OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/06/28-2194215
Nazwa: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mysłowicach
Adres: Ks.Norberta Bończyka 32z, 41-400 Mysłowice
Województwo: śląskie
Telefon: 0323171802
e-mail: finanse@mosir.myslowice.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: maĹgorzata klimczak
Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Dostawa strojów i sprzętu sportowego na potrzeby MOSiR Mysłowice” z podziałem na części, które stanowią poszczególne sekcje, w tym:
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część I – sekcja: Piłka nożna.
Część II – sekcja: Koszykówka.
Część III – sekcja: Siatkówka.
Część IV – sekcja: Lekkoatletyka.
Część V – sekcja: Judo.
Część VI – sekcja: Zapasy.
Część VII – sekcja: Piłka ręczna.
Część VIII – sekcja: Ju-Jitsu.
Część IX – sekcja: Tenis stołowy.
Część X – sekcja: Boks.
Część XI – sekcja: Pływanie.
Część XII – sekcja: Sport młodzieżowy.
3. Realizacja objęta przedmiotem zamówienia następować będzie w terminie do 7 dni kalendarzowych od chwili otrzymania od Zamawiającego pisemnego zamówienia, przy czym Dostawca zobowiązany jest do realizacji zamówień wskazanych w zał. Nr 7 do siwz tj. w szczegółowym wykazie sprzętu i strojów sportowych dla poszczególnych sekcji, według pozycji dla danej części.
Wycenę zadania należy przygotować w oparciu o zał. Nr 7 do siwz, w którym wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie.
Wykonawca sporządzając wycenę oferty może zastosować znaki towarowe, patenty lub pochodzenie „równoważne” – co oznacza, że Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie przez Wykonawcę innych materiałów niż podane w zał. nr 7 do siwz pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych i wymogów jakościowych nie gorszych niż tam wskazane.
4. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą w dni powszednie (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 700 do 1400 bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. pod adres: 41-400 Mysłowice, ul. ks. Norberta Bończyka 32z.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt Dostawcy.
6. Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące.
7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny przedmiot:
kod: 36.40.00.00-5 – artykuły i sprzet sportowy.
Dodatkowe przedmioty:
kod: 18.41.20.00-0 – odzież sportowa,
kod: 18.41.21.00-1 – odzież treningowa,
kod: 17.22.12.00-9 – torby sportowe,
Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2007 r., w tym termin realizacji dostaw elementów przedmiotu zamówienia wynosi: do 7 dni kalendarzowych.
<FONT color=#000000><FONT face="Tahoma, sans-serif"><FONT size=2>Wykonawca wraz z ofertą złożył dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które zostały określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wybrana oferta uzyskała najwyższą ilość punktów w oparciu o kryterium oceny ofert (cena – 100%) określone w siwz.</FONT></FONT></FONT>
Nazwa: PRONEX Adam Goździcki
Adres: ks.Kardynała A.Hlonda 9a/25, 41-400 Mysłowice , woj. śląskie
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Zawarcie umowy na bezgotówkową sprzedaż paliwa CNG w roku 2026 dla Zakładu Oczyszczania Miasta sp. z o.o. w Mysłowicach
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wypoczynku zimowego dla dzieci i młodzieży w formie 10-dniowego turnusu (kolonii)
- Zajęcia związane z wyborem kierunku kształcenia i zawodu dla uczniów klas IV-VIII.
- Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków z naturalnych składników dla klientów MOPS Mysłowice
- Świadczenie usług transportu medycznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Dostawa ambulansu dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »





