OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/05/17-1224967
Nazwa: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mysłowicach
Adres: Ks.Norberta Bończyka 32z, 41-400 Mysłowice
Województwo: śląskie
Telefon: 0323171802
e-mail: sport@mosir.myslowice.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: małgorzata klimczak
Określenie przedmiotu zamówienia:
Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest określenie stawki przebiegu za 1 km dla przewozu uczestników zawodów sportowych oraz imprez sportowo-rekreacyjnych autobusami (min. po cztery autobusy z ilością miejsc siedzących od 12 do 18 oraz min. po dwa autobusy z ilością miejsc siedzących powyżej 40) wraz z określeniem stawki za 1 godzinę postoju.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym do:
2.1. Podstawienia autobusu (ilość miejsc siedzących w zależności od potrzeb) na ustalone przez Zamawiającego miejsce w wyznaczonym przez niego terminie, na podstawie pisemnego zlecenia stanowiącego zał. Nr 1 i 2 do umowy.
2.2. Ścisłej współpracy z przedstawicielem Zamawiającego – specjalistą ds. sportu i młodzieżowych sekcji sportowych, który odpowiedzialny jest za zamawiane pojazdy, oraz trenerem sekcji, który decydujeo przystankach i ewentualnej zmianie trasy przejazdu autobusu.
2.3. Eksploatacji pojazdu sprawnego technicznie.
2.4. Posiadania dokumentacji niezbędnej do przewozu osób (na trasach krajowych).
2.6. Przestrzegania punktualności zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem wyjazdów oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody wynikłe z ruchu pojazdów wobec pasażerów i osób trzecich.
2.7. Oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego pojazdów, zgodnie z obowiązującymi normami lub poleceniami przedstawicieli Zamawiającego.
2.7. Utrzymania czystości oraz estetyki pojazdu.
2.8. Opłacania wszelkich opłat związanych z postojem autobusu (np. opłata parkingowa) i przejazdem autobusu (np. przejazd autostradą).
3. W przypadku istotnego naruszenia przez Wykonawcę ustaleń zawartych w § 1 ust. 2 projektu umowy Zamawiający wypowie umowę w ciągu 7 dni.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości powierzenia części zamówienia osobom trzecim (podwykonawcom).
5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
– kod CPV: 60.11.30.00-31,
– nazwa CPV: usługi transportowe dla ograniczonej grupy klientów.
<P style="MARGIN-BOTTOM: 0cm" align=justify><SPAN lang=pl-PL><FONT size=2><FONT face="Tahoma, sans-serif"><FONT color=#000000>Wykonawca jw. wraz z ofertą złożył dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które zostały określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wybrana oferta uzyskała najwyższą ilość punktów (100,00) w oparciu o kryterium oceny ofert (cena </FONT><FONT color=#000000>–</FONT><FONT color=#000000> 100%) określone w ogłoszeniu<BR>o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia</FONT></FONT></FONT></SPAN></P>
Nazwa: Usługi Transportowe Mirosław Faron
Adres: Czarnieckiego 4, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie
Telefon: (032) 753 04 15
e-mail: miroslaw.faron@op.pl
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Zawarcie umowy na bezgotówkową sprzedaż paliwa CNG w roku 2026 dla Zakładu Oczyszczania Miasta sp. z o.o. w Mysłowicach
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wypoczynku zimowego dla dzieci i młodzieży w formie 10-dniowego turnusu (kolonii)
- Zajęcia związane z wyborem kierunku kształcenia i zawodu dla uczniów klas IV-VIII.
- Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków z naturalnych składników dla klientów MOPS Mysłowice
- Świadczenie usług transportu medycznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Dostawa ambulansu dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »





