax: 0227243049
e-mail: geodeta@powiat-grodziski.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Michał Janczarski Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami oraz Maria Iwanek Geodeta Powiatowy


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

Zakup, dostawa i zainstalowanie nowego fabrycznie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i monitorami LCD, zasilaczy awaryjnych UPS, drukarek laserowych, przełączników automatycznych typu 2 komp. /1 druk., półki do szafy TI, panela wentylacyjnego do szafy TI, oraz niszczarek do dokumentów, zgodnie ze specyfikacją sprzętu- załącznik nr 3 do SIWZ

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej
4. W przetargu mogą wziąć udział oferenci którzy:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonywali dostawy o podobnym charakterze,
- posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia,
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadają doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju dostaw,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami gwarantującymi wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Pzp),
- spełnią pozostałe warunki SIWZ tj.: udzielą gwarancji na minimalny okres podany w załączniku nr 3 do SIWZ – specyfikacja sprzętu, zaproponują sprzęt posiadające certyfikaty wymagane w SIWZ, zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w załączonym projekcie umowy oraz inne warunki.

5. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą można nieodpłatnie otrzymać w pok. 21 (budynek B) – faks (0-22) 724-30-49 lub pobrać ze strony internetowej.

6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

<P><SPAN style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"; mso-fareast-font-family: "Times New Roman"; mso-ansi-language: PL; mso-fareast-language: PL; mso-bidi-language: AR-SA">Wykonawca zaoferował najniższą cenę za zamówienie. </SPAN><SPAN style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"; mso-fareast-font-family: "Times New Roman"; mso-ansi-language: PL; mso-fareast-language: PL; mso-bidi-language: AR-SA">Oferta ta uzyskała najwyższą ocenę &#8211; 100 pkt.</SPAN></P>


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: ATUT CENTRUM Sp. z o.o.
Adres: ul. Nałęczowska 33/35, 02-922 Warszawa , woj. mazowieckie
Telefon: (22) 651 72 01
Fax: (022) 642 65 13
e-mail: biuro@atutcentrum.com.pl


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.