OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/06/15-1892750
Nazwa: Gmina Lutomiersk
Adres: , Pl. Jana Pawła II 11 Lutomiersk
Województwo: łódzkie
Telefon: w sprawach procedury przetargowej: p. Rafał Bujnowicz
Fax: 0436775011
e-mail: 0436775094
Osoba upoważniona do kontaktów: w sprawach technicznych p. Krystyna Łuczak
Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ODCINKA UL. ZIELONEJ W LUTOMIERSKU (JEZDNIA I CHODNIKI).
Zadanie będzie realizowane wg zgłoszenia robót budowlanych z dnia 23.04.2007r. do Starostwa Powiatowego w Pabianicach.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do siwz zawierającym:
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
- opis techniczny;
- mapę lokalizacyjną.
Lokalizacja obiektu robót: ul. Zielona w Lutomiersku.
2. Zakres rzeczowy zamówienia – według załączonego przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 6 do siwz.
3. Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4. Wykonawca przed przystąpieniem do robót winien opracować uproszczony projekt organizacji ruchu na czas budowy wg obowiązującego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem, zaopiniowany przez zarządcę drogi tj. Wójta Gminy Lutomiersk i organ zarządzający ruchem przy drogach gminnych tj. Starostwo Powiatowe w Pabianicach, ul. Piłsudskiego 2.
5. Po wykonaniu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
- przedstawić inwentaryzację powykonawczą zaewidencjonowaną w Powiatowym Ośrodku Geodezji i Kartografii w Pabianicach, ul. Kościuszki 25;
- przedstawić niezbędne deklaracje zgodności wbudowanych materiałów.
6. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
wymagany okres gwarancji na wbudowane materiały i wykonane prace - minimum 3 lata. (Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji jednak nie będzie to brane pod uwagę przez Zamawiającego przy ocenie ofert).
7. Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi inwestora:
- Zamówienie zostanie wykonane w całości z materiałów wykonawcy.
- Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą być fabrycznie nowe.
- Dowiezienie i rozładunek materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia do miejsca objętego zamówieniem odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt. Zamawiający nie bierze na siebie odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe w czasie transportu, rozładunku a także w czasie wykonywanych prac. Odpowiedzialność taką ponosi w całości Wykonawca zamówienia.
- Po wykonaniu robót Wykonawca pozostawi teren objęty zamówieniem w czystości i należytym porządku. Zdemontowane, całe płyty chodnikowe (nie uszkodzone) stanowią własność Zamawiającego i zostaną złożone przez Wykonawcę na placu Urzędu Gminy Lutomiersk. Wszelkie pozostałe odpady stanowią własność Wykonawcy i powinny zostać usunięte poza teren robót na koszt Wykonawcy.
- Zamawiający żąda aby zastosowane materiały budowlane posiadały niezbędne deklaracje zgodności lub atesty. Po wykonaniu zamówienia Wykonawca przedstawi je Zamawiającemu.
- Zamawiający żąda aby wykonawca ustanowił ze swojej strony kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w zakresie budowy dróg.
- Wykonawcy zobowiązani są przed złożeniem ofert dokonać wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem. (Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej Wykonawcy złożą na formularzu ofertowym).
- Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy oraz informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia opracowaną przez kierownika budowy.- Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakość materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na terenie budowy powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę prac a także za ewentualne szkody poniesione w związku z prowadzonymi pracami przez pracowników Wykonawcy i osoby trzecie.
<P class=MsoNormal style="TEXT-ALIGN: justify"><SPAN style="FONT-SIZE: 8pt; FONT-FAMILY: Verdana; mso-bidi-font-size: 12.0pt">Wykonawca spełnia postawione warunki i nie podlega wykluczeniu z postępowania. Złożona przez niego ofertę wybrano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></SPAN></P>
Nazwa: DRO-BUD PIASECKI, WIÓRKIEWICZ, SP. JAWNA
Adres: DĄBROWSKIEGO 87, 93-271 ŁÓDŹ, woj. łódzkie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »