eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiOpis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i druczków biurowych oraz tuszy i tonerów...


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/03/14-2005407


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Starostwo Powiatu Grodziskiego
Adres: Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki

Województwo: mazowieckie

Telefon: 0227240501202
Fax: 0227243049
e-mail: zpstargrmaz@wp.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Główny Specjalista ds Zamówień Publicznych Władysław Kuziara


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

Zakup i sukcesywna dostawa w okresie umowy artykułów biurowych i druczków biurowych oraz tuszy i tonerów oryginalnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie jednego roku od daty zawarcia umowy.

Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania o cenę zgodnie z Art. 69 i 70 Ustawy z dnia 29.01.2004 roku „Prawo Zamówień Publicznych” (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami – teks jednolity Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z dnia 14.09.2006r.).

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i druczków biurowych oraz tuszy i tonerów oryginalnych do drukarek i kserokopiarek wymienionych w Tabelach kosztowych (Zał. Nr 4.1., Zał. Nr 4.2., do niniejszej specyfikacji) do siedziby Starostwa w okresie od 26.02.2007 roku do dnia 28.02.2008 roku po telefonicznym lub faksowym zgłoszeniu potrzeb w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych. Ilości podanych w tabelach materiałów biurowych oraz oryginalnych tuszy i tonerów są orientacyjne i mogą ulegać zmianie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Ceny jednostkowe zaproponowane w ofercie są stałe przez cały czas obowiązywania umowy.

1. OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą część zamówienia niezależnie ( wypełniając odpowiednią część formularza ofertowego i załączając wypełnione tabele kosztowe) na:

· część I tj. artykuły biurowe i druczki biurowe ( tabela kosztowa zał. nr 4.1 do SIWZ)
· część II tj. tusze i tonery oryginalne do drukarek i kserokopiarek (zał. nr 4.2 do SIWZ).

5. OFERTY WARIANTOWE

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z tym, ze parametry zaproponowanych materiałów zamiennych nie mogą być gorsze niż ujęte w tabelach kosztowych i parametry te muszą być udokumentowane ( świadectwa producenta, parametry techniczne i chemiczno-fizyczne).

6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia 26.02.2007 roku do dnia 28.02.2008 roku. Maksymalny czas dostawy cząstkowej 3 dni robocze, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez zamawiającego telefonicznie lub faksem w okresie obowiązywania umowy.


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

Najniższa oferowana cena realizacji zamówienia w I części przetargu ( artykuły biurowe i druczki biurowe) w wysokości 35.653,99 złotych brutto. <br>


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: ERA CLASSIC
Adres: Dzwonkowa 46, 02-290 Warszawa, woj. mazowieckie
Telefon: 022 868-40-11
Fax: 022 868-40-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.