eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiOpis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa odczynników i wyrobów laboratoryjnych jednorazowego użytku.Opis...

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/04/24-1211978


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Adres: Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki

Województwo: mazowieckie

Telefon: 0486121866
Fax: 0486121866
e-mail: k.swidzikowska@interia.eu

Osoba upoważniona do kontaktów: mgr Katarzyna Świdzikowska


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Numer ogłoszenia o wszczęciu postępowania: OWP/2007/03/12-1517355

Określenie przedmiotu zamówienia:

Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa odczynników i wyrobów laboratoryjnych jednorazowego użytku.
Opis przedmiotu zamówienia według CPV (zgodnie z art.30 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych – Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163): 33124131-2, 33124130-5, 24496000-7
Wielkość lub zakres zamówienia: Zakres przedmiotowy postępowania ujęto w 4 zadaniach, tj.,
zad. 1 - test paskowy - paski do glukometru ELITE (typu ELITE SENSOR TM Test paskowy) , wielk. opak.: 50 szt. – 12 opakowań
zad. 2 - test paskowy - paski do glukometru typu ASCENSIA ENTRUST, wielkość opakowania: 50 szt. – 155 opakowań
zad. 3 - szybki test urazowy do wykrywania Helicobacter pyroli – 600 sztuk
zad. 4 - odczynnik do oznaczania Hb i WBC, typu LYSING REAGENT lub równoważny, wielkość opakowania: 2 x 50ml – 2 opakowania.
Przedmiot zamówienia jest podzielny. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na poszczególne zadania.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: Zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania będzie realizowane w okresie 12 miesięcy od zawarcia umowy, dostawy sukcesywne.
Miejsce realizacji dostaw: Dział Zaopatrzenia - Magazyn przy Szpitalu Rejonowym, ul. 15 stycznia 1, 26-670 Pionki
Warunki finansowe i płatności:
termin płatności – 30 dni od daty wystawienia faktury przez wykonawcę,

stałość (niezmienność) ceny przez okres obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy (z wyjątkiem sytuacji określonej we wzorze umowy, tj. zmiany stawki podatku VAT).

Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Krótszy termin ważności dopuszcza się wyłącznie w sytuacji gdy jest to uzasadnione specyfiką danego produktu, w pozostałych przypadkach konieczne jest zachowanie minimum 12 miesięcznego terminu ważności.
Opis warunków udziału w postępowaniu, w tym odnoszących się do właściwości wykonawcy, wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków wraz z wykazem dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, a więc wykonawcy którzy:
posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej postępowaniem (jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień)

posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
Oferowane przez wykonawcę odczynniki i wyroby laboratoryjne muszą być dopuszczone do obrotu i do używania w jednostkach służby zdrowia na terenie RP, spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa rejestracji.
Oferowane przez wykonawcę odczynniki i wyroby laboratoryjne muszą odpowiadać wymaganiom przewidzianym dla wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania określonym w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r., Nr 93, poz. 896 z późniejszymi zmianami). Jeżeli któryś z oferowanych produktów podlega innej klasyfikacji niż jako wyrób medyczny wówczas należy w tej kwestii dołączyć odpowiednie oświadczenie wykonawcy.
Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (zawierający dokładne dane wykonawcy, sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji) bądź osoby umocowane przez te osoby na podstawie pełnomocnictwa (jeżeli wniosek i wszystkie pozostałe dokumenty i oświadczenia podpisuje osoba inna niż uprawniona do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z rejestru sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wówczas do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kserokopia poświadczona “za zgodność oryginałem”), chyba, że wynika ono z innych załączonych dokumentów.

Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr.164 poz.1163 z późniejszymi zmianami)

Złożenie następujących dokumentów:

Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że produkty jakie ma zamiar dostarczać wykonawca, w zakresie zadania lub zadań, którymi jest zainteresowany, odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (lub równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego).

Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków, składane wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, mogą być złożone w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane do reprezentowania wykonawcy.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Zamawiający nie przesyła formularzy wniosku i wzorów oświadczeń.
Wykonawca zobowiązany jest samodzielnie, we własnym zakresie przygotować wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i oświadczenia.
Po złożeniu przez wykonawcę wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi przez zamawiającego oświadczeniami i dokumentami, zamawiający dokona oceny spełnienia postawionych przez siebie warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie “spełnia / nie spełnia”.
Jeżeli wykonawca, który złożył wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, nie spełnia wymaganych warunków udziału będzie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych – pozostali wykonawcy (spełniający warunki) zostaną zaproszeni do składania ofert.


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

Wybrano ofertę ważną


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: Lencomm Trade International E.Lenczowska-Tomczak sp.j
Adres: Wólczyńska 133, 01-919 Warszawa, woj. mazowieckie
Telefon: 22 835 62 78
Fax: 22 896 94 87
e-mail: office@lencomm.neostrada.pl


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.